Yıldız...
İçeriden gelen ayak sesleriyle arkamızı döndük ve biz şok mert . berke. Can. Ateş imdaatt annee bu ibneler niye gldi ve nereden öğrendiler
"Sizin burada ne işiniz var lan!!" diye bağırdım can koşar adım yanıma geldi tam sarılcaktı elimi dur icabında kaldırdım ve durdu " oğlum biz sizi unutlaı çok oldu biz nişanlıyız " dedi hayal " yıldız seni çok özledim" dedi " yav he he kerem gelir birazdan ikile" dedim " kerem kim" dedi " sevgilim ve ayriyeten müstakbel kocam sayılır " dedim diğer kızlarda tabi diğerleriyle konuşuyolar "bu kadar kolay mı lan unutmak aşkımızı 2 yıl lan kos koca 2 yıl sevgili olduk biz ve evlenicektik" dedi "evet evlenicektik ama bizi aldatmadan önce ve ibnelik yapmadan önce " diye bağırdım o abda zil çaldı ahanda sıçtık hemen kapıyı açmaya gittim ve evet doğru tahmin kapıcı şaka sevgilim kerem gil gelmiş "aşkım ne oldu yüzün kireç gibi " deyip yüzümü okşadı " yom bir sey ama her an olabilir " dedi. Ve içeri doğru yürüdüm onlar arkamdan gliyo "defne aşkım bunlar kim" dedi selim " şey selim aşkım onl..." demesine kalmadan ateş lafa atladı " eski sevgilileri bir aralar kaçıp gittikleri nişanlıları " dedi it ne olcak kerem elini yumruk yapmıştı " yıldız! Ne diyo lan bu herif" diye kükredi kerem " ş...şey kerem aşkım bak hemen sinirlenme eskide kaldı onlar bizi aldattılar ve daha bir sürü olah oldu biz de onları unutmak için şehir değiştirdik " diye tek solukta söyledim " o zaman eski mevzuları açmaya gerek yok şimdi siktirin gidin " dedi vural " gitmiyoruz amk " dedi berke " ne demek gitmiyoruz lan it!" dedi anıl buyurun cenaze namazına " ya biz sizi sevmiyoruz biz sizi unutli baya bir oldu hadi naş" dedim kerem kolumu sıkıp kulağıma eğilip benim duyabileceğim bir tonda konuştu " sakın bir daha benden izinsiz şu herifle konuşma öldürüm seni ve sus şimdi" diyip kolumu bırkmadı " cevap ver lan!" dedi sonunu biraz sesli söylemişti " ta...tamam " dedim o da sonra kolumu bıraktı ne oluyo bana ya ne uysal oldu amk " neyse biz gidiyoruz" dedi berke bizimkiler onları kapıya kadar eşlik ettiler kesin bunlar sonra kavga edecekler tiplerden belli kolum acıyo la benim hah kerem tutuyomuş " yürü giditoruz odana " dedi bnde kafamı salladım ve odama doğru ilerledim kapının önüne gelince kapıyı açıp beni içeri itti ve yere düştüm " anlat" dedi "ney" dedim "anlatsana lan!" dedi tabii ben ne olduğunu anladım hemen anlatmaya başladım her ne bok olduysa "onunla yattın mı?" dedi ben tabii ki şok " sen ne dediginin farkındamısın oradan bakınca öylemi biri olarak mı görünüyorum ben ya!!!" dedim " öyle demek istemedim" dedi " ne demek istedin kerem ne !!!" diye bağırdım tekrar " kes lan sesini yanlış anladın diyorsam öyledir ve sen benimsin sana benden başkası dokunamaz sikerim anladınmı " dedi bağırarak ben bir şey demedi. "Anladın mı!!" diye bağrınca yerimde sıçradım "anladım allah kahretsin anladım " diyerek ağlamaya başladım ve yatağının içine girdim ve ağlamaya başladım nasıl benim onunla yattığımı düşünür "bana bak!" diye kükredi bakmadım yok ya pışık "bak dedim lan" diye tekrarlayınca kusura bakmayın kızlar bnden bu kadar bakıyorum "ne var?" dedim "ağlama" dedi bende göz yaşlarımı elimle sildim "tamam ağlamıyorum gidebilirsin" dedim "gitmiyorum seninle kalcam" dedi yok ya "sen bilirsin ben uyuyorum" dedim ve yatağa uzandım ganımda bir çökne hissedince "ne yapıyosun ya sen koltukta yatcaksın" dedim "hayır ve senden izin almıyacağımın farkındasındı öyle değil mi?" dedi "iyi o zmn ben koltukta yatarım" dedim ve ayağı kalktım yastığımı aldım tam gidiyorum yok ben gidemiyorum ya la ha kerem tutuyomuş "ne vardı " dedim "şu vardı sen burada benimle yatıyosun bu var" dedi yok canım "hayır yatmıycam" dedim bileğımi öyle bir tuttu ki kopru sandım "ahhh.. Ke...kerem canımı acıtıyosun" dedim ama yoo bırakmıyo "yıldız uzan lan!" dedi bende mecbur uzandım benimde tribim bu yani neyse ona arkamı döndüm "özür dilerim güzelim ben seni paylaşamam seviyorum seni biliyosun hadi barışalım" ne kadar anormal ve şizofren ya sadist manyak ne olacak "tamam kerem hadi iyi geceler" dedim ve gözlerimi kapattım en son duyduğum ise "o itler bunun bedelini ödiycek" oldu .....Arkadaşkar oylamayı unutmayın ....
Defne
Sabah uyandığımda yanında selim yoktu nereye gitti ki acaba bu hemen üzerimi değiştirmeden âşağıya indim evde de değil "kızlarrr" diye haykırdım kızlar aşağıya indi "bizimkiler nerede" dedim "yoklar" dediler ahanda şimdi sıçtık ....... Kaaaaç saat oldu ama yoklar evet şimdi diyceksiniz ki arasanıza aradık ulaşılamıyo bizde pjemalarımızla haber izliyoruz ne var yani o denk geldi "Evet sayın seyirciler izmirde facia bir grup erkek kavgaya tutuştu ve yaralılar mert ...berke...can....ateş yaralayanlar ise evet şuan ekranlarımızda." diyince ekranlara kendimizi verdik ama bunlar bizimkiler değil ne oluyo amk kapı çaldı ve kapıyı açtıl "naber kızlar haberleri almışsiniz yüzünüzden belli" dedi vural "ama sizi değil başkalarını götürdüler hapise" dedi hayal bizim çocuklar gülmeye başladı ne oluyo la burada.....
Oylayın arkadaşlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)
Ficção AdolescenteRUHSUZ KIZLAR ÇETESİ kim mi ? onların hayatı çok karışık aşkları da öyle gerilim ve macera dolu bir hikaye sizi bekliyor .... KORKUNUN OLDUĞU YER DE CESARET YOKTUR VE UNUTMA Kİ KARANLIKTA GÖLGEN BİLE SENİ YALNIZ BIRAKIR .... NEFESLERİNİZİ TUTUN...