Jeg hadde funnet den perfekte vogn til trillingene. Jeg hadde kjøpt jenteklær og gutteklær til trillingene hvis det blir jenter eller gutter det vet vi ikke. Jeg gleder meg til barna kommer. Ungene mine skal begynne på skole i London etter sommeren. Mine to døtre er på besøk hos besteforeldrene sine i Finland . Jeg og Isac hadde tenkt på om vi burde ha babyshower for babyene og invitere vennene våre helt hit til London jeg sa vi gjør det.
Jeg ringte til Johanne og fortellte henne at jeg skulle ha barn igjen å at hun var invitert til babyshower i London. Hun sa det vil hun gjerne og at hun skal komme i morgen. Felix ringte til Marcus og Martinus og sa vi skulle ha baby igjen og at vi skulle ha babyshower dem sa dem ville komme. Jeg ringte til Benjamin og sa jeg var gravid igjen og at han var invitert på babyshower og han sa ja at han ville komme.
Vi fortsatte å ringe vennene våre og alle sa ja at dem ville komme. Babyshoweren skal jeg og Isac ha etter sommeren men Johanne skal bo hos oss mens hun besøker familien til kjæresten sin. Johanne hadde endelig kommet til London og vi skal finne på noe gøy sammen. Jeg og Johanne skal dra på shopping til oxfordstreet.
Jeg og Johanne gikk på Victoria Secret, Abercrombie and Fitch, Hollister og Mac. På Victoria Secret kjøpte vi bikini og klær til jentene mine og oss selv. På Abercrombie and Fitch kjøpte vi gaver til Felix og Leon, Johannes kjæreste. Jeg kjøpte meg en bukse på A&F også kjøpte jeg kjoler, topper og genser . På Hollister kjøpte vi klær til vennene våre som skulle komme på min babyshower. Jeg kjøpte Bukse og Blondetopp som jeg skal gi til Emilie. Når vi var ferdig å finne klær til de andre dro vi på Mac. Og der kjøpte vi masse sminke som vi skulle gi til jentene mines tanter. Det var snart ferdig med sommerferien og snart kommer jentene mine hjem fra Stockholm . Når jentene kommer hjem skal vi ha babyshower.
To uker senere jentene mine er startet på skole. Jeg skal ha babyshower i dag med alle våre venner og familie. Alle vennene våre og familie er kommet til London for å feire med oss.
Johanne hadde hjulpet meg å pynte huset til babyshoweren å vi har fått en kake til babyshoweren.
KAMU SEDANG MEMBACA
You Love
AcakDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier