Rise like a pheonix

13 3 1
                                    

Sarrah Black devenii,o domnisorica foarte frumoasa.
-Draga,maine este ziua ta.
-Da,tati maine o sa aflu daca am luat carnetul de sofer-dragon.
-Sunt sigur ca o sa il iei,si de asemenea maine o sa incepi sa cresti normal.
-Tati,te-ai gandit vreodata ce mai face mama?
-Tot timpul
-Uneori mi-as dorii sa o vad sa stiu daca e bine.
-Preaiubita mea fata,stiu ca iti lipseste iubirea de mama insa trebuie sa intelegem ca familia ei adoptiva este mai fericita sa o vada.
-Stiu,tati.Goo,ce iti mai fac copii?
-Sunt bine,Bella tocmai a invatat sa se transforme in bestie.
-Si micuta msa Sarrah maine o sa primeasca verdictul daca stie sa zboare ca un dragon adevarat.
-Ma bucur ca seman cu bunica.
-Si eu,ii mostenesti puterea bunicii,inteligenta mea si frumusetea mame..i...
-Cum arata mama?
-Era foarte frumoasa am stiut din prima pe vremea cand ii eram devodat ca si catelul ei personal...ma cara peste tot cu ea.
-Stai putin tati..cum adica pe vremea cand erai catel?spuse ea si incepu sa chichoteasca.Adica se poate iesii din lumea asta?Adica pot sa o vad pe mama?
-Nu draga mea,cine se duce acolo nu se mai intoarce si numai sub forma de animal printr-un portal care se feschide doar de maiestrii.
-Ce sunt acesti maestrii si cum dau de ei?
-Chiar crezi ca o sa fac prostia sa iti zic?Mai bine hai acasa,pentru ca maine este o zi mare.

A doua zi Sarrah,se transforma in dragon...
1..2..3... START...Sarrah se descurca minunat ca un dragon adevarat,insa curiozitatea ea devenea din ce in ce mai puternica vroia sa afle cun este in cealalta lume
-Imi doresc foarte mult sa plec de aici,sa o gasesc pe mama,dar unde gasesc maestrul asta...poate Goo o sa stie...isi spuse ea in gand in timp ce zbura de la McDragons cu tatal ei Stephan Black.
-Tati,pot sa ma duc la casa lui Goo?
-Sigur sa vii repede acasa.
Ea zbura spre dreapta di ajunse la casa lui Goo,ciocanii insa nu ii raspuse nimeni.
-Hey,cine e acolo?Striga Goo intrigat,sadind o floare in gradina.
-O,salut goo,dar ce faci aici?
-Imi cultiv gtadina,am 6 copii cum crezi ca ii intretin cu un salar de speriat oameni?
-A,ok vroiam sa te intreb ....tu stii unde as putea gasi un maestru?
-Sigur ca da este chiar pe colt a treia casa in copac.Dar de ce intrebi?
-Vreau sa imi aflu viitorul.
Sarrah se catata in copac si il vazu pe maestru.
-Ia loc te rog,stiu de ce ai venit.
-Stiai?Ai prezis viitorul?
-Ce?Nuuu...m-a sunat Goo.
-A...deci nu prezici viitorul?
-Nu am mai facut-o de ani buni de cand am iesit la pensie.Dar vad cu tu tot insisti dami mana.
Da...iham...da...da e clar...o sa te indragostesti de un tip inalt insa e ceva ciudat la el...fuge mereu insa nu zice de ce fuge..
-Sincer nu pentru asta am veni-Dar pentru ce,scumpo?
-Vreau sa ma duc in lumea de dincolo.
-De ce vrei sa faci asta,nimeni nu se intoarce de acolo?
-Stiu dar vreau sa imi gasesc mama.
Maestrul spuse o incantatie invoca magia neagra iar Sarrah se trezii pe niste paie.Dadu sa plece dar se lovii de un perere de sticla
-Ce e asta unde sung?isi spuse ea in gand la un moment dat cineva deschise calacul si ii arunca niste salamandre.
-Ce sunt creaturile alea si de ce sunt moarte?O nu aici oamara creaturi nevinovate.
-Sigur,este perfect pentru familie,inofensiv chiar,mananca soareci salamandre aligatori...spuse o voce si dintro data acvariul se misca.
Si o duse intro casa de o data apare o creatura ciudata care plangea tot timpul intr-un patut.
La un.mement dat o pisica venii si il zgaria
-Hmma saracuta creatura trebuie sa fac ceva,se dadu jos di acvariu spargandul de pw birou pe jos desi se intepase se duae si inghitii pisica apoi vazu o oglida...corpul ei era lung si verde inchis.
Mama copilului venii intr-ul suflet,si tatal venii intr-un suflet
-Din pacate este periculos pentru copul ca sarpele sa ramana in camera copilului,mai bine il punem in camera lui Justin.
Parintii inlocuira acvariu cu un bidin de 5 litrii gol
-Ne pare rau,micutule va trebuii sa te inghesuim acolo pana bine justin de la scoala sa cumpere alt acvariu...spuse in continuare tatal.
-Da poate nu imi place acolo...isi spuse in gand ea.
E ora 15:00 iar Justin vine acasa.
-Justin avem o surpriza pentru tine este in camera ta.
-Sper ca nu miati luat iar alt plover.
Justin urca in camera su vazu un bidon de 5 litrii
-Ce e asta isi spuse...si se uita mai indeaprope..este un sarpe!!Wow de mult mi-am dorit un sarpe...e baiat sau fata?
-Pai trebuie sa-i cumperi un alt acvariu si poti sa ii aflii si sexul.
-Sunt fata...dumb-ass...gandii Sarrah
La magzin ii spuse ca e fata.Asezaacvariu pe noptiera patului
-Hmmm trebuie sa iti gasesc un nume...o sa te numesti ....Dilara.
-Am deja un nume spuse indignata Sarrah.
-Ce?spuse surprins Justin
-Ce ai auzit..poti sa vorbesti?
-Evident
-Oricum o sa iti spun Dilara
-O sa mi-o platesti
-Cum,esti doar un sarpe intr-un acvariu.
-Ies eu de aici
-Ok,visez nu?
-Nu,eu vin sin Bosfor sa imi caut mama
-Bisfor?in Bosfor nu exista animalw vorbarete
-Ba da sunto grada in Bosforul de dincolo
-Ce este asta?
-Un taram magic ,e casa mea,de acolo vin.
-Si iti cauti mama?
-Da mama mea e umana
-Cum adica umana?
-Adika ea vine din lumea voastra si tata vine din lumea magica.
-Ce uimitor,nu ma asteptam sa intalnesc astfel de sarpe,Dilara.
-Nu stiu de ce sunt sarpe probabil pentru ca sunt un dragon in lumea mea.
-Un dragon?Pe bune ce tareee.
-Da chiar ieri mi-am luat permisul de zbor.
-Zbor?Ce taree,pai tranaformate in dragoon
-Nu pot dupa cum vezi.
-Hai sa iti arat lumea asta,o sa te pun in ghiozdan sa nu vada parintii.
Justin o duse pe Dilara in parc unde ii arata acvariu cu pesti dupaia o duse la zoo si o invata tpate animalele.
El ae aseza pe o banca
-Banuieac ca tie dor de mama ta insa Bosfor e departe noi suntem in Canada.
-Ce este Canada?
-Este tara mea suntem in america Bosfor este pe alt continent...la un moment dar niste paparartii il asalta oe Justin iar acesta fugii in masina lroprie pararatii acaparaa drumul...
-Justin ce se intampla isi spuse Dialra
-Fug de paparatzii
-Fugi?
-Nu vezi?
"O sa te indragosteti de cineva care fuge de ceva","fuge de ceva","fuge", isi tot repeta Dilara in gand.
-Vireaza la dreapta prin parc.
-Stii ca nu putem zbura,nu?
-Da,stiu dar luam putina iarba,ok
Juatin facu intocmai si ajunaera acasa.
O puse pe Dilara in acvariu
-Hey nu imi place aici,spuae ea
-Atunci o sa dormim impreuna
Dupa ce Justin adormi,se gandii cum ar putea sa isi gaseasca mama.

-Goo ,miai vazut fata?
-Da sa dus la maestru,
-Ce ai facut?
-Nimik ma intrbat doar unde este.
-Maestre ce a cerut fata mea?
-Prezicereq viitorui si sa plece din lumea asta sa isi gaseaaca mama
-oo nu eu nu mai pot aa a duc acolo ,unde ai trimiso?
-pai nu mia zia unde vrea asa ca am lasat portalul sa decida
-ai lasat o copila si singura printre oamnei??!!!

Intre timp Dilara se ridica din lat si vana o pasare pe care io puse la capul lui justin cand se trezii:
-Cei asta?
-Voi oamenii nu mamcati,carne asa am invatat la ora de umanologie.
-Ba da dar nu mortaciuni.
-Tot aia e
-Da dar trec printrun proces..uite o sa deschid laptopul si o sa cunparam bilete de aviin catre mama ta.
-nu e nevoie zbor pana acolo...a stai serpii nu zbor.
-Bingo.
In avion Dilara se uita pe geam si observa ca peisajul este magnific
-In boafor cerul este turcoaz nu alb
-Si la noi e turcuaz insa acum suntem in nori
-Nori?
-Da,ma mir ca daca tot zbori nu ai zburat asa de sus
-Limita este de 1000 de kilometrii altitudine lt varsta mea.
-Aveti asa ceva?
-Da
-Iar tu scupi foc?
-Nu,nisip.
-Pe bune dintre toate luterile fix nisil?
-Macar am ceva tu ce ai ca superputere?
-Vocea am devenit bilioner cu ajutorul ei.
-Pe bune?ia cantami
-cand coborma
-Justin incepu sa cante As long as you love me-Justin Bieber
-Sincer noi nu avem muzica colo dar imi place foarte mult,sunt hipnotizata.
Dilaeri incepu din ce in ce mai mult sa ii placa de Justin,iar el era din xe in ce mai curios.
Au ajuns in Bosfor,Juatin o intreaba cum o cheama pe mama ei insa ea stia ca o cheama Black,dar nu era nimeni cu numelw asta in boafor...apoi isi amintii ca tatal ei ii spuse ca Douglas este un nume de om...si gasii pe internet o familie su suse si ciocanii acolo deschise o femeie bartana.
-Ne scuAti o cautam pe Bonnie Douglas
-Fata mea este internataa spitalul de boli mintale
Ultumim
-Dar cine o cauta?
-Fata ei.
-Poftim?In tot acest timp fata mea nu a avut nimik si eu am crezut ca e nebuna.
Justin o duse in spital intrin ghiozdat.
-Bunaziua doamna Douglas
-Si-a pierdut moria din cauA pasrilelor ,Bonnie avea acum 35 de ani,spuse asistenta
-Da eu sunt,aata era singurul lucru pe care sil amitea
-Deschideti ghiizdanul.
-Mami?
-Bonnie isi dadu seama imediat cine era si o saruta deodata sarpe se tranaforma in Dilara.
Dilara era si mai frumoasa in realiate.Justin se indragostii pe loc de ea...
-Esti ravisanta!Excla justin
-Nu te-ai schimbat deloc,ai ramas la fel de frumoasa cum te-am lasat
-Dar cun de ati ajuns la nebuni?
-Iam povestir mamei so a crezut ca sunt nebuna
-Sa stiti ca si ea regreta asta acum e joa si semneaza o hartie sa va elibere
-Mamii!!
Se duse toti acasa si Justin se urca cu Dilara pe acoperis.



Blestemul dragonilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum