Dnpow: æ er gravid med mitt første barn som er to jenter. Æ har termin den 5.Juni og det er jo en mnd før vi skal gifte oss. Jentene som skal være brudepiker har vært med mæ å finne kjoler til dem. Emily fant en rosa brudepikekjole. Emilie er jo bare 4 så æ valgte en blå kjole.
Julie valgt seg en kjole selv som var Blå med blonder.
Æ hopper til året vi skal gifte oss.
Æ har fått to nydelige jenter med navn Charlotte og Chloé .
I dag er dagen æ skal gifte meg med Alex
Har vært hos frisøren og ordnet håret mitt.
Pyntet håret mitt og tatt på min vakre kjole.
Mine fire brudepiker har pyntet seg.
Emily og Emilie holder i sløret mitt.
Johanne er ringbærerer.
Når æ kom frem til alteret begynte presten å snakke.
Han sa DN tar du Alexandru Gros Grindvoll som din ektemann som lover å elske han til døden skiler dere. Ja det vil æ, så da tok æ ringen til Alex på fingeren hans. Så spurte presten Alex om det og han sa ja. Så tok han ringen på fingeren min også sa presten han kunne kysse bruden . Så kysset han mæ så gikk vi hand ut fra kirken og tok brudebilder sammen. Så kom det mange å gratulerte oss.
Benjamin sa at han var glad på mine vegne så det ble æ glad å høre.
Æ og Alex er endelig gift og har to døtre med navn Charlotte og Chloé . Æ er lykkelig.
YOU ARE READING
You Love
RandomDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier