-Uite Dilara,adevarata frumusete nu este perfecta.Mai ales acum arta inseamna obiecte foloaibile.Iubirea este pentru totdeauna ca moartea....si eu simt ceva pentru tine
-Nu stiu ce sa zic
Juatin o saruta pe obraz,Dilara se tranaforma in dragon si darma acolerisul in partea superoexterna.
-Se pare ca iubirea adevarata ma elibereaza si aduce magie .
-Ce tare.What do you mean-Justin Bieber
-Iubirea este pentru totdeauna exact ca moartea.
-Exact,stii,daca as fii iubitul tau te-as duce in locuri nemaivazute,si nu ti-as da niciodata drumul,am bani pe care chiar vreau sa ii cheltui,scumpo accepta sansa si nu vei regteta.Pot fi iubitul tau,iti pot spune si in fata semineului ca as vrea sa fiu tot ce iti doresti,doar lasa-ma sa iti reamintesc.Eu pot fii aurul si argintul tau,atata timp cat ma iubesti.
-Sincer nu mi-am dat seama ca simti asa pentru mine avand in vede ca nu am cum sa ma mai intor as avea nevoie de cineva ca sa ma protejeze si sa nu se sperue cand ma transform.
Deodata cei doi se trezira pe malul dunarii undeva in Romania pe malul stang al Dunarii.
-Ce se petrece?spuse Biber
-Nu stiu dar,uite copii lui goo pe o barca rosie care pare sa se scufunde.
-Si ce facem?
-Nu stiu poate au venit dupa mine cand am plecat eu.Hai sa inotam pana la ei....O nuu sunt niste holograme.
De nicaieri se auzii tipatul lor.
-Uitei sunt pe celalat mal...e mult de innotat.
-Am conditie fizica buna.
Cand au ajuns pe malul celalat era mama Dilarei-Mama,ce se jntampla au inceput sa o dezlege deoarece era plina de liane insa era tot o holigrama
-Ce se intampla aici,tiparul se auzea mai tare dintro casa carr parea un palat vechj in carecrecusr plante in el...intrara si vazu ca era inundat si luminile faceau scurt circuit.
Uite-o pe mama si pe Goo,cei reali.
Amamdoi pasira pe apa si se transforma in acid sulfuric...
-Ce-i asta...?
-Hai sa ne intoarcem nw urcam pe casa si benim prin spate insa pe usa venii un fum negrucare desi nu avea fata parea a fi i figura de om,isi lugii mana ca o ghiara si il ranii pe justin...
-Vino incoa,deodata entitatea neagra fusese despucata in doua,de catre un om care semana cu o exploratoare.
-Tu cine esti?
-Eu sunt postasa celor doua lumi aduc wi-fi si mesaje pe e-maik si gmail pt creaturile din lumea de sus si cea de jos inca acum 6 luni portalul sa facut negrh nu stiu de ce
-Cred ca e vina mea daca nu veneam aici nu se msi intampla asta.
Haideti cu mine ptca alea sunt doar niste holograme.
Nu ne putem intoarce pentru ca apa e suflurica datimi mana si toti trei pasira pe apa.
-Dar cum e posibil?
-Daca faci pasi mari pe sulf se poate sa mergeti pe apa .
-Cum te cheama?intreba Justin..
-Alexya,sau simplu Aly.
Aly era o bruneta,focoasa,cu buze rosii ca sangele parul lung si drept,scunda dar goodie,ca atunci cand te uiti la ea simti cun intreaba diabetul de tine.
-Si ce se intampla,cum oprim hologramele astea?intreba Dilara
-Nu stiu vestea buna este ca numai noi le vedem vestea proasta e ca nu stim care sunt.
-Dar cum iti dai tu seama?spuse justin?
-A,asta a fost simplu,demonul acrla era incepator si nu puse mana unui pui de goo.
-Macar stim ceva.spuse Dilara
-Wow e uimitor inseamna ca esti foarte desteapta.
Aly rosii,si ii multumii.
-Vin-o sa locuuesti aici pana vedem cum deslusim chestia asta hai sa luam trenul.
Acelasi tren cu grafitii roz de hipsteri venii si ii lua....The Director yeals CUT....(Regizorul sctriga TAIATI)...
Toata lumea pleaca de pe platou iar dilara ramane singura,luminile se sting,iar actorii isi dau mastile jos
-Hay papusa dute la maxjuaj sa iti dea machiajul jos,striga regizorul.-Dilara,hai trexestete ai adormit?
Dilara se trezii in tranvai.
-Unde sunt?
-Filmam scena in care tu dormi in tranvai.
-Ce?
-Glumeam,se pare ca esti foarte obosita.
-Nu,pe buna chiar am visat ca sunte-m intrun platou de filmare
-Ehh asta e,acum esti treaza si am ajuns pe strada 5th Avenue.
Toti trei se puse fatan fata la o masa rotunda toti aveau cate o bere in fata.Aly nu bea.Numai Dilara si Justin.
-Bun ce facem,de ce puterile mele palesc?
-Cred ca stiu eu de cr,pentru ca lumea asta e ca o infectie medicamentul e in lumea de jos insa nu mai poti sa ye inyorci.
-Mai bine ne culcam sa avem mintea limpede.spuse Justin,mai ales tu Dilara.
-Ai dreptate,spuse ea si il saruta.
Dilara se baga in pat,jos insa Aly si Justin erau treji.
-Spunemi,Aly ce iti place cel mai mult in meseria ta?
-Atunci cand oamenii raman fara wi-fi si eu le repar netu,sunt asa fericiti.
-Imi place ca esti umana ca ai un suflet mare.
Aly rosii iar.
-Gusta din bere
-Nu mersi,nu beau bere
-Nu e bere am pus altceva.
-E shampanie,ea avuse o surpriza,in timp ce sorbeau shampanie justin ii spuse.
-Uite Aly eu vreau sa fiu vesnic tanar,si vreau sa fiu alaturi de tine.
-Doamne nu se poate ce o sa zica Dilara
-Ce imi pasa mie,sa se descurce,plus ca ne certam des,nu o iubesc.
-Da,dar...
-Fara,dar simt ceva pt tine,nu stiu cum am trait cu ea,tu esti altfel ai un suflet bun,vreau sa fii mama urmasilor mei.
-Nu stiu ce sa zic
-Atunci,nu spune nimik,shh daca ma lasi sa iti fiu iubit,o sa traim viata ca in filme,hai sa dansam,raiul poate sa astepte,noi ne uitam la cer,
Nu avem aceasta putere dar nu spunem niciodata niciodata.
In pat justin o trase mai aproape de el.
Dilara se trezii si se duse gateasca clatite
-Sunt in casa jumatate dezbracata,unde esti?Beau din aceast pet de bete,sampanie,nu ma face sa il sparg,mi-as dorii sa fii in locul meu sa simti ceea ce simt eu,stiu ca nu esti credincios,iti urasc minciunile si culorile,si urasc ca facem dragoste buna unul cu celalat.
De cand ai devenit nemuritor de cand ai lasat-o pe Aly insarcinata nu te mai suport,acum m-ai facut geloasa.In locul ei ar trebuii sa fiu eu ,sa iti fac cadouri ,sa vorbim ore intregi,sa am faina in par dupa ce ti-am gatit cu dragoste,aceea arvtrebuii sa fiu eu,ai spys ca ai nevoie de un timp din cauza greselilor mele e nostim cum ai golosit acel timp sa ma inlocuiesti,sa nu crezi ca nu te-am vazut la cinema ceea ce imi faci iti nerge pentru cavstii ca eu ar fi trebuit sa fiu ea.
-Dilaraaa,hai o data trezestete cavtrebuie sa gasim demonii.spuse Aly.
-A fost un vis?
-Ce sa fie un vis?
-Nimik.
-Ok eu si Justin am stat treji toata seara sa ne dam seama cum sa ii oprim si sediu se aflabin centru.spyse Aly
-Asta ati facutvoi aseara?
-Da,insa Justin s-a inbatat pt ca a baut si berea mea asa ca a dormit pe scaun iar eu am dormit cu tine.
-Cu mine?
Fruntea Dilarei se descretii.
-Hai ca vine tranvaiul roz,spuse Dilara catre Justin.
Stand in tren ea sia dat seama de ceva.
-Da-Tiva toti jos din tranvai.
-De ce,intreaba justin?
-Pentru ca e posedat si deodata pasagerii se transformasera in controlori semi-demoni.
-Incearca usa,striga Aly
-Nu merge,e blocata!spuse Dilara.
CITEȘTI
Blestemul dragonilor
RandomEroii nu mai salveaza de mult ziua,ei salveaza lumea insa cum ramane cu noi ceilalti care nu avem puteri paranormale putem noi sa me salvam pe noi insine?