21.bölüm

725 25 5
                                    

Umarım beğenirsiniz.resim eren.

Gizem:
"Liya?"dedim doktora
Doktor"kanser"dedi ve gitti.kanser olmuştu.berk yapmayı Başarmıştı kanser olmasını.berk in odasına girdim.
Berk"liya uyandı mı?"
"Kanser"dediğim an içeri doktor girdi.
Doktor"liya hanım kanser değilmiş Alya hanım kansermiş biraz yoğunuzda özür dileriz."dedi ve Odayı terk etti.
"Liya senin yüzünden katil oldu"
Berk"Ela öldü mü"
"Sayende"
Berk"kahretsin"dediğinde içeri Burak girdi.
Burak"Ela yı öldürdün,liya yı katil yaptın,Alya kanser olmuş nasıl düzeltcen"
Berk"ben b-bilmiyorum"
Burak"lan kızı katil yaptın"dediğinde odadan çıktım Alya nın odasına girdim.
Tek başına ağlıyordu.sarıldım.
"Üzülme"
Batu:
Liya şimdi uyanmıştı.hemen odaya girdim.
"Liya"
Liya"batu ben katil oldum"
"Seninle bir alakası yok"
Liya"ben birini öldürdürdüm"diyince sarıldım.benim kardeşim gibiydi.odaya gizem girdi ve bize sarıldı.
Liya"batu gizem sizden bir şey istiycem"
"Evet"
Liya"ben Amerika ya gitcem burdan kaçacam ve burdan kurtulcam."
Gizem"saçmalama"
Liya"katil oldum,berk beni aldatı yeni hayatlar kurcam."
"Tamam"
Liya:
Batu ve gizem odadan çıkınca hemen üstümü giyindim.ve eve doğru yürümeye başladım şimdi her yer gazteci dolmuştur.evet ünlüyüm.hemen
Arka Kapıdan gittim.eve gelince bavulumu hazırladım.allahtan vize ve pasaport um var.hazırlanınca hemen taksi çağırdım ve Atatürk havalimanı sürdüm.berk e mesaj attım"artık beni unut Amerika ya gidiyorum"

10dk sonra gelmiştim.bavulları vermeyecektim.tam sıra ya girdim "liya"diye ses duydum.koşa koşa yanıma geldi berk.bana sarıldı.
Berk"gitmene izin Vericem belki biraz daha aklını temizlersin"dediğinde sarıldım sanki bunların Hiçbirini yapmamıştı.
"Seni çok seviyorum"
Berk"bende,ayrıca senin işlerini parayla halledeceğim aşkım"

11 saat sonra:
Evet Amerika ya gelmiştim.amerika da evim vardı.hemen villama gittim.evime baktım çok özlemişim eskiden yanımızda 2moruk vardı onlarda gitmişti.villada Allahtan her şey var hizmetçiler söylemiştim almalarını.havuza gittim.top oynamak için.ilk biraz voleybol oynadım sonra top yan komşulara gitti.yan komşuların oraya gittim.
"Heyyy"dedim benim yaşımda çocuklar futbol oynuyordu.
"Çocuklar futbolu bırakın"dedi türk müydü?
"Hi"dedi sonra
"Merak etme bende Türk'üm"
"Ahhhh"şaşırmıştı.sonra kendini tanıtı.
"Adım eren,arkadakiler de arkadaşlarım"
"Bende liya"
Eren"şu Melih diğeri yiğit diğeride Hasan"hepsi gülümsedi.
"Şey benim topum düştü"
Eren"ha ben getireyim mi kendin alır mısın?"
"Ben alayım"dedim eren çiten atladı ve beni kucağına Aldı sonra kendi bahçesine atladık beraber.
Eren"akşam bana Yemeğe gel"
"Arkadaşların?"
Eren"onlar eve arada geliyor"
"Tamam"

Akşam
Hemen hazırlandım ve eren in evine gittim.kapıyı çaldım.
Eren"ee nbr"
"Iyi sen"
Eren"bende iyi"
"Hadi içeri girelim"dedim ve içeri girdik.ev gerçekten dağınıktı.
Eren"ev için kusura bakma bizim erkekler işte"
"Önemli değil"
Eren"senin için sorun yoksa bir arkadaşımı çağırdım?"
"Önemli değil"
Eren"ateşşş"acaba benimki olabilir mi ne alakası var ya.10000tane ateş vardır.aha valla bizim ateş.
Ateş"liya" şaşırmıştı
"Eee nbr"
Eren"siz tanışıyor musunuz?"
Ateş"eski sevgilim"dediğinde eren in ağzı açık kalmıştı.
Eren"Ateşte benim en iyi arkadaşım"
"Yemek yiyelim isterseniz"hepsi masaya geçti yemeye başladık.çok yakışıklıydı ateş.erende.offf evlisin zaten sen sus.berk i özlemiştim.
"Lavabo nerde acaba?"
Eren"3.kat 4.kapı"maşallah.

Eren:
Ya liya çok güzel kız ama ateş şimdi sorun çıkarır.
Ateş"liya çok güzel olmuş"
"Bencede"
Ateş"bak baştan söyleyim kızla muhatap olma"
"Niye lan?"
Ateş"Melih,Yiğit ve Hasan ı evden kovdun"
"Kovmadım sadece 2gün gitmelerini söyledim"
Ateş"tamam tamam"

Liya:
Lavaboda telefonuma baktım tam 123cevapsız arama.berk.hemen aradım.
Berk"bizim prenses sonunda aramaları GÖRDÜ"
"Kes sesini aldatın beni sen"
Berk"tamam noldu"
"Seni seviyorum"
Berk"biliyorum"dedi ve yüzüne kapatı.arkadaşım bana dediki hiç mööö diyen Öküz görmemiş.berk möööö desin al sana.ben sana 100 tane mööö leyen Öküz bulurum sen iste.ne diyorum ya iyce saçmaladım.aşağı indim.
"Ben artık gidiyim"
Ateş"kalsaydın"
"Yok Sağol"
Eren"Kapıya kadar eşlik edelim o zaman"et tabi öküz.çocuğun ne suçu kabahati var.neyse hemen Kalktım ve Kapıya gittim.

Arkadaşlar nasıl buldunuz?lütfen bana vote verin.ayrıca instagram hesapları yapmıycam.ilginiz için teşekürler.

Abimin KankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin