VEDA :(

462 11 9
                                    

Sevgili okuyucularim,
Malum okullar acıldı.Kendime ayırıcak vakti zor buluyorum.Bu yüzden bir ara veriyorum sezon finalimsi gibi bisey olucak.Bölümler hazır ama geçiricek vaktim yok anlayışınız için çok ama çok tesekkur ederim.Kusura bakmayın sizide bu kadar zaman beklettim sabrınız için teşekkürler ama elimden birşey gelmiyor malesef bu zamana kadar geçirme vaktim olmadı,bu saaten sonra okul zamani hiç olmayacak bu yüzden şimdilik küçük bir veda ediyorum...Yorumlarınızı okuyorum hepinize sonsuz tesekkur ederim. Beni yazmaya siz heveslendirdiniz ve heveslendiriyorsunuz destekleriniz , güzel yorumlarınizla beni ayakta tutuyorsunuz icimde bir heyecan oluşturuyorsunuz bu heyecan beni yazmaya teşvik ediyor ben bir deneme yapip bir kereliğine yazdım ve çok beğenildi sizin sayenizde yazı yazmaya başladim umarım beğenilmiştir .
Şuana kadar beni destekleyen okuyucularimda bir teşekkürü borç bilirim.Çoğunlukla iyi yorumlar aliyorum ama beğenmeyenlerde olabilir onlarinda başımın üstünde yeri var guzel veya kötu yorum yapan herkese teşekkür ederim.Bazilari okuyup yorum yapmiyor yada favlamiyor onlarada teşekkür ederim.Sizden son olarak şunu istiyorum rica ediyorum lütfen hikayeyi kütüphane bölümünden çikartmayin çünkü henüz bitmiş değil.Kendinize iyi bakin hayatiniz güzel ve bol gülücüklü geçsin, okula giden okuyucularimada hayatlarinda başarılar dilerim.Sizi sevindiricek haber ise bazen yazarsam geçirebilirsem ara sıra sürprizler olabilir bölüm gelebilir...
Hepinize tekrar tekrar sonsuz teşekkürler sevgiyle ve mutlulukla kalın...

MEDCEZIR DEVAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin