DNPOW: Jeg hadde tenkt å fortelle Benjamin om Alexandru, men jeg kunne ikke gjøre det fordi da vil Benjamin hate meg hvis jeg sa det, så da jeg fortalte Alexandru at vi måtte fortelle ham det. Jeg vil ikke at noen skal slåss for meg,så jeg sa at Alexandru er kjæresten min, for ham ikke å slåss med Benjamin.
Alexandruspow: jeg og Dn har bestemt at vi skal si sannheten til Benjamin om oss. Jeg har lovet at jeg ikke skal slåss med Benjamin. , Marcus og Martinus er to hyggelige karer som har vært der for Dn når hun trengte trøst. Benjamin var på turné i USA som han avlyste at han kom fra LA siden DN var trist.
Benjaminspow: DN har ikke vært seg selv denne uken at hun bare har vært med Alexandru når æ er kjæresten hennes. Jeg må snakke med DN om det. Marcus hadde fortalt meg at det absolutt er noe mellom DN og Alexandru .
Marcuspow Alexandru sa han mener å spørre meg om noe han spurte hvordan han kunne vise at han ikke blir sur og sint på Benjamin når han sier at han og Dn har vært sammen lenge. Jeg sa han burde ikke være sint på Benjamin fordi han ikke viste noe om det.
gutta i Suite 16 var også forelsket i henne, men det var bare Alexandru fikk henne fordi han kjempet for henne. Alexandru er heldig å ha henne, hun er snill og søt.Dnspow, nå vil jeg fortelle Benjamin sannheten om meg og Alex. (Spollet til etter jeg har fortalt Benjamin om det)
Benjamin var ganske sjokkert, men han sa at hvis jeg er fornøyd med Alex er han glad for at vi kan være bestevenner. Jeg er bare så glad han ikke var sint på Alex og begynte å slåss.
YOU ARE READING
You Love
RandomDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier