Ce conversatie ciudata cu Alias...
- Ce ati vorbit ?
- Surprinzator voia sa imi ceara servicii contabile.
- Contabile !?
- Da ! Aiurea nu ?
- Da ...
- Adica eu nu sunt pe profil economic sau ceva... Ci pe stiinte... Cam ciudat.
- Poate a incurcat... O fi uitat ca esti cu mine la Stiinte.
- Posibil.
Am urcat sus. Dana era chiar in fata usii camerei cand am urcat pe culoar si se pregatea sa bata.
- Hei ! Voiam sa vorbesc cu tine !
Cand am vazut-o imediat mi-au rasarit imaginile cu ea din dormitorul acela. Am incercat sa alung imaginea ce ma tulbura.
- Iata-ma ! Ce este !
- E vorba despre Alias.
Horatiu a fost cam mirat de cele spuse.
- Tata ?
- Da ... Stiu ca ti se pare ciudat... Nu mai bine vreti sa intram in camera ?
- Sigur!
- Deci ce e cu Alias ?
- Imi e greu sa o spun de fata cu tine Horatiu... Insa este ceva ce va priveste pe amandoi desi e cam greu de crezut.
- Eh haide spune ! o incurajaza Horatiu in timp ce se tolanea pe un fotoliu.
- Ei bine ... Am vorbit cu el acum putin timp... Defapt mai bine zis el a vorbit cu mine. Era vorba despre tine Lis. Spunea, citez:
,, Frumoasa si desteapta... Pacat... Mare pacat ca o are fimiu! Doamne ... Dana cred ca sunt gelos pe propriul meu fiu... Dar e sange din sangele meu ! Asta inseamna ca seamana cu mine ! Asta inseamna ca nu il va deranja daca micuta lui bucatica va fi si a mea o data... sau... de doua ori! Dau poate mai mult... "
- Poftim !?!?!?
Am ramas amandoi socati. Eu eram si putin scarbita de omul acela caruia iubitul meu ii spunea tata.
- Nu se poate!
- Imi pare rau! De aceea v-am sugerat sa plecati! Profita de toti ai casei. Mi-a tras-o si mie !
Dana se abtinea sa nu planga. Iar eu i-am povestit cum statea traba cu casa si cele spuse de Dana despre gemene.Dupa cateva zile eu am gasit un loc de munca dragut cu un program lejer cat sa pot sa merg si la cursuri . Lafel si Horatiu. Am fost angajata ca si ghid intr-un muzeu urias de stiinte. Iar el asistent la un laborator de fizica de stat.
Intr-o luna cu ajutorul de acasa si cu banii stransi vom putea sa luam o casa chiar in acea zona superba.
Inca putin pana la faclultate. Incerc din toate puterile sa il evit pe Alias. Dana a inceput sa rareasca intalnirile noastre pentru a nu da de banuit ca planuim o mutare.
Si da ! Bineinteles prima zi de facultate. Campusul este pur si simplu enorm! O gramada de laboratoare si o multime de sali de conferinta. Sunt in grupa cu Horatiu fiind in acelas domeniu. Noii colegi ma cam sperie. Unii se cunosteau intre ei si imi era destul de ciudat sa aud vorbind numai engleza peste tot.
Am stat cuminte in banca mea luand notite. Cam asa ar face un student nu ? E ceva anormal? fiindca o tipa cu parul negru si suvite mov tot susoteste cu colega sa o blonda cu suvite multicolore.
Cum stiu ca e vorba despre mine ?
Pai se intorc la mine si rad aproape cu lacrimi.
Credeam ca daca scap de liceu am sa scap si de fitosi. Credeam ca la facultate oamenii vin ca sa invete.
Horatiu nu observa fetele si nici nu simtea ca m-ar deranja ceva. El nota din cand in cand cate ceva in timp ce era atent la profesor.
Orele au fost scurte fiindca era prima zi bineinteles.
Dupa acestea iubitul meu a insistat sa facem cunostiinta cu noii colegi. A mers tinta la un grup de baieti ce prezentau interes la randul lor.
- Salut ! Sunt Horatiu iar ea este Lis!
- Salut ! Eu sunt Louk el e John iar el e Nik.
- Hei !
- Voi nu prea pareti din zona !
- Defapt nu ! Suntem din Romania.
- Hei Nik tu ai rude acolo !
A urmat o conversatie intre cei patru timp in care eu le-am vazut pe fetelea alea doua. Se apropiau de noi.
- Buna fetelor !
- Hei ! Eu sunt Corra.
- Eu sunt Cami.
Corra era cea multicolora.
Baietii au fost tare interesati de cele doua.
- Tu esti fata care scrie !
Imi venea sa rad cand am auzit.
- Scriu ?
- Da scriai in curs.
- Pai... Nu asa ar fi trebuit ?
- Neh noi nu vom face asa ceva! Invatam si scriem doar la ce ne intereseaza.
Am inceput cu totii sa vorbim. Mai mult ei bineinteles. Fetele sunt cam ciudate si par fitoase la prima vedere dar sunt cat se poate de ok.
Am pornit spre casa.
- Hei am o surpriza pentru tine !
Horatiu ma leagat la ochi si am mers asa ceva vreme si chiar incepeam sa ma ingrijorez. Apoi cand am deschis ochii...
Wow atatea vizualizari! Sunteti minunati!
La multi ani de anul nou!
Imi pare rau ca nu am mai postat de ceva tip ma voi revansa.
CITEȘTI
Sexul in ochii unei virgine
RomanceSunt Lis. Virgina de 18 ani. Se pare ca m-am indragostit. insa baiatul vrea mai mult decat ii pot da eu. :( Viata de liceu e un chin Toata lumea in jurul meu si-o trage! Dar eu vreau sa imi duc promisiunea pana la capat. Mi-am promis ca voi face a...