SUPRİZZZZZZ BEN GELDİMM
Artık bolumleri hergun paylasacagım twitterda da yazıyorum aynısını orda cok ilerdeyim oradaki bolumle burayı esitlemek icin hergun bolum atacagım elimdeki bolumler bitince sezon finali olucak yazın yazacagım yeniden:)
Not:bu sıralar yayınlayacagım bolumler eskiden yazdıgım amotorce yazdıgım bolumler, bolumler ilerdikce sizde anlayacaksınız ki hikayede guzellesecek cunku onları simdi yazdım suan bu haftalarda atacagım dedigim gibi eskiden baslarda yazdıgım icin basit gelebilir o yuzden bıkmadan hikayeyi okumanızı sizden istiyorum rica ediyorum.İyi okumalar :)
-MEDCEZİR 81.BOLUM-
Aksam yemegi yerler gece olur.Herkes uyur.Mira nın gece midesi bulanır kalkar banyoya gider ve kusar.Banyodan cıkar ve hırsızla goz goze gelir.
Mira:Yamannnnnn hırsız varrrr
Yaman:Mira noluyor (uyanır hırsızı gorur pesinden kosmaya baslar ama yakalayamaz hırsız kacar Yaman kosup Mira ya bakar)
Mira aglamaya baslar yuzu bembeyaz olur birden karnına sancılar girer.
Mira:ahhhhh (karnını tutarak)
Yaman:Miraaaaa Miraaaaa iyi misin
herkes uyanır bahceye dogru kosar
Mira yere dogru duser ve kanaması baslar
Yaman:Miraaaaaa!
Yaman ruya gormustur sıcrayarak uyanır.
Yaman:Miraaaaaa
Mira:(korkarak uyanır)Yaman iyi misin hayatım
Yaman:ohhh ruyaymıs
Mira:nogoldu ne gordun canım
Yaman:bosver uyuyalım
sabah olur.(Yaman lar uyuyodur Mert Yaman ların odasına bir anda dalar.)
Mert:wahoyyyyyyyyyyyyyyyyy
Yaman:(eline bas ucundaki abajuru eline alır)noluyor lan (yataktan fırlayarak)
Mira:(bir anda yataktan fırlar) ayyyyy offf odum patladı Mert
Yaman:oglum niye korkutuyosun bir gunde dogru duzgun gir su odaya hamile kızıda korkutuyorsun
Eylul:ay pardon ya dedim sana Mert yavas gir diye
Mert:boyle korkucagınızı hic dusunmedim ozur dilerim cok sevincliyimde baba oluyorum abicigimde (gulerek)
Yaman:ooo kardesim hayırlı olsun bak bu haberle kendini affetirdin gel buraya (guler ve sarılır)
Mira:ayyy cokk sevindim tebrik ederim canım (guler ve sarılır)
Eylul:tesekkur ederiz (guler)
Mert:cok mutluyummm wahoyyyy
Mira:ayyyy ne guzel bebeklerimizi birlikte buyutecegiz (guler)
Eylul:ay evet
Mert:bunun serefine aksam yemege cıkalım (guler)
Yaman:tamam olur siz cıkında biz giyinelim yalnız biz simdi Sude hanımlara kahvaltıya gidecegiz kahvaltıya beklemeyin
Eylul:tamam biz cıkalım hadi Mert
Mert:baba oluyorum (dans ederek odadan cıkar)
Selim:noluyor cocuklar niye bu kadar sevinclisiniz neselisiniz Allah nesenizi arttırsın (guler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDCEZIR DEVAM
FanfictionMedcezir bizim için çok özel bir diziydi. İstemesekte güzel bir finalle veda etti.Gönül isterdiki 3.sezon olsaydı devam etseydi ama elden birşey gelmez.Bende bu nedenle üzüntümü üzüntünüzü gidermek , medcezir'de hayal ettiklerimi ettiklerimizi hikay...