11.bölüm

1.4K 53 12
                                    

Nasılsınız arkadaşlar?

Alya nın ağzından (berya nın ablası):
Burak la ayrılalı baya oldu.(bırak berk'in abisi)onu çok özlüyordum ama olmaz.çok Saçma konular yüzünden ayrılıyorduk.hem ayrıca benim bir sevgilim var.sadece onu unutabilmek için.
"Emre"sevgilimin adı.
Emre"dışarı çıkalım mı"
"Olur"dedim ve el ele tutuşarak gidiyoruz.avm ye geldik.tam geziyoruz kimi gördük Burak.çok değişmiş ve acayip yakışıklı olmuştu.

Burak:
Alya ile ayrılalı çok olmuştu.onu unutabilmek için elimden geleni yaptım ama olmadı.en sonunda okuldan bahar diye bir kızla sevgili oldum.avm ye gelmiştik.ve kimi gördüm tahmin edin.alya.çok güzel olmuş.ve yanında biri var.
"Alya"
Alya"Burak"
"Eee nbr"
Alya"iyi sevgilimle geziniyorduk"dediğinde sevgilisine baktım.çok yakışıklıydı.
Alya"yanındaki kız sevgilin mi"
Bahar"evet canım"dedi iğneleyici bir ses tonuyla.
Bahar"neyse biz sevgilimle gezmeye devam edelim aşkım"dedi ve ellimi tutup götürmeye başladı.

Bahar:
Ben her zaman kötü kız olmuşumdur.o Alya denilen kızdan nefret ediyorum.ama burağı çok Seviyordum.o Alya yı öldürücem.
"Ben bir lavaboya gidiyim"
Burak"tamam"dediği an lavaboya girdim ve kankalarımı aradım.
"Alo melis"
Melis"efm cnm"
"Yanında Emel var mı?"
Melis"evet hopörler(arkadaşlar nasıl yazıldığını bilmiyorum)alıyorum.
"Tmm"
Emel"noldu kız"
"Alya var ya"
Melis"evet"
"Onu yok etcez"
Emel"kızım hapislerde sürünürüz yapacaksan sen yap"
"Beni yanlız mı bırakacaksınız"
Melis"bırakmak iste-
"Tamam kes"dedim ve telefonu kapatım.dışarı çıktım an gördüğüm görüntü üstüne şok oldum.alya ve Burak öpüşüyor.

Alya:
Emre telefona bakıp sırıtıyordu.telefonu elinden çektim ve gördüğüm şeyle şok oldum.
"Akşam ordayım bebeğim xoxo;)"yazıyordu mesajda.hemen tokat attım ve koşmaya başladım.burakğı gördüm Yanındaki kız tuvalete giriyordu.

"Burak"
Burak"Alya"dediğinde sıkıca sarıldım,ellerini belime koydu.
"Ben seni unutamadım"
Burak"bende"dediği an beni öpmeye başladı.bu iyi hissettiriyordu.

Liya:
Berk in iş yemeğindeyiz ve çok Saçma Şeyler konuşuyorlar.yanımıza cillop gibi kız gelince berk e baktım.bizimki Şaşı olmuş kıza bakıyor.
"Berk"dediğim an bana baktı.
"Hadi gidelim artık"dedim fısıldıyarak.
Berk"biz kalkalım artık"dedi ve restorant dan çıktık.
"Sinemaya gidelim mi?"
Berk"olur"hemen arabaya bindik.5dk sonra akbatı ya gelmiştik.en üs kata çıktık.
Filimlere bakıyoruz.ikimizde aynı anda "tehlikeli yürüş"dedik.hemen bilet aldık.salona geçtik.15dk sonra filim başladı.
45dk sonra:
Adam ip cambazı ve dünya nın en uzun binalarının üstünde yürüyor.ne sevgililer var ya.bizmkine baktım uyuyor.adamların sevgilisi en yüksek binadan öbür binaya iple gidiyor bizimki sinemada uyuyor.salak ya.

Arkadaşlar nasıl buldunuz?

Abimin KankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin