Four

6 1 0
                                    

Livi POV

Hari ini jadwal gue buat ke toko buku abis pulang sekolah. Gue seneng banget baca buku, apa lagi novel, komik, dan sejenisnya. Gue suka banget beli buku ke toko yang di kota, soalnya disana banyak buku baru. Dan ya selama liburan gue ga pernah absen buat ga kesini, selain tempatnya nyaman, pelayanannya juga ramah. Gue jarang kesini bareng temen, tapi kadang gue sama anak-anak cewe dikelas kesini tiap hari minggu buat sekedar cuci mata ato emang mau beli buku baru. Gue suka baca buku dari mulai umur gua 6 tahun, waktu itu gue masih SD kelas 1. Gue ingat buku pertama yang gua baca tuh judulnya "Kancil si Anak nakal", sampe sekarang tuh buku masih ada didalam lemari buku dikamar gue.

Sekarang gue udah sampe di toko bukunya, gue langsung aja milih buku yang bakal gua baca 1 minggu ini. Seingat gua hari ini ada novel yang baru keluar, moga aja disini udah masuk. Beberapa lama gue nyari tuh novel, akhirnya ketemu dideretan novel-novel baru. Langsung gue ambil tuh novel sama 2 novel lain sama 4 komik, abis itu langsung aja gue bayar dikasir. Tapi kok.. gue ngerasa ada yang ngeliatin gua dari awal gue masuk ke toko ini. Gue ga mau langsung nething, akhirnya ya gue keluar dari toko buku terus langsung jalan pulang kerumah.

Andi POV

Sumpah dah, Gue ame Andre udeh cem orang kesetanan ae. Masa iye makan ampe nambah 3 porsi, tapi ye bener sih gue laper berat hehehe. Sekarang... gue udeh kenyang, perut udeh keisi penuh bahahaha.

"Cuy, abis makan kite ngapain?" Tanye Andre seketika ke Gua.

"Gimane kalo balik ae, lagian ini hari udeh sore mo malam. Nah iye, tugas sejarah lu udeh kelar? Yang disuruh buat peta noh.." tukas gue

"Sejarah?? Bah!! Mampus gue belon kelar, cuk!! Lu udeh kelar??" Tanye ntu kampret

"Gue juga belon lah, jadi kudu bagimane?" Gue balik nanya.

"Ye kudu dikelarin lah pintar!" Jawabnye

"Nah mankanye kudu balik cepet biar ntu tugas cepat kelarnye, ndre"

"Ayok dah balik, gue antar lu balik dulu dah" ajaknye

"Sape yang nyetir?" Tanye gua.

"Ye elu lah cuk! Sape lagi supir gua selaen elu bwahahaha"

Sialan ntu anak, giliran ame gua ae dah-_-"

Abis gua tutup gerbang pas udeh nyampe rumah, gue langsung serasa masuk rumah setan. Ini rumah sepi amat, nyokap di jogja lagi ngurus cabang butiknye disono, bokap lagi ke sulawesi buat urusan kerja. Ye jadi tinggal gue ame Bi Inah, itu pun Bi Inah udeh pulang kerumahnye jam segini. Alhasil gue ndiri doang dirumah, gue serasa tinggal di istana yang kaga ade tanda-tanda kehidupan disini. Beginilah gua tiap harinye, ndirian mulu dah, ye walo kaga tiap hari bener dah. Gue langsung naek kelantai dua, terus masuk kekamar terus gua langsung dah ngacir ke kamar mandi buat bersihin badan gua yang udeh bau asam. Kaga perlu lama gua mandi, paling 5 ampe 7 menit udeh kelar mandinye. Abis gue keringin badan ame make baju, baru dah gue berusaha buat bikin tugas sejarah gua, dengan skill pas-pasan dalam ngegambar ntu peta, gua tetap ae usaha buat kelarin ntu peta.

11.45 Am

Setelah berjam-jam gua berjuang, akhirnye ntu peta kelar dengan ye... menurut gua sih lumayan dah bahaha, sekagaknye ntu pas hasil kerja gua ndiri dah. Udeh jam segini, mata gue mulai berasa berat. Gua langsung move on ke kasur gua yang empuk, gua tiduran disono ampe gua bener-bener udeh dialam mimpi gua yang moga ae Livi masuk kedalam mimpi Gua hahaha.

Let Me KnowTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang