Arkadaşlar biraz geç oldu ama.resim Bahar sizce kız nasıl?
Gördüğüm manzara Şaşırtıcı bu kadar çabuk olacaklarını sanmazdım.gizem gelinlikle,batu damatlıkla duruyor.ağzım açık bir şekilde BAKIYORUM.
Gizem"biz evlendik"dedi ve aile cüzdanını gösterdi.yok artık yani.Berya:
"Mert bir Şeyler yapalım artık çok sıkıldım evede"
Mert"tamam aşkım"dedi ve ellimi tutu.
30 dk sonra AVM'ye geldik.ilk önce dükkanları gezmeye başladık.
"Aşkım mini etek alalım mı?"
Mert"alırız ama tek benim Yanımda giycen"
"Tamam"dedim ve dukana girdik.40yaşında bir kadın geldi.
Kadın "Buyrun"
"Mini etek alcaz"
Kadın"sağ tarfta"dedi ve gülümsedi.mini etek aldım yanıma ve kabine girdim hemen giyindim.
"Nasılım"
Mert"güzel"dediği an yanımıza bizim yaşımızda biri geldi ve yardım gerekiyor mu dedi.
Mert"gerekmiyor şimdi defol"dediği an adam şaşırdı ve bana döndü.
Adam"bu seksi Hanıma k-"sözü kesen mert in yumruğu oldu ellimi tutu ve koşmaya başladı kasaya 200lira Bıraktı ayrıca altımda hala mini etek var kabinde kaldı pantolon.offf ya.Alya:
Hemen burağı aradım.
Burak"efm"
"Nbr"
Burak"Iyi"odun yaa Görüyorsunuz ne diyor.
"Bende iyiyim"dedim ve kapatım slk.hemen bisikletimi aldım ve sahile gittim.taşa oturdum atlasam Balıklar beni yiyecek gibiydi biraz korktum.ama biri beni suya itti gerisi karanlık.Arkadaşlar biraz kısa oldu.hastayım birazcık.sizce Alya yı suya kim itti?nasıl buldunuz?lütfen vote verin ve yorum yazın. Şimdiden teşekkür ederim.ayrıca yeni kitabımın adı"Veli toplantısı"lütfen okuyun ayrıca Baharı nasıl buldunuz?tam kötü kız değil mi?veli toplantısını Okumayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
RomanceHiç düşündük mü zoraki evlilik yapacağımızı?cevap:hayır ama birden dedenizin imzaladığı bir şeyle hayatınız değişebiliyor.mesela zoraki evlilik gibi hemde ABİMiN KANKASIYLA.