19.bölüm

684 30 1
                                    

Berk:
"Sen benimsin"dedim ve kucağıma aldım işte benim kadınım.kucağıma Alınca öpüşmeye başladık.bacaklarını daha da sardı.hemen yatak odasına geçtik.kendisi hemen çıkardı elbisesini bende kendiminkisini.
5saat sonra:
Gözümüzü kırpmadan yapmaya devam ediyorduk.o kadar çok içki içmiştim ki kahtersin Aklım Başıma yeni geldi.hemen üstünden Kalktım.ve kıyafetlerimi giyindim.ve eve gitmeye karar verdim.

Liya:
Berk gelmemişti ve ben çok üzülüyordum.zaten sabah olmuştu.okula hazıralandım.

Okula geldiğimde berke yanıma gelmişti.
Berke"proje yapcaz İkimiz görevliyiz"
"Oleyy"dedim ve ellerimi çırptım.proje yapmaya bayılırım.
Berke"akşam bize gideriz"
"Tamam"

Akşam:
Berke ile depo gibi bir yere geldik.
"Evin burası mı"
Berke"evet"dediği an içeri girdik.2koltuk 1sandaliye
Berke ıslık Çaldığı an.6-7erkek geldi ve beni sandalye bağladı.berke karşı koltuğa oturdu.ve topuklu ayakkabı sesiyle gelen biri."Ela"değil mi bu.
Ela"merhaba tatlım"
"Merhaba"
Ela"dün berk nerdeydi biliyor musun?"
"İş yemeği"dediğimde öyle bir kahka Attı ki.
Ela"benleydi"dedi
"Inanmıyorum"dediğim an bilgisayar getirdi ve berkle olan bütün öpüşme sahnelerini açtı sonra sevişmeleri nasıl yatak odasına gittklerini.hiç beklemediğim adam bana bunu yapmıştı.yapmaz dedim.canımı verceğim adam gelip beni aldatmıştı şu an titriyordum ve Gözümden iki yaş süzüldü sonra ağlamam daha da artı
Ela karşıma oturdu ve konuşmaya başladı.
Ela"hiç beklemezdin değil mi?"
Ela"ama o benim güzelliğime karşı çıkamadı ve seni değil beni seçti"
Seni değil beni şeçti cümlesi yankılanıyordu beynimde.ağlamam daha fazla Artı.
Ela"bende inanamadım yani beni kucağını alışını falan"
Ela"5saat aralıksız gözümüzü kırpmadan yaptık"
Ela"düşünsene siz yine barışcaksınız ama o yine bana gelecek ve ondan hamile kalıcam Dünyalar Tatlısı çocuğumu olacak hamile kaldım diye seni bırakacak ve bana gelecek sende uzaktan çocuğumla ve benle oynayışını seyretcen"
Ela"berk bana Dünyanın en güzel gecesini Yaşatı onunda tahminen en ama en güzel gecesi berk seçimini yaptı bile tatlım"
Artık dayanamadım berk bana değil Ela ya dokunmuştu hemde 5saat aralıksız

Nasıldı beğendiniz mi?ayrıca Ela ve berke nin instagramı
Elaberkaşk
Berke123aşk
Ama daha yapmadım ilginiz için teşekkür ederim.

Abimin KankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin