Merhaba sevgili okuyucularım,yeni bölüm ile karşınızdayım.Geçen hafta cuma bölüm atmadığım ve sizi daha fazla bekletmek istemediğim için bu hafta bölümü bir gün önceden atayım dedim.1.dönemide bitirmiş bulunmaktayız darısı 2.dönemin başına:)umarım istediğiniz notları almışsınızdır.İstediğiniz gibi notlar alamadıysanız da dert etmeyin 2.döneme düzeltirsiniz.2.dönem bu dönemden daha da güzel şeylerin sizi bulmasını,size güzel yeni kapılar açmasını diliyorum.Şimdiden kutluyor ve iyi tatiler diliyorum.Sömestr tatilinde bölüm atmaya çalışacağım ama söz veremiyorum çünkü; çok ödevlerim var bu yüzden bölümü yazabilirsem yazacağım.Bölümde okurken bazı konuşma yerlerinde sıkılabilirsiniz ama sonuna kadar bitirmenizi tavsiye ediyorum.Bakalım Mira'nın başına neler gelmiş?farkındayım her zaman ki gibi çok uzattım ama elimde değil yazdıkça yazasım geliyor konu konuyu açıyor biri beni durdursun :)daha fazla uzatmadan ve sizi kızdırmadan sizleri hikayeye yönlendiriyorum umarım beğenirsiniz.:)İyi okumalar...:)
Bina çok sessizdir.Mira'nın girdiği binanın içinde bir kapı vardır.Korkak adımlarla ilerler kapıyı açar ve içerde beklenmedik birşeyle karşılaşır...
----------
İçerde Yaman elleri bağlı bir şekilde sandalyede oturuyordur.Mira Yaman'ı görünce hemen ona doğru ilerler.
Mira:yaman..
Mira içeri doğru ilerler.İçeri girdiği an bir anda bir ses gelir Mira aşağıya çöker..
Mira:hayırrr
''İYİ Kİ DOĞDUN MİRA''(herkes bağırır alkışlar duyduğu ses aslında konfeti sesidir Mira şok olmuş bir şekilde etrafa bakınır heryer süslüdür Mira'ya sürpriz doğum günü partisi hazırlamışlardır)
Yaman koşarak gider Mira'ya sarılır.Mira kaç saattir korku dolu anların acısı Yaman'a sarılmasıyla bir anda boşalır ağlamaya başlar.Herkes onların bu hallerini izler.
Yaman:iyi misin hayatım biz sana bir sürpriz yapmak istedik (gülümser)
Mira:(elleri ağzında)yani hiçbir şey olmadı mı herşey süpriz miydi?çok korktum birşey oldu sana diye çok(ağlar sarılır hala şoktadır)
Yaman:hayırr sana küçük bir oyun oynamak istedik biraz ileri gittik ama (gülümser)
Mira:bunu seninle sonra konuşacağız koper(göz yaşlarını siler)
Yaman:tamam olur konuşuruz ama şunu unutma ki sende bir kopersin (herkes güler)
Mira:seni seviyorum (sarılır öper yanağını okşar)
Mira herkese konuşma yapmaya başlar;çok teşekkür çok ederim neye geldim ne çıktı ben,ne diyeceğimi bilmiyorum ben hala şokun etkisindeyim hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız iyi hayatımdasınız..(güler ama hala ağlıyodur artık yaşları sevinç gözyaşlarına dönüşmüştür)
Beren:yaaa ablam (sarılır)sende iyi ki varsın iyi ki hayatımızdasın iyi ki ablamsın
Mira:canımın içii (öper sarılır)
Faruk:canım kızım iyi ki doğdun meleğim
Mira:babacığım (sarılır)
Beren:yaaa bende kıskanıyorum ama (Mira ile Faruk'un yanına koşar)
Mira:gel gel koca kazığım hala kıskanır ohhh
Sude:bize de yer var mı acaba (İzzet'i kucağına alır)
Mira:hiç olmaz mı ohhh (İzzet i kucağına alır)
Sude:iyi ki doğdun kızım ilk göz ağrım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDCEZIR DEVAM
FanfictionMedcezir bizim için çok özel bir diziydi. İstemesekte güzel bir finalle veda etti.Gönül isterdiki 3.sezon olsaydı devam etseydi ama elden birşey gelmez.Bende bu nedenle üzüntümü üzüntünüzü gidermek , medcezir'de hayal ettiklerimi ettiklerimizi hikay...