Gemenele s-au intors... Se putea oare mai rau de atat ?
- Heeeeeiii lumeeee! Va fost dor de noi !?
Camelia isi schimba brusc starea de spirit si le sare in ajutor cu bagajele si le imbratiseaza. Acum doua minute era cam dezamagita de ce erau ele... Dana si toti de la masa isi revin brusc si incep sa fie poate prea prietenosi cu cele doua.
Kim isi indreapta ochii spre noi care ne-am ridicat in picioare.
- Fratioareeee! Vino si imbratiseaza-ti surorile!
Horatiu incurcat de cele doua le imbratiseaza incert si se alege cu fundul piscat de ghearele lor de jumate de metru. Am ramas putin socata dar am ramas la locul meu. Sam ma observa si vine spre mine cu bratele larg deschise.
- Heei Lis! hm... si de tine ne-a fost dor.
Da usor din cap si isi muca buza de jos.
- Ce ziceti de o petrecere la piscina pentru gemenele voastre preferate!? spune Sam dezbracandu-se deja.
- Buna idee!
- Hei stai ! Unde e tata?
Camelia se balbaie putin si le spune ca si cum nimic nu s-ar fi petrecut:
- Cred ca s-a dus sa calareasca.
- Iar v-ati certat mama !? Ce a mai fost de data asta ?
- Nimic scumpa mea suntem bine. Nu ne-am certat.
- Tata calareste doar cand este trist, ce alt ceva ar fi putut sa il intristeze. Nu ma mintii stii bine ca stiu tot!
- A fost ceva minor si neinsemnat, draga mea, nimic ce te poate privii.
Fetele au lasat bagajele si au plecat in cautarea tatalui lor. Ceilalti au inceput sa pregateasca petrecerea la piscina. Deci am putut sa ii fac semn Danei sa vina sus in dormitor sa vorbim.
- Ce Dumnezeu a fost asta !?
Ea a inceput sa rada si a zis putin prea tare.
- Au venit rasfatatele !
- Ok asta am inteles dar de ce ?
- De ce ce ?
- Inainte sa vina puteam sa jur ca este un parastas sau ceva.
- Da stiu... Uite fetele astea sunt niste scorpii niste vrajitoare impielitate. Daca ai observat, Sam a spus ca ea stie tot. Adica ea stia de ce parintii ei au avut o cearta. Vrei sa sti si cum ? Foarte simplu. Ea e cea care i-a bagat in cap tatalui ei ca tu ai face multi bani pentru ei. Stii la ce ma refer... Ea cauta ca mama ei sa plece. Nu stiu de ce. Dar asa spun toti. UIte ti-am mai spus si o mai spun odata. Cel mai bine e sa plecati si sa va intoarceti de Craciun si de sarbatori ca la niste rude oarecare. Va pot ajuta cu bani. Pot vorbii cu Camelia si ea este de incredere. Plecati si nu veti avea probleme. Au mai fost in casa doi tineri acum cativa ani. Si au fost despartiti cu aproape acelas plan.
CITEȘTI
Sexul in ochii unei virgine
RomanceSunt Lis. Virgina de 18 ani. Se pare ca m-am indragostit. insa baiatul vrea mai mult decat ii pot da eu. :( Viata de liceu e un chin Toata lumea in jurul meu si-o trage! Dar eu vreau sa imi duc promisiunea pana la capat. Mi-am promis ca voi face a...