AŞK

3.9K 238 18
                                    

YILDIZ

Sabah erken saatlerde kalkıp banyoya gidip rutin islerimi hallettim ve hemen dolabıma ilerleyip üzerime siyah bir şort üzerine bur buluz geçirip hemen asağıya indim makyaj ya da saçımı yapmadım gerek duymuyorum açıkcası neyse aşağıya indiğimde kerem kahvaltı yapıyodu insan bir uyandırır yani öküz "günaydın" dedu cevap verme geregi duymadım sadece kafamı salladım ve yerıme oturup bir şeyler yemeye başladım kendi halimde " sana bir şey dedim cevap ver !" dedi seaini yükselterek cevap vermedim üf hiç uğraşamam " YILDIZ!!!" bu sefer böğürdü galiba artık cevap vermenin vakti gelmisti kafamı ona doğru çevirip " efendim" dedim "sana günaydın dedim " dedi " ee" dedim " cevap vermedin" dedi " sanada günaydın oldu mu?" dedim " senin bu halin ne ya ortada bir şey de yok " dedi "ya asıl senin bu halin ne eski kerem bana günaydın der kendisi uyandırırdı ama simdi her sey değişmiş gözüküyo ama benim açımdan değil senin açından " dedim ve devam ettim " şimdi izninle ben kalkayım" dedim ve kaltım masadan ve tabağımı toplayıp makinaya yerleştirdim arkamı döndüğümde kerem sabır dilercesini ellerini açmış yukarıya doğru bir seyler mırıldanıyodu ve bu beni daha da sinirlendirmesine sebep olmaktaydı ama beyimizin umurunda değildim bana baktığında " ne var " dedim " özel gününde falan mısın ? Birden bire böyle ters cevap vermeler falan" dedi acaba haklımı ne haklısı be allah allah sanki benden iyi bilcek özel günümü "özel günümde filan değilim birkere ben sen kendine bak keko" dedim ve salona doğru ilerleyip koltuğa kurulduğum gibi televziyon izlemeye koyuldum sonra yanağımda bir baskı hissettim tabii bu kişi keremdi " ne oldu" dedim " yıldız bak beni sinirlendirme sana ne oldu böyle aq sen böyle değildin dün ne olmuş olabilir ne yapmış olabilirim ki beni kendinden uzaklaştıracak " dedi oha bana resmen sitem etti salak "bir sey olduğu yok bende bilmiyor neden birden bire böyle olduğumu galiba senin dediğin gibi özel günüme yaklaşıyorum" dedim o da yandan bir gülümseme yaparak yanıma geldi ve kafamı kaldırıp dizine koydu şuan televizyonda korku filmi izliyorduk "SES" diye bir korku filmiydi kız aynanın karşısına geçio eline bıçak aldı ve kulağını kesti ben o anda kafamı keremin dizlerine kafamı gömdüm " bittivmi ? kesiti mi ?" diyerek sorular yönelttim kereme " evet bitti " dedi kafamı kaldırdığımda kız yatağa uzanmış konusuyodu kendiliğinden " uf çok saçma bir kere " dedim ve televziyondan koltuğa bakacak bir şelilde döndüm " seni seviyorum " dedim kereme bakarak " kızım ben seni sevdimde yaşadım yoksa ben çölde mahkum kalmış birihdim sen geldim ben o çölde sanki bir su bulmuş gibi oldum sen eğer gidersen ben susuzluktan ölürüm bunuda bilmen gerek " dedi ay galiba eriyorum " ay askım ya yerim seni" dedim o da alnımdan öptü tabii bu romantik anı bir telefon sesi bozdu her zamn ki gibi şaşmadım kerem telefonunu açtı " alo" dedi karşıdaki bir şeyler mırıldandı " tamam geliyorum " dedi ve ayaga kalkıp gitmeye kaltı " alooo paşam nereye " dedim " yıldız benim bir işim çıktı yatırım yaptığımız şirketle bir sorun çıkmış"dedi "tamam bende geliyorum" dedim ve arkasından gitmeye basladım bir şey demedi üzerime bir deri siyah deri ceket alıp arkasından gitmeye basladım arabaya bindigimde torpidodan fondöten çıkarıp yüzüme sürmeye basladım daha so ra rımel sürmeye basladım o da tamam dı daha so ra sadece kırmızı bir parlatıcı sürüp isim bitmişti üzerimi kokladığımda biraz parfüme ihtiyacım olduğunu anlayıp parfüm sıktım kereme baktığımda bana anlamamış gibi bakıyodu " lan arabamı kozmetikciye çevirmişsin" dedi " aşkım benden değerli mi" dedim dudağımı büzerek ve bir sorun olduğunu anladım o an ben şortla gelmiştim ama kerem bir şey dememişti " sakın o şortu unuttuğumu düşünme kafanı yerden benimde yanımdan ayrılmıyosun hanım efendi " dedi bend e yok ya gibi baktım am kafamı salladım olumlu anlamda ama tabii tam tersi olacak çok beklersin kerem bey araba durunca geldiğimizi anladım ve arabadan aşağıya indim ve kerem yanıma gelip elimi tuttu ve yürümeye başladı bende tabi ona eşlik ediyorum şirkete girip çevreye bir bakındım oha ya burda sürüyle kız var burada ama kızın biri öyle bir baktı ki kereme sanki yiycek kerem baktığım yere doğru bakınca anladı tabii " ne oldu" dedi " yoo yok bir şey bakıyorum öyle boş boş" dedim anlamamıştır inşallah keremin odasına girince bende tabii arkasından girdim of altıma etcem şimdi " kerem şey ya ben bir lavaboya gidip geliyorum" dedim ve koşarak çıkacağım sırada " tamam git " dedi ve güldü yirim o gülen ağzını ya neyse hemen koşsam iyi olur koşarak lavaboya girdim ve boş olab bir yere girdim bir kapı sesi geldi konusmalara kulak misafuri oluyorum sadece " ya kızım şu kerem beyi yatakta görmek isterdim " dedi oha şırfıntı diğeri şimdi konuşmaya başladı " kızım yalnız o boy o karizma yerim dudaklar .." diye devam edeceği sırada kapıyı açtım hızla ve hemen kıza bağırmaya başladım " sen kimsin lan aq senin kızım bak seni gebertirim sen kimsin de benim sevgilim hakkında böyle konuşuyon lan sen " dedim ve kızların üzerine atladığım gibi saclarını çekmeye başladım ve birini tuttup kafalarını birbirlerine vurdum "sizi gebertirip lan orospular " dedim ve tekme attım karınlarına o an tabii onları kapıya çıkarttım pardon daha doğrusu yere attım kızlar aynı anda çığlık attılar " hay sesinize sıçayım sizin ya " deyip yüzümü buruşturdum o anda " ne bu rezalet " diyen güvenlik benim kolumu tuttu " bırak be " dedim o anda biri güvenliğe yumruk attı " dokunma lan ona " dedi kerem " ama kerem bey çalısanlara saldırmış" dedi kerem ban baktı şaşkınca " KOVULDUNUZ !" dedi kızlara ve güvenlikciye bakarak keremin kulağına eğilip " kerem şey güvenlikcinin suçu yok onu kovma " dedim " SUS! Sana dokunmuycaktı" dedi tekrar bağırarak " herkes duysun bu kadın benim nisanlım ve biz evlenicez kimse dokunmayacak o dokunan elleri kırarım ona göre " dedi ve herkes tamam filan dedi kerem beni çekiştirip odasına soktu " neden " dedi anlamdım " ne neden " dedim " kızları neden dövdün" dedi " senin hakkında neler konustular sen biliyomusun yok yatkta nasıl yok o dudaklar filan onlara hayırdır yani " dedim kerem gülmeye başladı "gülme be " dedim sonra beni kendine cekti burnuma minik bir öpücük kondurup daha sonra dudağıma yöneldi tam öpeceği sırada dudağını ısırdım " bence bu ısırmayı filan evlenince yatakta yaparsın " dedi o an ne kadar utandığımı siz artık düşünün " seni sapık" dedim ve vurmaya başladım o anda telefonum çaldı "efendim çıtır" dedim geceye " knk ya " diye devam edecegi sırada " yağ markette yanlış numara " dedim gülerek " sus kızık ya canım sıkıldı ondan aradım " dedi " ben terapistte degilim" dedim " tamam knk senden hayır yok bays " dedi bende bir sey demedim kapattım kerem gülmeye baslayınca " ne var be " dedim "terapisttim ol sev beni " dedi " ne diyon la sen " dedim beni kendine çekip " eve gidelim diyorum " dedi bende gülümseyip " hadi o zaman" Deyip ceketinden çekip yanağını öptüm ve ilerlemeye başladım arabaya binip eve doğru arabayı sürmeye basladı tabii beyimiz rahat dururmu vitesi tutacağına bacağımı tutup okşuyo " keremm " dedim " hıı " dedi " yapma " dedim " neyi" dedi anlamazlığa mı veriyo " sen gayet iyi biliyosun" dedim ama lafıma cevap vermeyip hala bacağımı sıkmaya devam etti allahım sen nelere kadirsin eve gelince tam arabadan incem kerem bacağıma eğilip öptü ay bana bir şey oluyo ona bakıp gülümseyip arabadan asağıya indik ve karşımda gördüklerimle sok içinde şok yasadım bu olamaz ....

RUHSUZ KIZLAR ÇETESİ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin