~ 3 - Informace

106 4 0
                                    

•24.11.
-----------------------
Přesně za měsíc jsou Vánoce, já nedokážu myslet na nic jiného než na tu šílenou ženskou a na Sama. Měla jsem strach i o mámu a přátele sice nevím proč, ale mám takový pocit , že se něco stane. Chvilku jsem si myslela, že to byl zlý sen, ale pak jsem se koukla na nohu kde jsem měla obvaz a zlý sen to bohužel nebyl.

•Odpoledne
-------------------------
Šla jsem si vzít můj deník a zapisovala si vše co se stalo.
1. Ten duch co mě navštěvuje už od malička se jmenuje Sam.

2. Jde po mě nějaká šílená ženská a chce mě zabít.
'To je málo ... Potřebuju zjistit víc !' Zamyslím se a smažu informace v deníku. Začala jsem mít hlad, neměla jsem snídani tak jsem si šla uvařit nudle s kuřecím masem a sýrovou omáčku, ananasovou šťávu a když jsem si chtěla sednout tak mě někdo chytil za ruku, byl to Sam, začal se mi líbit, ale on je duch, takže nevím co. Povídali jsme si dlouho a ptala jsem se ho i na to proč se mi to stalo a co se děje a teď už vím hodně věcí, ale nechápu to stou kletbou , proč mi to nechtěl říct !!? Musela jsem zjistit víc, ale jak ??

•Sam

Mám ji moc rád, řeknu jí vše, ale s tou kletbou ne, její máma by jí to měla konečně říct! .... Achhh.. Je tak hezká, ale řeknu jí to jindy teď by to bylo na ní moc, ale vím, že mě má taky ráda vidím jí to na jejích krásných hnědých očí. Pomůžu jí jakkoliv a vím, že jí pomůže i její máma, táta , sestra, kamarádi taky, ale s duchama ne, ale psychicky. Její rodina s duchama a kamarádi s psychikou atd. Její táta je nejlepší lovec, takže může mít volno jen na svátky. Je hezká, ale .... No je to těžký....

•deník
---------------------------
1. Ten duch co mě od malička navštěvuje se jmenuje Sam a docela se mi i líbí, ale je to složitý
2. .....
3. ....
4. ....
.
.
.
Konečně tam jsou podstatný informace , ale pořád mi příjde, že nevím všechno..

*2:05
---------------------
Probudilo mě skřípání dveří, rozbíjení a další věci, přišla ta ženská !!! 'Ahoj .. Těšila jses na mě ?!! Jo a ... omlouvám se já se ti nepředstavila. Jsem The Jenny, ráda zabijím, jsem ten nejhorší duch neboli démon, dneska umřeš, může za to tvoje máma a tvůj táta !!!!' Řekla jejím obviklím hlasem. Já už myslela, že umřu, ale přišel Sam.
'Nech ji být Jenny !!!' Řekl Sam statečně a zamilovaně. 'Pokud dovolíš The Jenny !!!!' Řekla rozčíleně. A omráčila Sama, ta ženská mě bodla do ruky, udělala mi škrábanec na obličeji, najednou se něčeho lekla, zmizela a já omdlela, protože jsem ztratila moc krve. Poslední co jsem viděla byla máma táta, doktoři a Sam .

The Jenny [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat