~12 - Změna

33 4 0
                                    

Jen tak jsem přemýšlela nad tím jak moc se můj život změnil, mi ukápla slza a v tu za mnou přišel Frederick.

•Frederick

Já: Copak je ?

Carrie: Nic..

Já: Znám tě moc dobře krásko .

Carrie: Hahaha.

Já: Když jsme tu sami u toho západu slunce.... Chtěl bych ti něco říct ..

Carrie : Ano ?

Chytil jsem Carrie za ruku a řekl to konečně..

Já: Začínám tě milovat čím dál tím víc můj anděli.

Carrie : (Rozbrečela se.) Miluji tě taky, jsi tak krásný.... a to tvoje tělo a ....ty modré oči ahh.

Já: Čiči. (Směji se.)

Carrie: Nech toho !

Já: Copak prdelko ? (Zase se začnu smát.)

Carrie: Nech toho !

Já: Zlato miluju tě ty nejsi totiž h- .....

Carrie: Taky tě miluju a co teda nejsem holka tak dík obře . (Začne se smát)

Já: Ty nejsi holka, ale anděl, no spíš bohyně.

Carrie: Miluju tě. (Zkousla si ret)

Ahh ona je tak dokonalá .. Panebože fuuu klid Frede...

Já: A ty máš nádherné všechno ... (Zkousl jsem si taky ret, přitáhl jsem si ji blíž, naše oči se střetli, my jsme byli tak blízko, že ani papír by se tam nevlezl, následovala vzájemná pusa, ale pak to už bylo líbání.)

•Carrie

On je tak dokonalej, bože ... Klid Carrie
To jeho tělo, ty rovnatka mu ladí heh , jeho zuby, jeho usměv, jeho oči a jeho dokonalost se nedá popsat asi ho Miluju !

Hej hrdličky tady jsme ! Vykřiknou všichni a následuje bytka nejspíš o mě, Marc přiběhl za Frederickem.

Marc: Jdi od ní pryč ! Nech jí ! Jak jsi mohl !

Frede: Co s tím uděláš ?

Carrie : Nechte toho !

Marc : Carrie běž pryč (Obdaruje Carrie usměvem a pusou na tvář .)

Frede: Lasko běž ! (Obdaruje Carrie též usměvem, pohladí ji a dá jí pusu na pusu .)

Carrie šla pryč a Lea za ní, Margo s Lucasem se je pokoušela odtrhnout .
Carrie se rozbrečí.

Lea : Neboj (obejme Carrie).

Carrie: *pláč*

Lea : A koho z nich miluješ ?

Carrie: Já nevím .!!!! Tohle je velká změna ...

Ale najednou začalo pršeta a ozývali se zvuky tipu 'Ne ta je moje' atd.
Ale najednou to přestalo a oba dva mi pomohli, když mě viděli, že se něco děje a tentokrát jsem je z toho vynechala a bylo to jen mezi ní a mnou ....

The Jenny [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat