Sevgili okuyucularım,bölüm ile karşınızdayım.Gördüğünüz gibi 100.bölüme geldim:) ama ben finalden devam ettim 78 diye;)100.bölüm şerefine özel Yaman ve Mira'nın çok olduğu , yazabildiysem birazcık romantik oldu tabi bebekle ne kadar romantik olunabilirse:)Bu haftalık okul şuanlık yoğun olmadığı için boş zaman buldum yazdım bir sonraki bölüm ne zaman olur bilmiyorum ama ilk boş zamanımda yazmaya çalışacağım.Dün yazdım ama bazı yerler içime sinmedi o yüzden yayınlayamadım bugün yayınlıyorum umarım beğenirsiniz.Bakalım Yaman ve Mira'nın Miray'la ilk geceleri nasılmış?İyi okumalar...:)
Sonunda herkes gitmiştir yalnız kalmışlardır.Miray'la ilk koca geceleri onları beklemektedir...
------
Mira:canım kızımm (Miray kucağında uyuyordur,öper)
Yaman:prenseslerim (ikisinide öper)
Mira yatakta biraz kenara kayar bir eliyle kızını tutarken öbür eliyle Yaman'ın oturması için yatağı işaret eder.Yaman oturur.Yaman'ın kucağına Miray'ı verir.
Mira:Yaman
Yaman:efendim hayatım
Mira:doğumda sana çok bağırdım,sert davrandım kusura bakma acıdan ne dediğimi bilmiyordum özür dilerim
Yaman:özür dilemene gerek yok biliyorum isteyerek bağırmadığını,orada acı çekiyordun normal sen benden özür dileyeceğine doktor ve hemşireden özür dile kadına çok ayıp oldu çok kötü davrandın
Mira:yaaa çok utanıyorum rezil oldum çok kötü davrandım (elleriyle yüzünü kapatır)
Yaman:hele birde hemşire konuşuyor diye nasıl sustur şu kadını Yaman diye bağırdın hahaha(güler,Mira'da güler)
Mira:yaaa sus(güler ellerini yüzüne koyar)dev ayıp ettim falan orada ama o kadına cidden sinir oldum ben acı çekiyorum tepemde konuşuyor
Yaman:kadının birşey dediği yok ki işini yapıyor (güler) o an öyle gözüne batmıştır acı çekince insanın birşey görmüyor, herşey batıyor
Mira:herneyse oldu artık yapıcak bişey yok görünce özür dilerim görünce tabi bir daha yüzüme bakarlarsa
Yaman:bakar bakar (güler)
Mira:ya gülme Yaman ben ciddiyim
Yaman:tamam prenses buluruz özür dilersin
Mira:tamam(ağzını şişirir) sen kırılmadım diyorsun ama sanada yapmadığımı bırakmadım doğumhanede tekrar özür dilerim
Yaman:tamam prenses dedim ya ben zaten kırılmadım darılmadım üzülme sorun yok
Mira:affettin mi?
Yaman:ne yaptın ki ben birşey hatırlamıyorum?(güler Mira'ya sarılır)
Mira güler.
Yaman:(Miray'ı kucağına alır)prenseslerim...(Mira'nın alnını öper) teşekkür ederim..
Mira:ne için?
Yaman:bu güzellik için,bana bu mutluluğu yaşattığın için,benim karım olduğun için,bir kaldırım taşından yuva yaptığın için teşekkür ederim..
Mira:sen hiçbir zaman kaldırım taşı olmadın ki seni tanıdığımda da değildin,Miray'da katkıların büyük sen olmasaydın olmazdı asıl ben teşekkür ederim (göz kırpar gülerler)hayallerimi gerçekleştirdiğin için,bu kadar mutlu ettiğin için..(sarılır öpüşürler)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEDCEZIR DEVAM
FanficMedcezir bizim için çok özel bir diziydi. İstemesekte güzel bir finalle veda etti.Gönül isterdiki 3.sezon olsaydı devam etseydi ama elden birşey gelmez.Bende bu nedenle üzüntümü üzüntünüzü gidermek , medcezir'de hayal ettiklerimi ettiklerimizi hikay...