97.BÖLÜM

517 20 20
                                    

Sevgili okuyucularım,uzun bir 2-3 haftalık yorucu,yoğun,stresli,telaşlı bir yazılı haftasından sonra tekrar karşınızda bulunmaktayım.Bölüm geç geldi dediğim gibi yazılı haftasından çıktım.Bölüm zaman buldukça yazmaya çalışacağım ,yazılı haftası olmadığı sürece elimden geldiğince yazacağım.Büyük ihtimal sizde yazılı haftasından çıktınız umarım yazılılarınız iyi geçimiştir güzel güzel notlar almışsınızdır.Kötü geçtiysede moral bozmak yok daha çok yolumuz var daha 2.dönem var üzülmeden önümüze bakalım.Önemli olan yaptığımız hatalardan ders çıkarmaktır.Hatalar çalışmamak vs. bir sürü neden, bize ders verir önemli olan bunu görüp birdaha yapmamaktır belkide; bunu yaşamamız gerekiyormuş anlamamız için diyip önümüze bakmalıyız,geçmiş geçmişte kaldı biz önümüzdeki parlak geleceğe bakalım.Neyse lafı çok uzattım başlayınca duramıyorum:).İçime psikolog ve öğretmen kaçtı galiba :) Bakalım bölümü beğenecek misiniz? yorumlarınızı merakla bekliyorum.İyi okumalar...

Mira:Allah ım çokkkk mutluyummm hep böyle mutlu olalım başarılı olalım oleyyyy beee(kepi fırlatır)

Yaman:ve üniversite biterrrr (kepi atar)

Herkes kepi atar.Sırada eğlence vardır.Sabaha kadar dans ederler eğlenirler.Acısıyla,tatlısıyla sonunda üniversite hayatları sonlanır.Artık hepsi birer

yetişkindir hayatları için önemli adımlara geçerler.Çok güzel bir törenle mezun olurlar.Artık onları güzel bir hayat beklemektedir...

---------------------

Mezuniyet balosu çok güzel bir şekilde sonlanmış eve gelmişlerdir ev halkı uyuyordur.Arabadan inerler.

Yaman:iyi geceler kardeşim size

Mert&Eylül:iyi geceler

Mert:tekrar tebrikler kardeşimmm kimin kardeşi helal sana

Yaman:eyvallah kardeşim daha hayatımız yeni başlıyor

Mira:aşkımmm (kocaman öper Yaman ı)

Mert:aynen öyle artık öğrenci hayatı gibi rahat yaşayamayacağız da sorumluluklar başlıyor

Yaman:ben sorumluluk alamaya alışkınım yıllardır sorumluluklar zaten benim üstümde (Mira Yaman a sarılır sırtını sıvazlar)

Eylül:rahat yaşayamayacağız derken Mert hayırdır eski gibi kızlarla yakın olamayacağın için mi bu kadar üzüldün (hamilelik ele geçirmiştir)

Mert:ne alaka kelebek...(Eylül susturmuştur)

Eylül:sus Mert kelebek falan deme bana dinlemek istemiyorum (eve girer)

Mira:hormonlar ele geçirdi eyvah!sen git Mert bak yoksa tavır yapar daha da küser git durumu çabuk düzelt

Mert:aynen ben gidip bakıyım yoksa 3.dünya savaşını biz çıkartacağız bomba falan bahçeye düşerse korkmayın paniklemeyin sığnaklara geçip yerinizi alın iyi geceler tekrar tebrikler

Mira ve Yaman kahkahalarla gülerler.

Mira:sizede canım bizde tebrik ederiz

Yaman:hala zevzeklik peşinde dalga geçiyorsun birazdan şaka gerçeğe dönüşücek koşşşş (Mert koşarak gider)

Yaman:evet Mira hanım demek hormonlar ele geçirdi Eylül ü hee

Mira:ancak hamile hamilenin halinden anlar sen nerden bileceksin

Yaman:aynen bak sende böyle oluyorsun işte yaptıklarını uygulamalı olarak gör

Mira:hiçte bile ne zaman böyle şeyler yapmışşım (yaptığını biliyor ama ortaya çıkmasın diye bilmemezlikten geliyordur)

MEDCEZIR DEVAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin