9.

153 7 1
                                    

Nejřív se chci strašně moc omluvit za to,že jsem už asi půl roku nepřidala další částě,ale teď  to prostě nestíhám.  

A tak tahle bude trošku delší :) Snad se Vám to bude líbit. A ještě bych strašně moc chtěla poděkovat lidem,který toto čtou :) Když jsem se podívala kolik čtenářů si toto čte,tak jsem měla pusu dokořán. Udělali jste mi strašně velikou radost:) 

Žeru Vás! :* 

Pak mi zabodl svoje zuby do krku a pil,pil a pil. 

"Ty idiote.!"Vyjel podle hlasu na něho Stefan.

"Sorry,ale já neodolal."Strachem od něho odstoupil.

"Vypadni,než tě zabiju!"Zařval na něho.

A on někam odešel. Vnímala jsem jenom hlasy.Byla jsem unavená.Když jsem pootevřela oči,viděla jsem nad sebou Stefana a cítila jak mi hladí tvář. 

"Teď si tě radši pohlídám sám." Jenom se usmál. A já ani nevím proč kývla a pak jsem propadla  do hlubokýho spánku. 

*Stefan 

"Teď se chvilinku prospíš" Položil jsem ji na zem a šel za ním . 

"Hele Stefane .. Promiň neudržel jsem se.." Začal se hned vymlouvat,jakmile mě uviděl ve dveří. 

"Už se to nikdy nestane" Šel jsem pomalým krokem k němu a on se zvedl ze židle a šel mi na proti. 

"Nestane to ti slibiju . " Díval se mi přímo do očí . Jenom jsem se usmál.Dal jsem mu ruku na

rameno a řekl " Já vím. " A bodl jsem ho do srdce. 

"Tohle je varování pro všechny,co neuposlechnou to co řeknu . Takže když řeknu,že se jí ani

nedotknete,tak se jí kurva nedotknete ! " Začal jsem zvyšovat hlas,aby mě brali vážně .

Všichni se na mě koukali a měli ze mě respekt. Jenom kývli a docela měli nasráno . 

"Mám hlad ..Sežeňte mi něco mladýho" Usmál jsem se na ně a odešel zpátky. 

"Haloo ... Mám hlad. Tak ať to je ještě dneska!" Opět jenom kývli hlavou a šli. 

Sedl jsem si kní a koukal se na ní.Byla docela roztomilá. 

Strašně moc jsem chtěl ochutnat její krev,ale něco mi v tom bránilo..

*Denise 

Vzala jsem si baťoh a v něm jsem měla nože,kolíky a všechny tyhle hračky.Začalo se mi to líbit víc,než kdy jindy. "A je to!" Byla jsem připravená si dojít pro Jenny. Bylo už půl jedenácté a já měla

ještě půl hodinky. Guru už na mě čekal před domem a já se šla ještě podívat za Justinem.Pořád spal.

"Promiň" Ještě jednou jsem se na něho podívala a šla. 

"Hurá" Řekl nedočkavě Guru. Nic jsem neřekla jen jsem ho obešla a šla. 

"Počkej .. Ty chceš jít pěšky ??"  I když jsem byla k němu zády věděla jsem,že rozmáchl rukama. 

Jen jsem se otočila a hodila na něho takový ten nechápavý pohled. 

"Jak jinak se tam chceš dostat,když auto nemám,protože máme jenom jedno a to jedno má momentálně táta,kterej je asi 30KM odsud . "  Vysvětlovala jsem mu.

"Já vím.A proto jsem si v garáži schoval moji lásku." Usmál se a cuknul hlavou,ať jdu za ním. 

"Tvoji lásku? Já myslela,že tvoje láska je kolík v srdci upíra .. " Uchytla jsem se . 

"To je spíš hobby .Tohle je moje láska..." Když  už jsme byli v garáži rozsvítil a já uviděla úplně nádhernou motorku vzádu u zdi. 

"Wáuw" S udivením jsem na ní čuměla byla vážně moc hezká

"Yamaha ninja 600" Jen jsem kývala hlavou a dělala,že tomu strašně moc rozumím . 

"Dosti koukání,jde tu o život Jenn.." Nahodila jsem vážnej pohled,aby jsme už konečně vyrazili ....

*Justin

Pomalu jsem odevíral oči a zvykal si na světlo,které mi přímo svítilo do očí,ale nebylo to denní světlo..Byla ještě tma... Šíleně mě zabolela hlava. Zpomínám si..To Denisse mě prašila ..

Má teda vážně ránu. Počkat.."Denisee" Zařval jsem na celý dům,ale nikdo se mi neozýval. 

"Shit" Nohou jsem bouchl do země ze vzteku a taky jsem se snažil dostat z těch pout.

Netrvalo to ani 10min a byl jsem volný. Moc dobře jsem věděl,kde Denisse bude.Neváhal jsem ani minutu a běžel za nima.

*Jennifer 

"...proč.....ale......zatím....pryč....nechci...zůstat.." Začala jsem vnímat slova,ale ne věty..Nedávalo to smysl.Pomalu jsem odevírala oči.

Nademnou někdo stál.Vnímala jsem jenom té osoby oči.Byly

krásně modré. Pomalu jsem zostřovala a všimla si,že je to Stefan.

"Prosíím.." Nešlo mi moc mluvit a tak ze všech sil jsem aspoň to slovo řekla. 

"Neboj se on už ti neublíží." Usmál se a pohladil mě po tváři. 

"Nech mě jít.." Hrozně jsem se bála moc si nevpomínám co se stalo ..

"Příjde Denisse,ale nevím jestli pro tebe.." Sklopil pohled a koukal do země.

"Jak to myslíš,že nevíš,jestli pro mě?" Nechápavě jsem se na něho podívala.

"Víš,Denisse jde jenom o ní a o to kým ona vlastně je..Změnila se.Ona už tě nepotřebuje ."

Díval se mi přímo do očí.Ale já tomu stejně nevěřila.."Tohle by nikdy neudělala.Jsem její nejlepší kamarádka ..Jsme skoro jako sestry ne.. Počkat...O čem to tu mluvíš???!! Jak kým je teď ?? 

"No ty teď spi..Bude to tak nejlepší"  Pak si jenom pamatuju tmu nic než tmu ..................................................

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 04, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ou,Shit..Kde žijí příběhy. Začni objevovat