Dette er en personbeskrivelse av barna til Dn og Alexandru
Chloéspov:
Jeg heter Chloé og er datteren til DN og Alexandru . Jeg er 8 år og har en tvillingsøster med navn Charlotte og vi har tre søstre som er trillinger. Hun som ble født først av trillingene heter Isabelle og de to andre heter Victoria og Zara. Jeg bor sammen med mamma DN , søstrene mine og pappa Alexandru i Italia siden mamma studerer italiensk så vi skal bo her i 4 år. Æ og Charlotte spiller fotball med våre nye bestevenner Justin og Leo på fritiden de ble vi kjent med når vi flyttet til Italia.Dnspow: æ, ungene og Alexandru har flyttet til Roma i Italia. Jeg skal studere italiensk her siden skal bli lærer i italiensk og fransk. Alexandru og æ har vært gift i 8 år siden vi giftet oss etter at de eldste jentene mine ble født . Etter at vi har bodd i Italia skal vi flytte til LA.
Alexandru sitt pow: jeg bor nu i Italia med jentene mine og DN, jeg og gutta er fortsatt artister men vi har en pause fra karrieren. Jeg, jentene mine og Dn skal dra til stockholm å besøke familien min. Dn , ungene og jeg har tenkt å flytte til LA etter Italia. Siden i LA har vi en fantastisk mulighet siden DN skal jo bli lærer så hun skal gå på skole i LA.
Marcuspow: jeg savner DN selvom hun har giftet seg betyr hun fortsatt mye for meg. Dn bor jo nu i Italia og jeg bor i LA med kjæresten min Sara og jeg har bodd her i 3 år. DN skal faktisk flytte til LA etter Italia og da for jeg møte henne igjen. Sara er fra Norge men hun flyttet til LA siden hun skulle bli sanger. Så møtes vi og ble forelsket så nu er vi sammen.
Martinuspow: jeg bor i Italia med kjæresten min Jessica og DN bor også i Italia å jeg savner henne veldig så vi møtes flere ganger i uken å finner på noe sammen siden hun og Alexandru er mine bestevenner så har vi mye kontakt.
Benjaminspow: jeg har flyttet til London med kjæresten min Marie og jeg har bodd i London i 4 år og jeg skal faktisk dra snart å besøke DN og Alexandru i Roma selvom har kjæreste er de mine bestevenner. DN vil alltid bety noe for meg selvom jeg er sammen med Marie er jeg glad i DN.
YOU ARE READING
You Love
RandomDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier