Bölüm değil Serenay a duygularim...
Amerika ya gitmeden önce bir seyler yazmak istedim...
Canımın içi en sevdiğim,Birtanem,Nurtanem...
Öncelikle Amerika ya gidiceksin bunun için üzgünüm ama yapıcak birşey yok malesef...Burda olup mutsuz olucaksan gitmeni tercih ederim.Oraya git bir sürü pozitif enerji topla moralini yükselt gel çok özletme 3 ay kalıcakmışsın haberlere göre biz hep burdayız seni bekleriz.Seni çoookkkk özliyeceğiz ama olsun senin mutluluğun için fedakarlıklara hazırız sonuçta senin mutluluğun bizim için çok önemli sen moral topla ki milyonlara enerji saç ,her zaman ki gibi gül bizde mutlu oluruz senin mutluluğun bizim mutluluğumuz.Burda olsan da seni göremiyoruz gene aynı olucak aslında fotoğraflarınla avunacağız tek fark burda olmadığını bilmemiz bilmesek üzülmezdik farketmezdik bile belki.Dediğim gibi senin mutluluğun için dayanırız bekleriz şunu unutma ki sen 3 ay da gitsen 30 yılda gitsen seni bekliyeceğiz çok bekletme çok özletme kendini olur mu?Sayılı gün çabuk geçer geldiğinde bunları gülerek anlatacağız.Bol bol pozitif enerjiyle bol moralle seni bekliyoruz.Zaten güzel projeler cikartiyorsun sen oynamadan bile projenin güzel olma nedeni varliğin güzel koca yüreğin ve muhteşem kişiliğin daha hayranlarina olan sevginden yardimseverliğinden bahsetmiyorum bile.Elminim orada ki moralle daha güzel projeler çıkarıcaksın.Uzun lafin kisasi senden isteğim oradayken oradan güzel mutlu fotoğraflar at gene mutlu et bizi anasayfalarımızı şenlendir.Bir gülümse gene içimize güneş doğsun.En önemli isteğim de burda kocaman cümlelerle anlattiğım gibi mutlu gelmen.En çok nerde mutluysan kiminle mutluysan orada ol bu kişinin de Kerem olduğunu biliyorum.Kerem zaten muhteşem bir insan iyi bakıcağından eminim ama genede söyliyeyim Keremciğim bizim kıza iyi bak buraya mutlu getir.Sen belki bu yazıyı görmeyeceksin ama duygularımı yazmak istedim.Seni çok sevdiğimi, sevdiğimizi bildiğini biliyorum ama bu cümlelerlede belirtmek istedim.Şuan sevgimi sana anlatmak için cümleler kelimeler yetmiyor.Insanın nasıl yemeğe suya ihtiyacı varsa senin sevgine ve gülüşüne bizim ihtiyacımız var senin hayranlarını nasıl sevdiğini değer verdiğini,yardımseverliğini ,alçak gönüllülüğünü,merhametini ,yufka yüreğini,kalbinin yüzüne yansıyan güzelliğini,söhretten şımarmayan utangaç mütevazi kişiliğini biliyoruz sen çok farklısın işte biz bu farkı görüyor ve bildiğimiz için seviyor ve gurur duyuyoruz. Iyi ki iyi ki senin hayranınım hayranıyız diyorum .Hep gül hep mutlu ol mutlu olmayı hakeden insanlardasın.Çok uzattım ama duygularımı sen görsende görmesende anlatmak istedim Oradada sevgimizi aklından hiç çıkartma aramızda uzak yollar km de olsa senin dediğin gibi sevgi karşılıklı ve sonsuz sevmek için yollar mesafeler engel olmaz gönüllerimiz kalplerimiz bir ve karşılıklı. Seni çoookkk SEVİYORUM❤ kocamannn öpüyorum .Sevgiyle kal...Son olarak; GÜLE GÜLE GİT CANIM SAĞ SALİM DÖN UNUTMA Kİ BİR SEVENİN ÖZLEYENİN VAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDCEZIR DEVAM
FanfictionMedcezir bizim için çok özel bir diziydi. İstemesekte güzel bir finalle veda etti.Gönül isterdiki 3.sezon olsaydı devam etseydi ama elden birşey gelmez.Bende bu nedenle üzüntümü üzüntünüzü gidermek , medcezir'de hayal ettiklerimi ettiklerimizi hikay...