You love part 1

275 3 0
                                    

Mitt navn er Dn, og jeg er 18 år gammel og jeg kommer fra Trondheim   ,  mamma er trønder . Jeg har blå øyne og bruntblondt hår.
Jeg har bodd i mange land med min mor Sara. har bodd i Danmark, Sverige og Norge  og . Mine beste venner er fra Norge, Finland ,Danmark . Mine beste venner er Benjamin Lasnier og Marcus & Martinus og Alexandru .
Jeg og Alexandru ble kjent da jeg var 9 år, og vi hadde et forhold.
Benjamin møtte jeg før flyttet  tilbake til Norge. Benjamin og jeg var sammen når jeg bodde i danmark.
Jeg og mine tre beste venner  skal ha en filmkveld, dem skal  komme hjem til meg
Jeg savner veldig den tiden da jeg   og Benjamin møttes i Danmark.

Flashback 1 år siden
Jeg hadde nettopp flyttet til København, så da bestemte jeg meg for å gå en tur. Jeg var i  byen for å bli kjent. Så krasjet  jeg i en gutt. Da sa jeg var veldig lei meg for at hadde krasjet i han, men han sa at det var hans feil at han skulle ha sett hva han gikk på. Det var kjærlighet ved første blikk han sa at hans navn var Benjamin og jeg sa at mitt navn var DN han spurte om jeg var ny siden han ikke hadde sett meg før. Han spurte om jeg ville bli med på karneval med ham vi ble bedre kjent, og når jeg skulle dra så kysset vi, og det var et godt kyss. Så han spurte  meg om jeg ville være sammen med han og jeg sa ja. Jeg er veldig glad i Benjamin.

Flashback løpet
Jeg ble kjent med Alexandru da jeg var 9 år, og vi var veldig glad i hverandre. Alexandru og jeg gjorde en avtale når  mamma og meg flytter tilbake til Trondheim da jeg var 13 år gammel at hvis  det var at jeg ikke hadde fått kjæreste  før året var over skal jeg og han være sammen. Og jeg fikk ikke kjæreste så det gjelder at jeg på en måte er  sammen med to, og jeg skal fortelle Benjamin om meg og Alexandru.

You LoveWhere stories live. Discover now