9.bölüm

1.7K 56 4
                                    

Mert (Liya nın abisi):
Berya bizde kalıyor.ve benim suratıma bakmıyor hep ödev yapıyor.başka bir şey yok.liya yla berk kendi evinde,berya yı almıyorlar tabii bana kalıyor.benden 2yaş küçük.ben berkle aynı yaştayım berya da Liya ile.

Berya"meeeert"
"Ne"
Berya"insan efendim der öküzzz"
"Efendim"bu kızı sinir etmek Hoşuma gidiyor.ben size söyliyimi bu kız kesin bana aşık olacak çünkü ben olmaya başladım bile.

Berya:
Bu mert niye bu kadar yakışıklı ya.aşık oldum ama onun sevgilisi vardır.yanıma geldi.
Mert"niye beni çağırdın"
"Ben bu soruyu yapamadım"
Mert"cevap 56780"
"Sağol"
"Sevgilin var mı"dedik İkimiz aynı anda.
Mert"yok"dediğinde içimde kelebekler uçtu.yehuuu.
Mert"senin var mı?"
"Yok"dedim
Mert"iyi güzel ama yakında olabilir"deyip göz kırptı ve odadan çıktı.ne kadar yakışıklı. Hemen Liya yı aradım.açmadı.sonra Alya yı aradım.açmadı.he Alya benim ablam.1yaş büyük.eskiden berk in abisi ile çıkıyordu.he bu arada berk in abisi var.aralarında 3yaş vardı.sonra zaten ayrıldılar.çok Saçma bir konu yüzünden.pizza gelmişti Alya almaya gitti Burak(berk in abisi)niye adamla konuşuyon diye ayrıldılar.alya 19 yaşında burak22.liya 18 bende 18.berk le mert de 20.
Gizem:
Uçurumdaydım ve Ölmek istiyorum.yeter bıktım bu Dünyadan berk beni sevmiyor.tam atlıycam an biri belimi sıkıca kavradı.arkamı döndüm.bu batu ydu.
"Sen batu musun"
Batu"evet sende gizem olmalısın"dediğimde başımı olumlu anlamda saladım.batu ve ben olabilirmiydik acaba?

Arkadaşlar nasıl buldunuz?sizce gizemle batu olacak mı

Abimin KankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin