Bölümü bakalım nasıl bulacaksınız bölüm için yorumlarınızı bekliyorum.İyi okumalar.
Mira:bisey mi oldu
Doktor:testler yaptık ama sonuclara gore malesef kızınızın...........
Doktor:testler yaptık ama sonuclara gore malesef kızınızın beyninde bir hasar var beyninde bir hastalıgı olabilir
Mira:neeeeeeeeeeee (agzını eliyle kapatır gozunden bir damla yas akar)
Yaman:neeeeeeeee nasıl olur (yaman soka girmistir)
Doktor:malesef suan aldırma suresi gecti ama eger istemezseniz bebegi sezeryanla alabiliriz bize kararınızı soyleyin
-------
Yaman ve mira hala soktadır sahilde bir banka oturup denize bakıyorlardır...
Yaman sessizligi bozar...
Yaman:nasıl olur anlamıyorum ya nasıl Allah kahretsin (kafasına ellerini vurur)
(Mira daha fazla aglar)
Yaman:Mira bana dogruyu soyle doktor suan cocugunuz olursa beyninde hastalık cıkar falan dedi mi
Mira:(aglayarak)haaa-hayır oyle bisey demedi
Yaman:bizim hatamız kızımız bizim yuzumuzden beyninde hastalıgı olucak bana bebegimiz olabilir diye sordugunu soyledin hemen cocugumuz oldu belkide biraz
beklemeliydik boyle olmazdı o zaman
Mira:sen sen kızımız oldugu icin pisman mısın (karnını tutarak soyler ve gozunden 1 damla yas suzulur daha da aglar)
Yaman:hayır tabikide pisman degilim ama doktor sana bisey dememis ama bu kadar acele etmemeleydik belkide kızımız bizim yuzumuzden hasta (denize tas atar)
kahretsssssiiiin (bagırır)
Mira daha cok aglar arabaya kosar basıp gider... burada yusuf guney-ordu kader aglarını calar...
-ARABA-
Mira nın aklında doktorun dedikleri yankılanır ''testler yaptık ama sonuclara gore malesef kızınızın beyninde bir hasar var beyninde bir hastalıgı olabilir'
''malesef suan aldırma suresi gecti ama eger istemezseniz bebegi sezeryanla alabiliriz bize kararınızı soyleyin''
mira aglayarak arabayı kullanır kendini suclar kendinden kızına kalıtımsal olarak gectigini dusunur.Arabayı cok hızlı kullanıp eve gider.
-SAHİL-
Yaman da mira gibi doktorun dedikleri aklında yankılanır 'testler yaptık ama sonuclara gore malesef kızınızın beyninde bir hasar var beyninde bir hastalıgı
olabilir''''malesef suan aldırma suresi gecti ama eger istemezseniz bebegi sezeryanla alabiliriz bize kararınızı soyleyin''
Yaman:KAHRETSIIIIIINNN (bagırır aglar denize deniz kabuklarını fırlatır denize gidip dalgalara tekme atar diz cokup bagırıp aglar)
bu sahnede yaman tozludere muzigi calar...
-EV-
mira aglayarak iceri girer herkes mira yı gorur herkes mira diye seslenir mira kosarak odasına gider yatakta aglar.Eylul le sedef yanına gelir
Eylul:miraaaaa tatlım nogoldu
Sedef:mira kotu bisey mi var
Mira:(cok kotu aglar katılarak)kız-kızım ın (der daha cok aglar)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDCEZIR DEVAM
FanfictionMedcezir bizim için çok özel bir diziydi. İstemesekte güzel bir finalle veda etti.Gönül isterdiki 3.sezon olsaydı devam etseydi ama elden birşey gelmez.Bende bu nedenle üzüntümü üzüntünüzü gidermek , medcezir'de hayal ettiklerimi ettiklerimizi hikay...