Furtuna pe Bosfor

53 6 1
                                    

Bonnie Douglas,se indreapta spre scoala in metroul pe care il considera vandalizat de hipioti pentru ca era plin de grafiti roz si negru.Ii era teama sa se duca la scoala pentru ca ,dupa cum spunea ea,colegii radeau de aspectul ei slabut si un pic emo style.Era inalta pentru varsta de 15 ani,avea parul saten si suvite blonde,ochii albastrii si buze carnoase de care era foarte complexata.Cand iesi din statia de metrou descoperii ca incepuse sa ploua insa nu avea umbrela.Nu era de ajuns ca se certase cu mama ei mai incepuse si sa plua.Din cauza stresului Bonnie simtea ca mintea ei nu mai poate gandi cum trebuie frica fata de colegi o transforma adesea intro copila anxioasa si firava.Ne avand un prieten caruia sa se confeseze tinea totul in ea si nu se exterioriza aptpape niciodata singurul ei prieten adevarat era cainele ei chiuaua care incapea adesea in geanta ei de scoala si il lua cu ea si sa chiuleasca de la ore sa il plimbe prin Central Park si sa manamce hot-dogs.Cand nu il lua cu ea statea cu orele dupa scoala sa mangaie cainii de pe strada.Cand se intoarce acasa arunca ghiozdanul pe pat si deschide laptopul.Incepe sa citeasca un documentar despre cum se pot sterge din creer anumite amintiri neplacute cu ajutprul unor medicamente care priveaza creerul de proteine.Cand vede o reclama la niste cosmetice.da scroll ca sa inchida fereastra cu reclama insa laptopul se blocase.
-Pe bune?Cand devine mai i teresant.Il inchise si il deschise din nou.De data asta gasise o informatie pe care vroia sa o scrie pe ceva sa nu o uita asa ca se ridica de pe scaun sa isi ia un pix si o foaie.Cand deodata...
-Hey,ce faci?!!Ma calci pe coada,eu te-am calcat pe tine pe picior?
Bonnie crezu ca nu dadu sonorul mai incet la laptop si isi vazu de documentar.Opeise sonorul si incepy sa se joace un joc fashion designer.
-Bonnie hai culcate,stii ca te trezesti greu,striga mama.
Se puse la culcare.A doua zi de dimineata se trezi ca Stephen,o lingea pe fata.
-Hai trezestete printeso
-E sambata!!
-Gresit,e vineri.Trebuie sa te duci la scoala
Bonnie nu realiza ca chiuaua vorbise...
-Cee?Ceei asta vreo gluma dea mamaei?
Se speriase si tipa.
-Aaaa pleaca de langa mineee..
Mama venise intr-un suflet.
-Ce ai patit draga mea?
-Am avut un cosmar.
-Te-ai trexit foarte devteme e 6:45 mai dormi 15 minute.
Asa si facu.Se duse la scoala neobservand nimik ciudat la Stephan.

Blestemul dragonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum