Stephan ii daruii un mar,si un cutit in timp ce ii povestea ca ea este aleasa sa salveze Bosfor de Blestemul dragonilor.Nu de mult Dragonii si Fomorii traiau in pace inasa regina Dragonilor Dela a fost rapita de regele Fomoriilor cu care a avut un copil care esti tu,iar mama ta inainte sa moara l-a blestemat pe Phartholon sa nu aibe pace si sa aibe o boala chinuitoare insa sa nu moara niciodata .Tu ai fost salvata pentru ca ai fost schimbata cu un copil din pantecelw altei mame surogat in lumea celor vii.
In timp ce vorbeau Bonnie taie o fwlie de mar si dintro data se transforma in tentacule de caracatita...
Il scapa din mana
-Cei asta nici mancare nu e aici?
-Ba da insa vezi tu a fost transformata si afectata si magia tinutului responsabila cu alimentele ca tot restul de altfel.
Acum inteleg insa de ce nu am puteri supranaturale?
-Ai o minte foarte buna considero arma ta secreta.
-Pe bune?!Intrun tinut blestemat lasi o muritoare sa se lupte cu creaturi supranaturale cu mainle goale?
-Da.
-Bonnie il luase la bataie si vazu o licarire in ochii lui faceau glume radeau si se simtej bine pe marginea prapastiei le care erau.
-Si mai exact ce trebuie sa fac?
-Pai trebuie aa il omori pe Partholon,dar iti trebuie o putere mahica care se gaseste intro pestera de cristal.Insa trebuiw sa te lupti cu o armata de Fomori.
-Ce sunt Femorii?
-Fomorii sunt niste fiinte mitologige fabuloase ei au guvernat aceste taramuri inaintea zeilor ei erau niate zei ai haosului si ai naturii salbatice.
Atunci cand ai atins lumina albastra din gura rechinului mai transformat in forma mea reala...
-Tu ce esti de falt vad ca nu ai nici coada nici aripi.
-Sunt un vampir din clanul lui Fergus,singurul ramas in viata.
-Inteleg
-Este o umbra neaga care ne omoara pe toti incet dar sigur.Deodata se aflau intrun spital abandonat,in care la fievare usa deschisa erau holograme.
-Asta ce mai inseamna?
-Nu stiu probabil ar trebuii sa ne uitam pentru ca vad ca e aceeadi holograma pestw tot
-Da ai dreptate pare a fi o nastere insa este plin de sange peste tot si patul e ruginit spatulele la fel
-Probabil asa isi imaginea umbra neagra,pentru ca nu vroia sa fii tu in viata.
-E ciudat doctorul de ce nu are chip?
-Tu iti mai amimtesti cum arata doctorul care te-a adus pe lumea celor vii?
-Nu e mult timp de atunci...ia stai ba da imi amintesc ca avea nasul putin in vant parul shaten ochii negrii si buzele subtiri...dintr-o data cpul doctorului aparu si holograma se stinse.Se facu o liniste morbida peretii erau crapati si vqrul era crapat so cazut pe jos.
-Ce a fost asta?spuse Bonnie?
-Nu stiu..ai auzit asta?
-Ce sa aud?
-parca un copil plange.
-Se aude din camera cealalata,intra si vazu un copil care plamgea Bonnie il intreaba
-De ce plqmgi?copilul tot plangea.
-Poate ii e dor de mama lui.
-Si copilul dadu din cap.
-Asta e,vrei sa te aducem la ma ta?copilul o lua de mana pe Bonnie si pasi pe iarba prin peretele spitalului insa Stephan nu putu iesi era prin in spitalul siniatru
-Ajutor Bonnie,insa copilul o tinwa foarte strans.de odata aparu mama copilului iar copilul ae tranaforma in demon cu doua capete si 4 membre la fel si mama care statea pe o panza de paianjen.
Bonnie se agita insa nimik nu era cum trebuie...vazu niste pietre si le arunca direct in capul panza de paianjen-om.Aceasta se sperie si si incepu sa dispara incetul cu incwtul apoi fugii la spital insa Stephan mai era acolo.
-Ajutooor!!striga Stephan care era prins intro groapa de smoala.
-Cum ai ajuns acolo?
-Nu stiu iar sa achimbat magina brusc
-Off trebuie sa regl fluctuatia asta de magie,dar cum?
CITEȘTI
Blestemul dragonilor
RandomEroii nu mai salveaza de mult ziua,ei salveaza lumea insa cum ramane cu noi ceilalti care nu avem puteri paranormale putem noi sa me salvam pe noi insine?