Jeg er så fornøyd for å bo i London med Felix . Vi bor i et kjempe stort hus. Ungene er begynt på førskolen. Vi har fått en ny hushjelper som heter Victoria. Mine søstere skulle komme på besøk i dag til London. Jeg skulle tilbringe hele dagen med Julia og Emilie mens jentene er på førskolen. Jeg har planlagt alt vi skal gjøre.
Jeg, Julia og Emilie dro på shopping på oxfordstreet. Vi dro på Victoria secret, Louis Vuitton,Hollister,Mac,Abercrombie and fitch og River Island. Vi dro også på London Eye og Madame tussauds.
Vi hadde kjøpt ganske mye fint til oss selv og jentene. Jeg hadde kjøpt meg undertøy på VS og Genser. Og på Louis Vuitton kjøpte jeg og Julie en veske mens Emilie kjøpte sko.
På hollister kjøpte jeg ting til mannen min og barna mine. På Abercrombie kjøpte jeg parfyme til Isac og en bukse til meg selv. På Mac kjøpte jeg maskara, leppestifter og det sminkesettet jeg ønsket. På river island kjøpte jeg meg en kjole og et par pumps.
Når vi var på London Eye kunne vi se ut over nesten hele London. Vi betale veldig mye for å få en tur med bare oss tre sammen. På Madame Tussauds tok vi bilder med kjente sangere. Når vi var ferdig dro jentene hjem til meg mens jeg hentet Chloé og Charlotte på førskolen. Når vi hadde kommet oss hjem kom Felix og det første han gjorde var å kysse meg. Jeg sa jeg hadde en overaskelse til han. Jeg hvisket noe inn i øret hans og han var enig i det. Vi ble enig om at vi burde la jentene våre få dra med Julia og Emilie hjem til Stockholm så dem for besøke besteforeldrene sine. Chloé og Charlotte var jo nesten ferdig med førskolen dem skulle starte på skolen etter sommerferien som er nu.
Jeg pakket koffertene til jentene så ble dem med Julia og Emilie hjem til Stockholm .
Jeg og Felix var endelig alene jeg viste Felix hva jeg hadde kjøpt til han og det jeg hadde kjøpt selv. Jeg sa til han at jeg vil ha enda et barn. Jeg tok på meg det undertøyet jeg hadde kjøpt så gikk vi inn på rommet vårt. Når jeg våknet opp neste dag var jeg kvalm. Jeg tok en test og den viste positiv jeg ble så glad. Nu er jeg gravid med mitt tredje barn eller fjerde hvis det blir tvillinger igjen.
YOU ARE READING
You Love
RandomDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier