Ne-a condus in camera noastra si am inlemnit. Camera era putin spus enorma ! Poti parca cel putin 5 masini mari aici.
E o camera zugravita cu alb cu multe geamuri un pat triplu as putea spune super elegant marginit cu doua noptiere. Un birou imens de sticla cu o superba biblioteca in spate si un scaun alb de birou cu spatar inalt. In fata patului era un televizor mare negru si niste sertare negre si polite. Doua usi mari de sticla ce dadeau intr-un balcon imens unde stateau niste scaune negre elegante si o masuta.
In camera mai erau doua usi o deschid pe prima si dau de o baie uriasa cu o cada imensa de sticla da de sticla! Baia era albastra cu modele ondulate superbe. Si o oglinda imensa inconjurata de lumini.
In spatele celeilalte usi era... Dresingul ! Era imens plin cu rafturi si bari de haine si spatii de pantofi si cuti de orice . As putea foarte simplu sa dorm acolo!
- Wow..
- Sper sa va placa va las sa va acomodati Dana va v-a aduce bagajele.
Am iesit pe balcon era imens si se vedea piscina perfect. Acolo gemenele chicoteau si se stropeau...
Stai ce ...
Cea blonda incepe sa o pipaie pe cealalta si apoi se.... Nuuuu nu nu mi s-a parut !
- Iti place ?
Ma intorc, ca si cand nu am vazut nimic, spre el.
- E superb!
Ma saruta usor si imi provoaca fluturasi. Cineva batu la usa si ne intrerupe.
- Eu sunt Dana! Am adus bagajele.
Era o tanara de vre-o douazeci de ani imbracata ca o menajera sexy. Era roscata creata cu ochii verzi.
- Multumim.
- Daca aveti nevoie de ceva sunt aici.
- Sigur... Defapt pot sa te intreb ceva ?
- Sigur!
- Care e treaba aici ?
Ea isi arunca parul pe spate chicotind.
- Pai domnul si doamna Amires. ( Acesta era numele de familie si al lui Horatiu.) Sunt o pereche deosebita. Amandoi iubesc aventurile. Alias isi face de cap cu personalul iar Camelia lafel. Fetele pe de alta parte ca si mama lor sunt usor bisexuale. Si sunt foarte artagoase. Asa ca ar fi mai bine sa nu le calcati pe coada. Si ai grija cu... -arata cu privirea spre Horatiu- fetele au pus deja ochii pe el si nu le e teama sa o faca cu fratele lor...
Am ramas amandoi cu gura cascata si surprinsi de lejeritatea cu care ne spusese toate astea.
- Ah trebuie sa merg e aproape ora cinei. Sa coborati in jumatate de ora.
Wow...
- Tu stiai asta ?
- Abea daca il mai stiu pe tata...
Am inceput sa ne instalam si cu greu am umplut amandoi un sfert din dresingul gigant.
Mai era un sfert de ora pana la masa. Am imbracat niste pantaloni scurti si un maieu. Si m-am aruncat in patul care m-a inghitit cu totul era atat de moale!!!
Horatiu se pune langa mine si ma saruta usor imi prinde mana intre degetele sale. Imi pune cealalta mana pe abdomen apasand usor apoi imi prinde fesele si le strange ca pe niste trofee. Ma inebunea. Imi saruta gatul si tresar de placere. Mana lui se plimba peste corpul meu. Imi trezeste sentimente noi. Ochii imi iau foc. Mainile ii stang spatele si tremur. Isi da jos tricoul. Si nu stiu cum se strecoara intre picoarele mele. Il stang cu ele cu gandul ca ma v-a lasa insa degeaba. Ii simt barbatia impingandu-se de mine. Fapt ce ma inebuneste si sperie in acelas timp. Imi saruta abdomenul gol, fara sa imi dau seama cu cealalta mana imi trage usor pantalonii impreuna cu chilotul din ce in ce mai joc. Isi urca buzele astupandu-le pe ale mele. Apoi imi saruta usor pieptul coborand inspre sani. Ma infiora ma simteam neputincioasa.
CITEȘTI
Sexul in ochii unei virgine
Roman d'amourSunt Lis. Virgina de 18 ani. Se pare ca m-am indragostit. insa baiatul vrea mai mult decat ii pot da eu. :( Viata de liceu e un chin Toata lumea in jurul meu si-o trage! Dar eu vreau sa imi duc promisiunea pana la capat. Mi-am promis ca voi face a...