Æ hadde endelig fått en familie sammen med Felix . Æ og Felix bestemte oss for å flytte til USA. Siden æ har så lyst å bo i USA siden æ går på skole. Æ skal begynne på skolen for de som skal bli lærer i California.
Æ og Felix hadde funnet oss et hus i California med den store utsikten og basseng. Æ og Felix pleide å dra på ferie til California med foreldrene hans og moren min. Æ og Felix har allerede sett på huset vi skal bo i California.
Vi har sendt tingene våre til California så Hushjelpen vår har hentet tingene våre å tatt det med til huset. Vi reiser i natt til California.
Æ og Felix må stå opp klokken halv 4 for og ordne oss og kle på babyene. Flyet skulle ikke gå før 5 så vi hadde tid til å ordne oss. Æ gleder mæ til å flytte til California.
Vi tok fly til stockholm dagen før så gikk vi og sjekket inn og gikk gjennom sikkerhetskontrolen. Æ gikk påVictoria Secret og kjøpe mæ en bikini og BH. Æ prøvde en bh. Felix var med inn på prøverommet med babyene også sa han æ var nydelig å kysset mæ. Æ kjøpte BHen æ prøvde. Så gikk vi på starbucks der bestillte æ frappe. Så gikk vi å stilte oss i kø til ombordstigningen siden vi var de eneste med små barn fikk vi gå først. Vi satt på rad 8. Charlotte satt på fanget mitt. Chloé satt på Felixs fang. Vi skulle mellomlande i London siden vi skulle reise med et stort fly. Når vi var kommet til London så måtte vi vente litt siden flyet var ikke kommet enda. Så da gikk vi på Starbucks mens vi ventet. Så når flyet kom så fikk vi gå først siden vi hadde babyer. Vi satt på rad 17 i andre etg. Æ og Felix holdt babyene og sang til dem. Charlotte var den som ble født først av tvilingene siden Chloé ble født 1 min etter Charlotte.
YOU ARE READING
You Love
RandomDenne historien skal handle om Marcus og Martinus , Felix Sandman, Alexandru og Benjamin Lasnier