Arkadaşlar tamamen işsizim o yüzden yazıyorum.ayrıca Veli toplantısı adlı kitabımı kaldırmayı düşünüyorum.sizi seviyorum.görüşürüz
Liya:
Sabah olmuştu.amerika da daha fazla kalıcağımı sanmıyorum çünkü çok sıkıcı.Berya:
"Yeter hayır diyorum"
Mert"lütfen unutalım eski olayları içmiştim"
"Mert olmaz"
Mert"ben istersem olur"
"Yaa mert lütfen git"
Mert"ya nolur lütfen"
"Tamam ama son şansın"dediğimde kucağıma Aldı ve beni döndürmeye başladı.Liya:
eren'in evine baktım.sarı Saçlı bir meteor gelmiş.yeni komşumuza merhaba diyelim.aşağı indim.
Eee bu berk.
Eren"liya gel berk le tanış"
Berk"liya mı?"dediğinde berk in yanına geldim.
"Ne güzel süpriz"
Eren"sizde mi birbirinizi tanıyorsunuz?"
Berk"kendisi Karım olur"
Eren"ne?!?!?"sonra kapıdan Yiğit Melih ve Hasan çıktı.
Melih"nbr liya"
"Iyi sen"
Hasan"iyiyiz iç güç işte"
Berk e bakınca aklıma 2yıl önceki anımız geldi
2yıl önce:Mert"liya berk gelecek"
"Yani?!?!"
Mert"hadiii"dediğinde kapı çaldı.kapıya koştum.berk gelmişti.
Berk yanımdan makas aldı ve odaya gitti.bugün bizde kalacak.yesssss.
15dk sonra bunların odasından gülüşme sesleri geldi.yukarı çıktım.
Mert"ben bir su Alıp geleyim"dedi ve gitti.
Berk"ne kadar güzel olmuşun"dedi ve beni baştan aşağı süzdü.
"Sağol"
Berk"partime geleceksin değil mi?"
"Biliyorsun berk ben partilere gitmem"
Berk"hadi ama eğleniriz"
"Orda senin yanında sevgilin ile oynaşmanı izleyemem"
Berk"18.yaşıma gircem hadi ama"
Şimdiki zaman:
Bu iki yıl nasıl hızlı geçti.iki yıl içinde evlendik.o 20yaşında ben ise 18 şu an.neyse devam edeyim.2yıl Önce:
Berk dün bizden gitmişti.ve parti için hazıralandım.beyaz bir elbise topuz saçım aynı gelin gibi oldum.
Mert"hadi geç kalmayalım"
"Tamam"dedim ve arabaya geçtik.parti yerine gelince berk yanında bir Kızın belini tutmuş gülüşüyorlardı.tabi kıskandım.
Mert"berkkkkk"dediğinde berk bize döndü ve dondu.beni baştan aşağı süzdü.
Berk"ç-çok güzel olmuşsun"berk kekeledi.
"Sağol sende"yanımıza berk in Kız arkadaşı geldi.
"Merhaba tatlım ben Asya"tam iğneliyci bir ses.
"Bende liya"
Asya"Berk'in sevgilisiyim"dediğinde slow müzik çaldı.
Asya"aşkım gel hadi dans edelim"
Berk"ben şey...liya benimle dans eder misin?"
Asya"ne?!?!"
"Tabiki aşkım"dedik ve dans etmeye başladık.asya ya baktığımda abim ile öpüşüyordu.
"Asya abim ile öpüşüyor"
Berk"boşver şimdi onu"Şimdiki zaman:
Gerisini hatırlamıyorum.
Yiğit"içeri gelsene"
"Tamam"dedim ve içeri geçtim.
Ateş"berk nbr"1dk bunlar arkadaşlar mı?
Berk"iyi sen?"
Ateş"iyi"dediğimde merdivenlerden berke indi.kahretsin onun burda ne işi var.
Berk"kim çağırdı lan berkeyi?"
Melih"ben çağırdım ama..."
Berke"vay vay vay burda kimleri Görüyoruz liya hanımla berk bey"
Eren"sizde mi birbirinizi tanıyorsunuz benim Dünyadan haberim yok"
Melih Hasan ve Yiğit 3lü koltuğa geçti.
Eren teklide.ateş tekli koltukta ben ve berk pufpuflarda.
Berke"liya hanım mafya oldunuz"
"Kes sesini"
Berke"katil liya mı demeliyim yoksa"dediğinde berk ayağa kalktı ve dövmeye başladı.hepimiz ayırmaya çalışıyorduk.
"Yeter"diye çığlık attım.
Berke"sen benim olacaksın liya her şey yalandı berk ile ilgili hatta yarısından sonra berk yoktu videoda"
"Ne?!?!"
Berke"suyuna uyuşturucu kattık.içti ondan sonra odaya taşıdı ve öpmeden gitti videodaki bendim"
"Siz Ela ile s...."
Berke"evet ayrıca Ela ölmedi"
"Ne?!?!"
Berke"ameliyata girdiğinde doktoru un öyle söylemesini istedim hatta Ela burda"
"Burda mı"
Berk"ne?!?!"dediğimde Ela merdivenlerden indi.yanında biri vardı ve Kızın Şort giymiş ve üstüne Yarısı açık body.
Ela"liya"
"Merhaba"
Ela"merhaba"dedi ve yere oturdu korkmuş olmalıydı benden.yanındaki kız berk'in yanına oturdu.ve şöyle dedi:
"Merhaba ben buse"
"Bende berk"dedi ve ellini uzatı.ay sinir oldum vallahi.Eren"hadi korku filmi izleyelim"
"Tamam"
45dk sonra:
Acayip sinir oldum şu buseye şu an kucak kucağalar berkle.bişey demiyorum çünkü çünküsü yok.şeytan diyorki ikisinide halatla boğ.
Buse"ben üşüdüm biraz beni sarar mısın"1dk ne dedi bu kız.sen istiyorsun oyun buse hanım.
Berk"tabi"dedi ve dahada kendini sardı.berke nin yanına gittim.üstüne oturdum ve Kafamı üstüne koydum.
"Çok rahatlacısın"dedim sonra berk e baktım.bana sinirlenmiş bir şekilde bakıyor.
Buse "berk akşam bir Şeyler yapalım mı ama tek İkimiz olucak"
Berk"ne gibi"
Buse"orasını sen bil"dedi ve göz kırptı.yeter ama he.buse nin yanına gittim ve saçını başını yolamaya başladım.
Buse"berk aşkım yardım et diye bağırdı"
Berk"boook pışık"dedi ve kahka atmaya başladı berk in kucağına oturdum.
"Hangi hakla benim kocamın üstüne oturursun"
Berk"evet hangi hakla"dedi ve beni öpmeye başladı.
45dk sonra herkes yatağa geçtik bizde berkle eve.
Berk:
Liya uyumuştu.aşağı indim ve buseyi bekledim.gelince konuşmaya başladık.buseyi ben önceden tanıyordum.
Buse"evleneceğimiz gün çekip gittin başka kızların yanına"evet buse ile evlenecektik ama sonra kaçtım.
"Bak buse o gün için özür dilerim ama ben başka birini seviyordum"
Buse"anlamıştım zaten"
"Buse bak üzülme ama liya benim Karım"
Buse"belli etti zaten"
"Arkadaş mıyız?"
Buse"arkadaşız"Alya:
Bahar denile o sürtük beni deposuna getirdi evet tam anlamıyla beni kaçırmıştı.
Bahar"bak kızım burağın hayatından çıkacaksın yoksa seni üzerim"
"Biz evliyiz"
Bahar"ne"
"Ev-li-yiz"dediğimde Burak geldi.
Burak"Alya"
Bahar"prensimizde gelmiş"
Burak"ne istiyorsun bahar"
Bahar"son kez beni öp ve Alya yaşasın"
Burak"tamam"dedi an Burak'la öpüştüler içim acısada.bahar silah çıkardı ve beni vurdu.
Burak:
Bahar ilk Alya yı vurdu ondan sonra kendini.hemen 2tane ambulans çağırdım.
...
Evet,ölmüştü Alya baharda.nasıl açıklıycam bilmiyorum.gitmişti.hemen berya yı aradım.Mert:
Berya"bugün hayatımın en mutlu günü"dediğimde sarıldım.bir anda berya nın telefonu çaldı.açınca birden bayıldı konuştuğu kişiye baktım Burak abi?
"Alo Burak noldu?"
Burak"Alya öldü"dediğinde ağladığı çok belliydi.
"Geliyoruz hemen"Liya:
Berk le süpriz yapmak için Türkiye gelmiştik.havaalanında 2kız tek başına konuşuyordu.
"Alya ölmüş"
"Hangisi"
"Şu burak Şahin in olan"dediğini duyunca hemen ilk gidebilecekleri hastaneye sürdüm.burak ağlıyordu.mert ve berya şoktaydı.batu ve gizem çok yabancıydı ama gizem in Gözümden yaşlar akıyordu.
"Burak abi benimle bir gelir misin?"
Burak"tabiki"dediğinde hastaneden çıktık ve sahile yürümeye başladık.banka oturmasını söyledim.
"Biliyorum acı çekiyorsun ama onun için yaşamalısın"
Burak"o yoksa yaşamak ne mümkün"
"Benim için yaşa,berk için,berya için,Mert için,gizem için,batu için hayata sakına küsme veya pes etme sen bu kadar üzülüyorsan kim bilir berya ne kadar üzülüyordur"
Burak"gel seni bir yere götürcem"dedi ve hastaneden arabasını Alıp bir yere gittik.
45dk sonra çok uzun bir uçuruma geldik.arabadan çıktı ve dediki
"Alya ya daha da yakınız"dedi sonra
"Daha yakın olmak ister misin"napıcaktı bu çocuk?birden dediki "ben Alya nın yanına gidiyorum"dedi ve uçurumdan atladı.Arkadaşlar nasıl buldunuz.lütfen vote verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Kankası
RomansaHiç düşündük mü zoraki evlilik yapacağımızı?cevap:hayır ama birden dedenizin imzaladığı bir şeyle hayatınız değişebiliyor.mesela zoraki evlilik gibi hemde ABİMiN KANKASIYLA.