You Love del 4

86 3 0
                                    

DNpow: Jeg har jo blitt sammen med selveste Alexandru Gros Grindvoll , jeg er så starstucket sa jeg til Alex han begynte å le av meg. Vi lo sammen av det jeg prøvde å være en vanlig fan av han.
Før jeg ble kjent med Alexandru  var jeg en stor fan av han . Æ hadde vært på alle konsertene til han . Møtt han mange ganger så ble vi kjent.
Æ ble jo egentlig kjent med Alexandru  når æ var 9 år men så har æ jo sett han etter det.
Første gang æ  så Benjamin var på Justin Bieber konsert i københavn. Æ ble kjent med han etter vært. Vi ble veldig gode venner. Æ likte Benjamin for han var så snill.
Marcus og Martinus ble æ kjent med når æ vant en sangkonkuranse. Æ hadde vært med i Norske Talenter å vunnet. Æ ble bestevenner med dem. Æ likte de guttene for de var så søte. Marcus har sakt at han lagde en sang på albumet demmes til mæ å den sangen er plystre på deg. Æ elsket den sangen han er bare så søt. Tenk at han lagde den til mæ.
Benjamin hadde også lagd en sang til mæ.
Som heter Love You Out Loud. Æ synes det er så søt at noen lager en sang til mæ.
Isac hadde lagd mange sanger til mæ, men favoritten min var No one Else . Æ bare smelter hver gang æ hører sangene til Isac  M&M og Benjamin.
Første gang æ så Alexandru var i Trondheim på city lade

You LoveOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz