Skal hoppe litt fra året til det året DN fyller 18 år.
DNpow: i dag er dagen æ fyller 18 år og æ har fått lappen. Æ er fremdeles sammen med Alexandru og vi er forlovet. Vi skal gifte oss har allerede funnet brudekjolen min. Min forlover skal være bestevennen min Jessica. Alexandru forlover skal være Kevin fra bandet .
Æ og Alex har satt datoen for når vi skal gifte oss.
Vi skal gifte oss året vi fyller 19 år. Æ har allerede planlagt hvor vi skal gifte oss og æ har kommet frem til at æ vil gifte meg i Rennebu . Der æ og Alex møttes. Æ møte jo Alex i Trondheim .
Alex er ikke fylt 18 år enda så vi skal gifte oss året etter. For da er begge 18 år.
Mine søster heter Julie og er 13 år hun skal være brudepiken med Emily søsteren min .
Brudepikene skal være Julie, Ava, Emilie og Elisa. Emilie er søsteren min på 4 år og Elisa er kusinen min på 7 år.
Brudekjolen min har jeg fått tilsendt fra tanten min i USA. Den er hvit med blonder på og den er veldig lang. Brudesløret har jeg arvet fra min mormor når hun giftet seg med bestefar.
Brudekjolen kostet 100000kr. Æ har faktisk ordnet et sted hvor vi kan feire bryllupet.
Æ har sendt invitasjon til dem æ skal invitere. Og de æ skal invitere er
Mamma Sara
Mormor Lisa
Farmor Marie
Tante Victoria
Johanne min bestevenn siden barnehagen
Foreldrene til Alex
Bestemoren til Alex
Tantene til Alex
Marcus & Martinus
Benjamin Lasnier
Johanna min kusine
Tante Lena og Tante Maria.Alexandru skal invitere flere når vi kommer på flere.
Alex : tenk at snart skal æ gifte meg med DN det er jo bare noen mnd til siden vi er i Oktober
ESTÁS LEYENDO
You Love
De TodoDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier