Měla jsem sice zakrvácené oblečení od boje s Jenny, ale nemůžu uvěřit, že jsem ji porazila... ,že to všechno už skončilo ..... Porazila jsem jí ! Okamžitě zamnou přiběhl brečící (štěstím a já taky) Frederick, já mu naproti, skočila mu do náruče a dalu mu pusu . Pak přiběhla brečící (štěstím) Lea a za ní také brečící Marc (štěstím) . Lea mi skočila kolem krku a Marc mě silně obejmul . Koukali se na mě, koukali se na moje zakrvácené oblečení a stekla všem další slza (štěstím i starostí).
Frederick : Lásko co se ti stalo ?!
Lea a Marc : Jsi vpohodě ?
Já : Nic a jo jsem ... No prostě jsme bojovali, jak jsem ji zarazila do břicha můj kříz tak ta její krev na mě vystříkla ... hodně ...
Všichni jsme se usmáli a zároveň se obejmuli ... Prostě všichni 4 jsme se obejmuli ... To bylo tak sladký
--
Šli jsme domů ... Naši rodiče tam byli a mámě jsem to hned řekla, taky tam byla teta Ann, Sam a večer jsme udělali malou oslavu . Bylo super vědět, že už nám nic nehrozí od ní . Nenávidím ji ! Ale teď bych tady nestála a nebyla s těmi co nejvíc miluju ...
O den později jsem dostala pejska (labradora) jménem Bella a byla strašně roztomilá ! O měsíc později jsme se rozhodli odjet z tohohle městečka a jeli zpátky za tátou do Manhetonu a táta byl z toho nadšenej, že jsme tu ... Byli to 2 dny plné lásky .... No víc ...
Už začínali prázdniny a my plánovali spousta věcí, ale hlavně jsme já a Frederick chtěli jet do Francie na týden .... S Leou na týden do Německa a my čtyři do Amsterdamu a Rotterdamu na 1měsíc, máma s tátou a dalšíma rodičema spolu někam poletí na měsíc, nevíme kam, ale co ... No a s rodičeme chceme jet do Dubaie na týden, ale uvidíme .... Hl. chci být s kamarády a rodinou a tenhle týden budeme chodit pořád někam, aby jsme si to tady užili doma ..... Jsem šťastná ......... Tohle je konec hrůzy ....
ČTEŠ
The Jenny [ DOKONČENO ]
HorrorAnn [modré oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postava] bojuje o život, její matka [hnědé oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postva] a její otec [zelené oči, černé vlasy, bílé zuby, svalnatější] zemřeli, protože je zabila Jenny [černé oči, černé vl...