Biraz geç oldu ama.resim bahar ve mert.
Berk:
Polis liya'yı hemen çıkarmıştı ve eve gidiyorduk.liya da nasıl Çarptı ben öküzüm böyle çarpamam yani.liya ya baktığımda uyuyordu.eve geldiğimizde onu kucağıma alıp onu yatağa götürdüm.uyuyunca salona geçtim.telefonum çaldı ve Çalan kişiye baktım"Ela"şu asistanım olan.
"Ne var Ela"
Ela"ne varmı sen bana efendim derdin"
"Artık Evliyim tamam şimdi kapat"
Ela"seni seviyorum"
"Ben sevmiyorum ama napcaz"dedim ve telefonu kapatım daha sonra Ela yı engelledim.zil çalınca koşa koşa gitim liya yı uyandıracak bide.açınca berke denilen o herifi gördüm.elinde güllerle.
"Ne var lan"
Berke"liya nerde"
"Sanan ne"
Berke"saman ye"dediği an kafa göz daldım.ve sonra kapıyı kapatıp liya nın yanına çıktım.uyumaya başladım.Berya:
"Mert"
Mert"efendim aşkım"
"Bara gidelim mi"dediğimde kendimde şaşırdım.
Mert"sen mi?"dedi alaycı bir şekilde
"Evet"
Mert"hadi hazırlan"hemen hazırlandım ve arabaya bindik.Mert:
30dk ya bara gelmiştik.ben 2bardak içince hemen sahroş olurdum.4tane içki söyledim kızların bana nasıl baktığını görebiliyorum.Berya"ben lavaboya gideyim"dedi ve kalktı yanıma bir kız oturdu.
Kumral,siyah gözlü falan.bu berya ya bin kat basar.elini uzatı."Merhaba ben bahar"
"Bende Mert"dedim ve kızı tutuğum gibi odalardan birine çkardım.Berya:
Lavabodan çıktığımda Mert i bulamadım.sonra odalardan birine çıktım ve açtığımda gördüğüm görüntü üstüne şok oldum.ağlamak istiyorum.mert in elinde Kızın sütyeni var.ve bu kız Burak Abinin eski sevgilisi.Mert"açıklayabiliriz"
"Açıkla"
Bahar"sevişiyorduk"dediğinde Mert e. Okalı bir tokat atım ve odadan çıktım.canımı verceğim adam beni aldatıyordu.eve gittim ve eşyalarımı toparlamaya başladım.sahile gittim ve banka oturdum.yanıma biri oturdu.liya bana anlatmıştı berk onu aldattığında sahile gitmişti ve banka oturmuştu yanına batu oturmuştu Sonra kanka gibi oldular.
"Selam ben doruk"
"Merhaba doruk bende berya"
"Noldu sana berya"
"Aldatıldım"dediğimde başımı doruğa yasladım ve uyumaya başladım.Batu:
"Bak gizem bana inan nolur o kızla olmadım"
Gizem"nasıl inanmayım kız geldi sana ve dün çok iyidin dedi ve göz kırptı"
"Dün demedi"
Gizem"biz evliyiz tamam mı?şimdi senle boşancam"
"dün bütün gün senele gezdik"
Gizem"akşam gitmiş olabilirsin"
"İşim gücüm yok seni aldatcam akşam akşam ben kaç kere aldatıldım haberin var mı senin ben bu duygunun ne OLDUĞUNU biliyorum kız sana yalan söylüyor ve sen ona inanıyorsun kamera kayıtlarına bak ama ben seni aldatmam senin ön yargını s@keyim.
Ben öbür erkekler gibi değilim bunu bil"dedim ve ağlamaya başladım hemen bana sarıldı ve "sen haklıydın"dedi.bende onu sarıldım ve onu öpmeye başladım.------
Arkadadaşlar nasıl buldunuz biraz gecikti ama özür dilerim.yeni kitabım Veli toplantısına bakın bir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
RomanceHiç düşündük mü zoraki evlilik yapacağımızı?cevap:hayır ama birden dedenizin imzaladığı bir şeyle hayatınız değişebiliyor.mesela zoraki evlilik gibi hemde ABİMiN KANKASIYLA.