~5 - Klan duchů

72 4 0
                                    

•O Vánocích
----------------------------
24.12. Už jsou Vánoce a přijelo spousta lidí moje babička ( Estel ), děda ( Jack ), sestra ( Lou ) a Sam. Bylo to fajn. Byla dobrá večeře, měli jsme lososa s omáčkou, bramborami, na pití bylo šampaňské nebo jablečný džus, všichni měli šampaňské, ale já, Lou a Sam jsme měli malinko. Pak přišel čas na dárky. Všichni dostali hodně dárků aspoň tak dvacet, možná i víc a já jich dostala nejvíc a to jsem fakt koukala, ale hlavní bylo pro mě, že jsem ostatním dala dárky. Já dostala nový telefon ( iphone 5s ), oblečení, kosmetiku, knížky no asi vám to nebudu vypisovat celé, ale jsem moc šťastná, pak jsem asi půl hodiny jezdila po chodbě se ségrou na bílém pennyboardu. Pak se všichni dívali na televizi a já se Samem seděla u stolu a pila džus.

'Líbí se ti ten náhrdelník s křížem ? Myslím... No sluší ti to .' Řekl Sam s úsměvem.
'Díky Same a je nádherný díky.' Řekla jsem s úsměvem taky.
'Víš Ann už dlouhou dobu se mi líbíš a je dobrý, že mě vidí všichni z tvé rodiny tak jestli nechceš semnou chodit ??' Řekl sladce.
'Jo !! Budu ráda víš ... Taky tě mám ráda, ale jak to ,že tě vidí moje rodina, říkal si, že tě vidí jen lovci duchů...' Řekla jsem s úsměvem a pak se zamyslela.
'Ann teď to neřeš jsou Vánoce dobře ?' Řekl ustaraně a pak mě dal pusu . Byla to moje první pusa od kluka a hlavně od kluka, kterého mám ráda a se kterým chodím.

•Po Vánocích
-----------------------------
27.12. Bylo po Vánocích. Ten večer se mi zdála děsivá noční můra do teď si ji pamatuji. Byla tam velká tma nevěděla jsem kde jsem, ale po chvíli jsem slyšela někoho vykřiknout. Po chvíli jsem poznala, že je to náš dům a slyšela někoho vykřiknout z kuchyně. Běžela jsem se tam podívat a viděla jsem tam The Jenny. Uvěznila tam Sama, Lou, mámu, tatu a naše psy. Sama odkázala na temnotu, Lou usekla hlavu, všude vystříkla krev, její hlava ležela na zemi. Mámu motorovou pilou rozporcovala na několik kousků, krev byla všude a tátovi strčila do mixéru ruky ,hlavu a krev byla zase všude. Všude byla krev a mrtvá těla. Pak všem vzala bulvy a snědla je, potom mě Sam usekl ruku a The Jane mě zabila a také snědla mé bulvy, poté se celá noční můra zalila krví, na konci jsem slyšela větu, že jestli nechci, aby se to stalo tak ať se obětuji nebo budou zbytečně mrtví lidé a na konci šílený smích. Vzbudila jsem se a po chvíli se mi chtělo zvracet. Dva dny jsem nespala kvůli té noční můře. V tom snu, když jsem se zamýšlela mi došlo, že tam bylo více duchů. Asi to byl klan duchů, klan temných duchů a The Jane jim asi velí, jestli jo, tak mě chtějí zabít, nebo já nevím.

•Večer 29.12.
----------------------------
S Emmou jdeme do staré budovy, která je daleko autobusem asi hodinu, byla to ulice Winderblood naše ulice je Wanderwood, takže je to hodinu od naší ulice. V té ulici byl dům , který jsem si všimla, že byl špinavý. Věděla jsem, že je tam Jane, takže jsem Emmě řekla ať vystoupí na Williwood a počká tam v bistru a jestli se nevrátím do hodiny tak ať odejde. No potom jsem šla do toho domu a samozdřejmě, že tam byla. Seděla tam s tím klanem a na dveřích bylo napsáno 'Blooddark clan' a to byl název toho klanu. Mluvili tam o mě a Samovi a dál jsem se nedozvěděla, protože někdo šel, takže jsem šla za Emmou a pak domů a spát.

The Jenny [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat