•12.12
-------------------------
Viděla jsem všechno, ale svoje tělo ne, takže jsem byla duch, ale 12.12. jsem se vzbudila z kómatu a vrátila se do svého těla. Měla jsem zašitou nohu, zašitou ruku a na obličeji nic, tam jsem měla jen jízvu. Okolo mě stáli rodiče, moje sestra, moji nejlepší kamarádi Emna a Michael a měl tam být i Sam, ale nebyl tam....•O 2 hodiny později
-----------------------------------
Jela jsem domů a už se moc těším. Doma jsem nebyla už 18 dní cca. Když jsme vešli do domu čekala nás tam dvě štěňátka s babičkou a dědou.
'Jé ti jsou krásní. Jak se jmenují ?'Řekla jsem nadšeně. 'Pojmenuj je ty Ann.' Řekla máma s úsměvem. A mě napadla hned jména pro ně. Pro fenku Princezna a pro psa Bonito. Ty jména se mi moc líbí a jsou i nádherná rasa (čivava). Fenka je světle hnědé barvy, s bílo světle modrým puntíkovaným obojkem a pes s tmavě hnědou strstí a modro černým kostičkovaným obojkem. Princezna a Bonito jsou tak roztomilí .•V 18:10
--------------------------
Otevřela jsem notebook (macbookair) a zapla Facebook. Napsala mi Emma a Michael, že si dáme skupinový rozhovor a já souhlasila. Volali jsem si až do 20:34 a pak mě napsala neznámá osoba a začala jsem mít strach.Janne Blood : Ahoj jak se ti dařilo v kómatu ?!!!
Já : Kdo jsi ?!
Janne Blood : Dobře mě znáš !!!! A teď mě odpověz !!!
Já : No aha ... Vedlo se dobře ? Co já vím ..
Jane Blood : A co Sam ?!
Já : No dobrý, ale teď nevím kde je .... A kdo jsi Janne Blood ...
A potom mi došlo, že je to ta šílená ženská .
Janne Blood : Satane, když už konečně chcípneš Ann ?!!! Jo a Sam je u mě a jestli ho chceš ještě někdy vidět tak máš .. máš na to den !!!! A bacha na chlapy !!!!! Hahaha....
Poslední větu jsem moc nepochopila, ale v noci ji napíšu kde je.
•24:55
-------------------
Čekala jsem na večer, ale usla jsem a jak jsem ležela tak se mi zdálo jokoby mě něco nebo někdo přenášel. Vzbudila jsem se, ale nevím kolik bylo a kde jsem byla, ale byla tam chladná a špinavá zem. Po chvíli jsem zjistila, že jsem v plesnivém špinavém domě s rozbitými okny a málo světly . Jelikož jsem byla rozespalá tak jsem se držela stěn. Najednou jsem uviděla stín nějakého chlapa, který měl v ruce šátek. Šla jsem se schovat, protože mi bylo jasné, že mě omráčí. Po chvilce jsem slyšela mluvit tu ženskou, potom i Sama tak jsem vykoukla, byla tam ona ten chlap a Sam.Jane: 'Tak co s ním uděláme Jamesi ??!!'
James : 'Nevím co myslíš !!?'
J & J : 'Hahahaha ...'
Sam : 'Mně už je to jedno, když říkáte, že Ann je mrtvá....'
V tom vtrhnu do místnosti a Sam zamilovaně vykřikne moje jméno.
Sam : 'Ann, zachraň se já to zvládnu !'
Já : 'Ne Same !!!!!'
J & J : 'Přece jenom přišla ! Hahahaha.'
Jane : 'Postarej se o ní Jamesi !!!!'
James : 'S radostí !!!!! Ann neutíkej !!!'
Já utíkala na 100%. Hrozně jsem se bála. Až jsem doběhla ke schodům tak jsem je seběhla, ale zakopla jsem a zkutálela dolů a asi jsem si narazila nebo zlomila ruku. Když jsem chvíli bezmocně byla opřená o zeď tak ke mě přišel a zabodl do mě nůž a krev byla na zemi. Poté jsem viděla rozmazaně a nevím co se dál stalo, ale slyšela jsem Sama.
•14.12.-23.12
------------------------------
23.12. Jsem zdravá. Už dlouho jsem neviděla duchy. Zdobíme stromeček, dům, pokoje, pečeme cukroví, vaříme a tak. Už se moc těším na zítra. Netěším se nejen na dárky, ale na to, že budu s rodinou a bez duchů.
ČTEŠ
The Jenny [ DOKONČENO ]
HorrorAnn [modré oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postava] bojuje o život, její matka [hnědé oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postva] a její otec [zelené oči, černé vlasy, bílé zuby, svalnatější] zemřeli, protože je zabila Jenny [černé oči, černé vl...