•21:32
-----------------------------------
Máma šla spát a já šla do koupelny a po tak užasném dnu jsem si dala teplou, bublinkovou koupel a poslouchala jsem písničky a relaxovala. Po koupeli jsem si vyčistila zuby a odlíčila jsem se, pak sem se šla obléct do teplého zvířecího pyžama a poté jsem si lehla do postele a usla.*2:05
-------------------------
Vzbudila jsem se a otevřela oči a nademnou byl ten stín neboli spíš duch. Nebála jsem se ho znám ho už od malička. 'Ahoj.' Řekl ten duch. 'Ahoj jak se jmenuješ ?' Řekla jsem také ahoj a potom jsem se zeptala na jeho jméno, které nevím proč, ale potřebuji vědět. 'Sam.' Odpověděl mi s úsměvem. Já..se jmenuji... A když jsem chtěla říct svoje jméno tak mě zastavil. 'Ann já vím.' Dořekl to za mě. 'Proč mě hodíš kontrolovat už od malička ?' Odpověděla jsem ospale. No víš... Ann to je složitý... Řekl Sam.
Pak bylo chvíli ticho a já se zamýšlela kdo je to Sam. 'Počkat... Sam ?!' Vyhrknu na Sama. 'Ano...' Řekne zmateně. 'T-t-ty si přece kamarád mé sestry, hrál sis semnou dokud si ...'
Řeknu a zastsvím se. 'Jo Ann jsem kamarád tvé sestry ... Jo a dokud jsem neumřel při autonehodě ..' Řekl a měl v očích pocit jistoty. 'Sestru jsem viděla naposledy před týdnem ... Na jejich narozeninách slavili jsme její šestnáctiny a ona studuje v Norsku .' Povídám si ve své hlavě sama pro sebe. 'Ann a.. Tobě je teď 14, že ano?'
Řekl s úsměvem. 'Ano.' A já mu úsměv oplatím. Pak jsme si řekli dobrou a já hned usla.•Ráno
---------------------------------
Vzbudila jsem se v 10:58 a měla jsem novou zprávu. Psalo mi neznámé číslo a bylo tam napsané těš se na dnešní noc. Tu SMS jsem nepochopila a tak jsem se tím netrápila a šla na Instagram, Twitter atd. Potom jsem si vyčistila zuby, nalíčit a oblíct to co včera. Šla jsem do jídelny a tam máma udělala zapečený tousty s pomerančovou šťávou. 'Mami tady to voní .. A co ty lívance.?' Řekla sem s úsměvem a pak jsem se ptala na ty lívance. 'Broučku děkuju a neboj snědla jsem je a dnes půjdu koupit něco do papírnictví tak jestli chceš jít semnou...' Řekla máma. Já souhlasila a připravili jsme se .•O hodinu později
-----------------------------------
Vyšli jsme do papírnictví. Já chtěla bloček a zapisovat si tam o duchách a taky jsem si ho koupila, byl modrý s bílýma puntíkama a bílým zámečkem s mašlí a byl na straně, byl k tomu i modrý zámek a malý klíč... Máma si toho koupila víc, potřebuje to do práce.
Sam tam byl s námi a měla jsem pocit, že ho vidí i máma, ale to asi ne. Sam se na mě pořád usmíval je milí.•Večer
--------------------
Udělala jsem večerní rutinu a šla spát. Ve 2:20 jsem se vzbudila a otevřela oči a byla jsem rozespalá a najednou sem slyšela šílený smích a lekla jsem se a stála tam nějaká mladší žena která byla celá krvavá a měla nůž v ruce potom se ke mně přiblížila. 'Copak ??! Těšila si se na dnešní noc ???' Řekla strašidelným hlasem a pak se šíleně zasmála a pak jsem cítila studený nůž jak mi probodává do nohy až do mého svalu v noze a pak zmizela. 'Příště budeš mrtvá tak se těš !!!!' Řekla a zmizela. Byla jsem v šoku a hodně mě bolela ta noha. Šla jsem si ji obvázat a zastavit to krvácení a podařilo se mi to. Pak jsem šla spát.
ČTEŠ
The Jenny [ DOKONČENO ]
HororAnn [modré oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postava] bojuje o život, její matka [hnědé oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postva] a její otec [zelené oči, černé vlasy, bílé zuby, svalnatější] zemřeli, protože je zabila Jenny [černé oči, černé vl...