15.bölüm

958 39 2
                                    

Arkadaşlar nasılsınız bu sefer biraz uzun yapmaya çalışıcam.resim liya

Alya:
Uyandığımda hastanedeydim.yanımda Burak,mert,berya,liya ve berk var.
"Noldu bana?"
Burak"bahar seni suya atmış bende ordan geçiyordum seni son anda tutum ve bayıldın Bahar'ı dövdüm bu"
Berya"abla iyi misin"
"İyiyim ablası"dedim ve gülümsedim.
Mert"iyi misin?"
"İyiyim"
Liya"geçmiş olsun"dediği an berk Liya'yı kolumdan tutu ve odadan çıkardı.

Berk:
Liya dan özür dilemeliydim ama o da beni berke ile aldatmıştı.okulda kamera  diye bir şey var salak kız.

Liya"ne var"
"Beni berke ile niye aldatın"dediğimde çok şaşırdı.
Liya"sen nerden biliyorsun?"
"Bak liya senle bir anlaşma yapalım bunların hiç biri Yaşanmış olmasın ve biz sil baştan yapalım ne dersin?"
Liya"tamam"dediğinde ellini tutum ve onu bara götürecektim.hiç sevmese bile.

40dk sonra:
Her zaman barı severim ama bu sefer nefret ediyorum.herkes liya ya BAKIYOR.yanımıza liya nın Yaşında biri geldi.hee bunu tanıyorum adı Harun herhalde.

Harun"nbr berk"
"İyi sen"
Harun"napıyorsun"
"İyi işte iş güç"
Harun"siz kardeşimsiniz"
"Hayır"
Harun"o zaman 2 geceliğine alabilir miyim.dediği ana ayağa Kalktım.
"Ne Diyon lan sen"
Harun"sanane lan"dediği an liya bana geldi ve sarıldı.
Liya"tamam aşkım gel gidelim"dedi ve ellini tutum.
"Arabayı sen Sürer misin?"
Liya"içki falan içmedin niye süriyim ki?"
"Hem öğrenirsin fena mı olur"
Liya"tamam"

2 saat sonra:
Liya:
Şu an karakoldayız.arabayı çarptım ve ünlü birine siz tahminin edin kim?
Ediz var ya kızların hayali o.beni şikayet etti.acayip şiddetli Çarptım.

Berk:
"Kalamaz o orda uyuyamaz o"
Polis"beyefendi sadece 1gün"
"Parayla hal edelim"
Polis"tamam"dediği an parayı çılardım ve liya yı aldım.


Buda kısa oldu ama hep 1gü. Sonra Başlıyor.yeni kitabım Veli toplantısına bakmayı unutmayın.vote verin lütfen.görüşürüz iyi akşamlar bu Arada 29ekim de 3bölüm paylaşabilirim.

Abimin KankasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin