GECE
Sabahın ilk saatlerin de uyandım ne mi yapıyorum depresyonun dibindeyim izmire geleli 1hafta olmasina rağmen daha alışamadık bilene okulu sorarsaniz staj yapmaya başladık ve bu gün ilk günüm 1 dk ne ilk günüm mü eyvah geç kaldım hemen banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve dolabıma doğru ilerleyip siyah kalem etek ve beyaz bir gömlek giyindim ve siyah sporlarımi giyinip saçlarimi ellerimle taradim ve kendi halinde biraktim hafif bir makyaj yaptim ve hazirim cantami da alip hizli bir sekil de assagiya kizlarin yanina indim "ben çıkiyorum geç kaldim" dedim ve konusmalarina izin vermeden evden çıkip arabama atladim ve son suraat surmeye basladim ve evet sonuda geldim gazamız mübarek olsun ha bu arada ben bolum değiştirdim mimarlik okuyorum şirkete girdim ve bütün kızlar beni süzmeye başladi ezikleyici bir nidayla eğer burası resmi bir kurum olmasaydı şimdiye ağızlarına töbe töbe ya neyse sonra hallederim hemen patronla konusmak için onun odasini ogrendim ve evet girdim odasina bak be sanki başbakan amk oha one bee benim bildiğim patron yaşlı olur la oğlum bu herif taş ya la merte bin basar üf gece sen buraya staj için geldin oynaşmaya değil " merhaba ben staj için gelmiştim de" dedim nazikçe "buyurun oturun " dedi oteriter bir sesle vay anasini ya sese bak neyse ciddiyet gece " demek ki yeni stajyer mimarimiz sizsiniz" dedi " eğer kabul ederseniz evet" dedim gülümsedi bana gülümsedi şuan dans etmek istiyorum bende karsılık olarak gülümsedim sonra ayağı kalkti elini uzatti ve bende uzattim " isin hayirli olsun gece " dedi ama 1dk ben adimi soylememistim ki "pardon ama ben adımi soylememistim" dedim ve birden kasıldıni fark ettim " şey dosyanda yazıyordu" dedi " tmm o zamn sizin isminiz neydi acaba" dedim "anıl" dedi " memnun oldum anıl bey ben odama gide bilir miyim" dedim oda tmm dedi sonra ben kendi odama doğru ilerliyordum ki kızın biri çekti beni kenara "bak kizim sana ekme mekmek yok anilin yaninda uzak dur ondan" ne diyo lan bu kız " ya sen bir gelsene şu tuvalete" dedim ve kızı çektiğim gibi iceri aldim ve kafasini tuvaletin kapisina vurdum " ne dediğini zannediyon lan amk sen kimsin beni kendin gibi surtuk mu zannettin" diyerek dovmeye devam ettim ta ki birinin beni cekene kadar "birak biraksana be sen kimsin kizim" diye kizin uzerine gideceğim sirada " YETER LAN GECE ODAMA ! " anilin sesini duydum ona dogru hizli bir donus yaptim boynundaki damari gorebiliyorum vay anasini az daha zorlasa yerinden firtlicak lafini ikiletmeden odasina dogru ilerlemeye basladim herkez de bizi izliyomus ya fenomen oldum diyen iç sesimin sesini kisip odaya giriş yaptim ve birden kapı çarpıldı ALLAH şimdi bittin gece ruhuma el fatiha " sen kendinde misin he burasi bir is yeri gece!" diye bağırdi "burasi bir is yeri ama o kadin benim hakkimda ileri geri konusmasini iyi biliyordu bir de tehtit etti ya " dedim yavru köpek bakışı atarak " gece hanim eger bir daha boyle bir rezalet olursa stajiniza son vermek zorunda kalabilirim " dedi otoriter bir ses tonuyla bende " peki anil bey bir daha olmiycak" dedim ve devam ettim " çıka bilirmiyim" dedim kafami yere eğerek anil bey çenemi tutup kafami nazikçe yukari kaldirdi " asma o yüzünü hiç yakışmiyo " dedi ne oluyo ulan kedine gel gece kalbim neden hızlandı ki yüzümün kızardıni hissediyorum şuan hemen geri çekildim istemeyerek ve " ben çıksam iyi olacak " dedim galiba sinirlenmişti kasıldı biraz aman neyse ne kafasıyla onayladı bende odama doğru ilerledim ve sonunda odamdayim be oh ne rahat telefonumun melodisini duydum galiba ben çantamdan telefonumu çikardim ve defnem ariyo ay canim knkm benim " alo knki " dedim " gece napiyon knk" dedi bende oba olani biteni anlattim " oha omey ALLAH " dedi bağirarak galiba sagir oldum " ne bağiriyon lan kulağimin dibin de !" diye bağirdim koridor sesimle yankilandi sanki aman neyse " ee sizde ne var ne yok " dedim bizim staj ertelendi knk " dedi " neden " dedim " sıkinti cikmis knk o amacla yani" dedi ve bir yalanci öksurme sesi geldi ve bam anil bey " defbe ben seni sonra ararim ok " dedim " tmm knk optum" dedi " bende optim knklarin en tatlisi" dedim ve kapattim " buyurun anil bey bir sorun mu var" dedim " yo hayir yok dâ sesini duydum da ondan geldim " dedi " him sey kusura baknayin arkadasimla konusuyordum da " dedim o da hoduk "bagirarak mi " dedi " yok hayir sonirlendirdi de ondan " dedim "hım neyse bu aksam benim doğum günüm de gelmek istermisin" dedi yavşiyo galiba " tm gekirim siz bana adresi atarsiniz " dedim " tm i zamn görüsuruz " dedi ve gitti neyse sonunda mesayim bitti eve gitmek istiyorum anil beyin odasina dogru ilerledim ve kapiya vurdum ses yok içeri dan diye girdim ve ben şok ben iptsl yani şerefsiz herif daha demin bana yavşiyordun lan sen şuan ne mi oluyo anil kizi daysmis masays yiyişiyorlar remen bana bakti anlamisti galiba ama biraz tetirgindi " şey anil bey rahatsiz ettim ama ben çikiyorum onu haber vermeye gelmiştim" dedi ve odadan bir hisimla çiktim bu icimdeki duygu neydi kiskanclik mi yok artik daha neler Hemen asansore binip arabama dogru ilerledim ve arabaya binip hemen gazi kokledim ve evet donunda evdeyim hemenn kizlarin yanins gidip olan biteni ayrintisiyla anllatim kizlar sok yani telfonuma msj geldi kimden tahmin edin anil beyden adresi atmis da bu bir ev adresi oha beni evine ki cagiriyo gidince anlarsin diyen ic sesime bir alkis lutfen hemen odama girip banyoya ilerledim ve dus almaya karar verdim Ve dusumu alip banyodan çiktim ve ne giyeceğime karar verdim siyah bir dar paça uzerine bayaz yarim tsort ve bilekten siyah topuklu ayyakkabi saçlarimida at kuyruğu yaptim hafif bir makyaj tamamdir aiyah çantami da alip evden çiktim kizlar evde yoklar alisverise gittiler hediye olarak ne alsam acaba saat alayim gitsin ya ileride bir saat magazasi var hemen girip siyah bir saat aldim ve parasini odeyip hemen çikis yaptim magazadan ve arabama atlayi gitmeye basladim ve evet ben geldim zila bastim ve size soylemedim vay anasini ya saray yavrusu mubarek eve bak eve girdim ve anil çok sık olmus ben birz spora kactim galiba " merhabq dogum gunu cocugu" dedim gulumseyerek ama 1 dk burda süs filan yok davetli de yok " anil bey insanlar nere de ve bu nasil dogum gunu " dedim. Anil yaklasti ve " yalan soyledim yok " bende hediyeyi masaya vurarak koydum ve " size inanamiyorum ya " dedim ve omuzuna çarpip evden son suraat arabayla uzaklaştim kapidan çikarken sesler geliyoru ama umursamadim adi herif ne olacak piç ......
Gece anila aşik mi oluyor ?
Peki ya anil önceden geceyi taniyormuydu ? Gelecek bolum de gorecegizBeğenilerinizi ve yorumlarinizi bekliyorum emeğe saygı lütfen .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilRUHSUZ KIZLAR ÇETESİ kim mi ? onların hayatı çok karışık aşkları da öyle gerilim ve macera dolu bir hikaye sizi bekliyor .... KORKUNUN OLDUĞU YER DE CESARET YOKTUR VE UNUTMA Kİ KARANLIKTA GÖLGEN BİLE SENİ YALNIZ BIRAKIR .... NEFESLERİNİZİ TUTUN...