Picture of Dwikandre Saputra
------------------------------------------------------
ANDI POV
Pas bener gua bangkit dari kubur waktu bel istirahat, gue bisa langsung maen game di hp gua. Gua malas kalo kudu keluar kelas, ape lagi ke kantin. Satu-satunye tempat yang paling rusuh kalo jam segini, gue lelah terus-terusan kepepet ame manusia disono. Gue bisa ngerasain cewe-cewe dikelas gue pada ngeliatin gua pake tatapan lapar cem mo makan gua idup-idup. Tapi gue selo ae lah, Gue udeh biasa nemuin tatapan begituan disini selama gue jadi siswa disini. Gue bersyukur hidup gua kaga kek cogan-cogan the most wanted in school yang sering di tipi-tipi noh, yang ampe dikejar-kejar, lokernye penuh ame surat, terus ape dah yang lainnye. Hidup gua tenang-tenang ae kalo disekolah, dirumah? Liat ae ntar hidup gua bakal bagimane.
ANDRE POV
Gue Andre, yang pasti udeh dikenalin ame Andi kampret tadi. Gue sohibnye dari awal masuk sekolah, nyokap gue ame nyokap die udeh sahabatan lama, sekarang malah jadi partner buat bisnis mereka. Gue juga termasuk anak dari keluarga berada. Bokap yang punya perusahaan perabotan rumah tangga yang besar, nyokap gue? Lu pasti udeh tau lah ye kerjaan Mak Gua persis cem Nyokap Andi. Status gua? Ye pelajarlah, masa kawin. Pacar ae belon dapet udeh mikir kawin behahaha. Gue bukannye kaga laku, gue cuma lagi kaga minat buat bikin suatu hubungan lagi a.k.a lagi kaga minat pacaran lagi buat sekarang. Buat yang pengen tau tentang gue lebih, baca ae kehidupan gua disini ye.
AUTHOR POV
Saat bel kebebasan bagi para siswa sudah berbunyi, kedua remaja laki-laki itu langsung keluar dari kelas dan menuju parkiran kendaraan mereka masing-masing. Andi dengan motor Ninja hitam kesayangannya dan Andre dengan mobil sport tercintanya. Mereka menuju rumah Andi dulu untuk mengantarkan motornya dahulu, baru setelahnya mereka pergi ke toko buku bersama mobil Andre dengan Andi sebagai supir. Begitulah mereka setiap pergi bersama, selalu Andi yang menjadi supir. Sampainya mereka di toko buku kota, mereka -Andre- langsung mencari buku yang Ibu nya titipkan tadi.
Andi POV
Yah.. disinilah gue, terjebak di dalam gedung yang penuh tumpukan buku, kamus, novel, komik, dan lain sebagainya. Ini adalah surga bagi mereka para kutu buku yang memiliki kacamata minus yang tebal dan ya harus gue akuin kalo otak mereka bener-bener berkualitas internasional/?. Ade beberapa hal yang gue kaga terlalu suka, dan salah satunye ini die.. buku. Gue kaga suka baca buku, tapi otak gua cepat ae noh nangkep ame yang dijelasin guru ama apa yang gua baca. Munkin ae ye otak gue turunan bokap gue yang otaknye cem hardisk 36 GB/?.
Tapi seketika ade yang narik perhatian gue dari pintu masuk ini toko, dan ye bener yang masuk tadi ntu bidadari gue -Livi-. Ntu cewe makin cantik ae make baju kasual, mane ditambah rambutnye dibiarin gitu ae tanpa ada yang ngekuncir rambut hitam panjangnya. Gua termenung seketika sampe.............
"WOY CUK!!" Bom dijatuhkan dan berhasil bikin jantung gua hampir copot.
"Kampret lu, Ndre!!" Ucap gue sambil ngejitak pala ntu bocah.
"Sakit woy!" Jawab Andre
"Ye sape suruh lu ngagetin Gua, Gue punye telinga woy!" Saut gua.
"Lagian lu juga dah, ngape gue panggil dari tadi kaga nyaut? Lu bengongin bidadari lu lagi ye?"
"Dih kaga lah. Nah iye, lu udeh kelar beli bukunye?" Tanya Gue.
"Udeh, sekalian gue beli komik hahaha" Jawabnye sambil angkat 2 kantong plastik yang ada logo nih toko buku.
"Yodah, yok balik. Kerumah gue ae, gue ndirian dirumah. Sekalian temenin gua maen ps" Ajak Gua ke Andre.
"Bah! Manteb noh! Gua setuju! Ayok dah!" Ntu curut langsung ae jalan duluan didepan gue seenaknye.
"Giliran maen ps ae cepet lu, curut" sungut gua dibelakangnye.
Sepanjang perjalanan kerumah Gue, nih anak kaga berhentinye cerita tentang komik yang die baca, game di laptopnye yang udeh cem timez*ne, ame cerite tentang die ame mantannye pas kelas 10 maren yang seingat gue namanye Lisa. Ntu cewe ampe sekarang masih ngarepin Andre ngajakin balikan, tapi emang dasar nih curut ae yang lagi kaga ade minat ame betina-betina di sekolah. Sampenye dirumah gue, kite bedua langsung ambil cemilan di lemari dapur terus langsung naek ke kamar Gua buat maen ps 4 yang baru Bokap Gua beli. Kek biasa, Andre pasti kaga bakal ingat ame ape-ape lagi, penting ato kaga penting mah lewat dah.
KAMU SEDANG MEMBACA
Let Me Know
Teen FictionLet me know.. Let me know.. Let me know.. Just Tell me something.. \\\\ Awal hati ini milih lu.. Awal gue ngerasa nyaman... Awal gue cinta ke elu.. Tapi kenapa lu simpan banyak rahasia dari gue? Gue sekarang udah jadi cowo lu? Dan kenapa lu sembunyi...