Cand se intoarse acasa Bonnie il hranii pe Stephan cu mancare pe care ea o gatise,era obsedata de mancare buna ceea ce insemna ca si catelul ei trebuie sa manance bine urca in camera ei si de o data auzii cum o mana de om zgarie peretii baii..crezu ca e mama insa cand deachise usa nu era nimeni.Inchise usa la loc si sunetul se opri.Intra in cabina de dus si iar se auzi zgomotul insa de data asta mai intes ...incepea sa devina ciudat.Daduse cortina la o parte si nu vazu nimik.Deodata dusul incepu sa curga sange...se sperie si tipa...
-aaa...
Mama ei venii din nou
-Ce ai patit draga?
-Mama,a iesit samge din dus
-Unde draga nu e nimik,doar apa.Poate ti sa parut hai pregateste de culcare.
Se puse in pat mama stinse lumina si iar se auzii zgomotul acela...desi ii era frica se duse in baie cand deschiae usa vazu ca scrie cu sange pe pwreti : ALEASA o sa moara .si de nicaieri aparu o mana cu un ceas pe ea plina de sange inca i se vedea oaseele cotului iesind pe afara.Tipa cat putu de tare insa mama nu mai venea ...mana incepu sa continue aa acrie urmatparul cuvant era "moarta" de odata se opri se indrepta spre Bonnie si se repezii spre ea o prinse de mana.
Sthephan intrrvenii sii rupse mana plutitoare.
-Esti bine Bonnie?
-Nuu..ce se intampla este un cosmar..
-Este bine sa stii adevarul scuze ca nu m-am prezentat mai devreme ma numesc Stephan Black vin din tinutul Bosforul de Jos si sunt prins in corpul asta pentru ca trebuie sa fiu instructorul tau
-Inatruxtor,pentru ce despre ce vorbewti?
-Locul tau nu este in lumea asta ci in lumea de dincolo aven nevoie de tine,mama ta reala tia vandut sufletul celor vii ca sa nu ai aceasi soarta tragica ca ea si ca restul tinututlui.
-Nu cred asa ceva.
-Dar mana plutitoare care a scria pe perete cu sange e reala?
-Poate dar nu imi vine sa cred mi se pare ireal
-Bine atunci o sa iti fac un tur pentru prima ta misiune.
Stephan o lua pe Bonnie cobora scarile si deschise usa princilala.
-Wow unde este Bosfor?
-Suntem in Bosfor insa in cel de Jos
Nu semana deloc cu vechiul oras primitor si optimist.Aici cerul era rosu inchis desi era lumina ca si ziua.
De pe scari se auzi un zgomot ciudat si un cap de om plin de sange se roatogoli pe trepte in jos...
Binnie se sperie si il lua pe stephan in brwte
-Stao linistita e mort probabil e capul mainii.
-Sa stau liniatita?Sunt official panicata.
-Nu mai de la atata
Deodata Bonnie era in adancul unei mari nu avea respiratie se zbatea sa ajunga la suprafata insa nu stia unde e...la un moment dat se apropie un rechin foarte straniu care avea bot de pasare insa era foarte ascutin ca o sabie o taie pe bonie la picior cand incepu sa sangereze venira si mai multi rechini.Bonnie se sufoca din ce in ce mai tare apoi observa ca rechinul straluceste cand deschide gura si o deshide la fiecare 3 secunde.Isi infipse mana in gura rechinului si simti cum incepe sa aibe aer.
O umbra neagra o invalatucii si o scoase la suprafata se intoarce si vede un barbat frumos,cu muschi,parul brumet si ochii albaatrii
-Bravo Bonnie te-ai descurcat excelent,ti-ai sat seama care era secretul.
Stephan o urca pe o nava de pirati abandonata si un pic siniatra care aparu din ceata.
-Bine trebuie sa imi explici totul.
-Nu e nici o problema am o eternitate la dispozitie insa doar 5 minute sa iti explic si sa salvam tinutul.
CITEȘTI
Blestemul dragonilor
RandomEroii nu mai salveaza de mult ziua,ei salveaza lumea insa cum ramane cu noi ceilalti care nu avem puteri paranormale putem noi sa me salvam pe noi insine?