Stalo se něco neočekávaného, Jenny všechny, kteří něměli kříž uvěznila.
Avšak to netrvalo dlouho a lovci ji chytili, nebylo však bezpečné, aby tady Carrie zůstala.
Carrie tuto zprávu slyšela a nechtělo se jí opouštět Leu a její dobré kamarády.
Když to řekla jejím kamarádům chtěli jet s ní a její kamarádi přemlouvali rodiče a povedlo se jim to.•O den později :
Carrieina rodina, Leina rodina a rodina Carrieiných dobrý kamarádů, odjížděli do městečka nazvaném Quickback. Bylo to ideální řešení a všichni si mysleli, že to bude šťastný konec, ale nebyl.... O pár týdnů později měla Carrie a její přátele noční můry, dostávali nechutné smsky jako useknutou ruku nebo bulvu prostě cokoliv.. Nevěděli co se děje, ale Carrie pátrala a zjistila, že Jenny jim chce něco tím říct, že se blíží něco velkého ...
•Carrie
Vybalili jsme si věci a šli zkoumat toto podivuhodné městečko záhad .Takže já a moji přatelé jsme šli do knihovny a do muzea, ale pak jsme šli do cukrárny s jménem Francessa, procoval tam mile starý pán, který se jmenuje Bill a povídali jsme si a on se mě zeptal co to mám za náhrdelník a já řekla, že bez něj mám smůlu. Po asi hodině v cukrárně jsme si šli sednout do parku a začalo poprchávat, ale to nám nevadilo. Já a Frederick jsme se zblizovali čím dál víc nejdřív kamarádi a teď nejlepší kamarádi. A kdyby jste se na něj podívali tak vás svými modrými oči, které mu ladí s rovnátkama a na to, že je to kluk se obléká jako modní stylista a vduchu jsem se uchechtla, ale rozehřeje vám srdce a zpříjemní den. Lea a Marc to měli stejně a to nemluvím o Margo a Lucasovi, je to až divné...
Důležité !!!! :
Omlouvám se, že píšu tak krátké díly, ale The Jenny se snažím dopsat co nejrychleji, protože bude nová a snad lepší knížka a teď se bežte kouknout na můj nejnovější příběh Emma a Marcus :) ,
Thnx
Xoxo Ann <3
ČTEŠ
The Jenny [ DOKONČENO ]
HorrorAnn [modré oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postava] bojuje o život, její matka [hnědé oči, hnědé vlasy, bílé zuby, štíhlá postva] a její otec [zelené oči, černé vlasy, bílé zuby, svalnatější] zemřeli, protože je zabila Jenny [černé oči, černé vl...