99.BÖLÜM

562 14 34
                                    

Merhaba sevgili okuyucularım,sonunda bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz.Karardan dolayı kısa yazmaya çalıştım ama gene beceremedim gene uzun oldu:) Uzun yazınca kısa yazmak daha kolay geliyor fakat elim hiç kısaya gitmiyor ama alışacağım:)Neyse daha fazla uzatmadan sizi bölümü okumaya davet ediyorum.Bakalım Nevin Sude çekişmesini beğenecekmisiniz?:)İyi okumalar...

Mira:kızım,Miray'ım.. bana benziyor..inanılmaz birşey bu.. sen ne kadar güzel bir şeysin sadece senin bu kokunu koklamak için bile bütün acıları çekerim

meleğim (Miray'ı koklar gözleri dolar Yaman'la öpüşürler,Yaman Mira'nın tekrar saçlarından öper)

Yaman:aramıza hoşgeldin prenses...(Miray'ın elini öper)

------

Hemşire bebeği alır.Bebeğin boyu-kilosu ölçülür,yıkanır,ilk kontrolleri yapılırken Yaman'da camekandan Miray bebeğe bakıyordur.Mira'yıda odaya çıkarmışlardır.Taze annemiz ve taze babamız mutluluktan dört köşedir.Taze annemiz süslenmiş güzel bir gecelik giymiştir,lohusaların olmazsa olmazı saça takılan kırmızı tacı takmıştır.Bu tacın üzerinde ''Miray'ın annesi'' yazıyordur.Hastane odasının kapı süsü prenses tacı şeklinde üstünde'' hoşgeldin prenses '' yazıyordur.

Bütün Altınkoy herzaman ki gibi soluğu hastanede almıştır.Mira'nın odası ziyaretçilerle dolup taşmaktadır. Herzaman ki gibi Nevin'le Sude hiç yanyana durabilir mi?bu sefer duruyorlar ama ortalık biraz gergin bu gerginlikle Yaman'la Mira diken üstünde bir olay çıkmasından korkuyordur.Sonunda hemşirenin bebekle işi bitmiştir.Hemşire annesinin yanına getirmiştir.Herkese bebeğin kurabiyesinden ve şerbetinden verilmiştir.Bu arada bebeğin kime benzadiğini söylemedim tabiki daha çok Mira'ya benziyor ama babasınıda andırıyor.Saçları aynı annesi gibi sapsarı,gözlerini hem annesinden hem babasından almış açık kahverenginin en güzel tonu..(Multimedya şimdilik bu bebeği buldum:))

Herkes bebek yatağının başına toplanmıştır.Ve bir doğum klasiği çocuğun kime benzediği tartışılıyordur.

Mira:anneciğim

Sude:çok tatlı buuu Mira aynı sana benziyor (Mira gülerek karşılık verir)

Nevin:yok yok aynı Yaman'ın küçüklüğü onun gibi çok tatlı (Yaman'ın sırtını okşar)

Yaman:anne ben küçükken sarışın değildim ki

Sude kahkaha atar.

Nevin:saçları annesi ama yüzü tıpkı sen mimikleri falan hık demiş burnundan düşmüş

Yaman'la Mira olay çıkmasın diye uzatmaz gülerek karşılık verirler.

Beren:yaa yeğenimi doğru düzgün göremedim biraz da ben bakayım (itirir)ya ablaa bu çok tatlııı artık ailemizde en küçük sensin fındık şaka maka İzzet dayı oldu(güler sevmeye devam eder)

Miray bebek seslerden dolayı ağlamaya başlamıştır.

Yaman:hayatım sen al kucağına

Mira:oyy kuzum gel anneciğim sıkıldı orada (kucağına alır)

Sude Nevin'den dolayı İzzet'i getimemiştir.

Faruk:benim torunum mu oldu ya şaka gibi geliyor daha Mira'nın doğumu gözümün önünde büyüdü de anne oldu ne çabuk yaşlandık böyle ben dede oldum sende anneanne oldun Sude

Sude:ay sus ne anneannesi ben daha çok gencim benim daha küçük oğlum bile var resmi olarak anneanne olsamda  genç anneanneyim hem benim anneanne olmama vardı ama çocuklar acele etti işte

MEDCEZIR DEVAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin