Εγω: Ελα Στεφανη,που εισαι? Θα το χασουμε το αεροπλανο. Σε περιμενουμε εδω εγω και η Μαρινα.
Στεφανη: Κολλισα στην κινηση. Σε 2 λεπτα θα ειμαι εκει.
....Προχωρισα πολυ οπως φενεται,ας τα παμε ολα απο την αρχη.
Γεια σας!!! Ειμαι η Εμιλη και ειμαι 18 χρονων. Εχω 2 κολλιτες ,την Στεφανη και την Μαρινα. Μολεις τελιωσαμε το λυκειο και μας δεχτηκαν σε ενα πανεπιστημιο στο LA. Εγω θελω να σπουδασω ψυχωλογια,η Στεφανη αγγλικη φιλολογια και η Μαρινα chef. Θα σας πω λιγα πραγματα για την καθε μια μας. Εγω ειμαι η ντροπαλη της παρεας. Τα αγαπημενα μου μαθηματα ειναι η Φυσικη και τα Μαθηματικα και στον ελευθερο μου χρονο μου αρεσει να διαβαζω βιβλια και να βλεπω ταινιες. Η Στεφανη ειναι η αργοποριμενη της παρεας και θελει να ειναι δημοφιλης.Στον ελευθερο της χρονο της αρεσει να ζωγραφιζει και να ακουει μουσικη ,κυριος τραγουδια των R5( ειναι ενα μουσικο συγκροτημα στην Αμερικη και ο λογος που τους ακουει ειναι επιδη της αρεσει πολυ ο Rocky). Η Μαρινα ειναι η δημιουργικη της παρεας. Της αρεσει η γυμναστικη ,η μουσικη και η τεχνη. Στον ελευθερο της χρονο ,της αρεσει να ζωγραφιζει, να γυμναζετε(κυριος να πεζει μπασκετ),να βλεπει τηλεωραση(περισσοτερο την αγαπημενη της εκπομπη στο Disneychannel το Αustin and Ally) και να ακουει μουσικη (τραγουδια των R5,η Μαρινα εφθηνετε που ακουει και η Στεφανη τους R5). Λοιπον που εμεινα? Α ναι! Μας δεχτηκαν στο ιδιο πανεπιστημιο στο LA. Μετα απο μια βδομαδα ειχε ερθει η μερα που θα πηγαιναμε στο αεροδρομιο. Εγω με την Μαρινα ειχαμε παει πρωτες για να παρουμε τα εισητηρια μας. Ομως (ως συνηθως ) η Στεφανη ειχε αργισει,ετσι πηγαμε και πηραμε τα εισητηρια για το αεροπλανο και μετα περιμεναμε την Στεφανη να ερθει.
Μαρ:Γιατι καθηστεθη τοσο?
Εγω: Δεν ξερω! Θα την παρω τηλεφωνο.
Πριν προλαβω να την παρω,μου τηλεφωνα η ιδια.
Εγω: Ελα Στεφανη,που εισαι? Θα το χασουμε το αεροπλανο. Σε περιμενουμε εδω με την Μαρινα.
Στεφ: Κολλησα στην κινηση. Σε 2 λεπτα θα ειμαι εκει.
Εγω: Οκ,τα λεμε.
Μαρ: Λοιπον ,τι σου ειπε?
Εγω: Σε 2 λεπταθα ειναι εδω!
Μαρ: Τελια....να την ,ερχεται!!
Εγω: Επιτελους τι εγυνε ,γιατι αργησες?
Στεφ: Κοιμηθηκε λιγο παραπανω η μαμα μου και προσπαθουσα να την ξυπνησω.
Μαρ: Ωραια,εφτυχως που ηρθες τουλαχιστον,ελα να παρεις το εισητηριο σου. Εμεις τα πηραμε τα δικα μας.
Στεφ: Οκ,παω.
Μετα απο 10 λεπτα
Στεφ: Το πηρα,τωρα παμε απευθιας στο αεροπλανο
Εγω: Γιατι? Εχουμε ακομα 2 ωρες. Θα περιμενουμε απο τωρα?
Στεφ: Τιιι? Αφου εχουμε 2 ωρες ,γιατι μου ειπες πως αργησα?
Εγω: Το ηξερα οτι θα αργουσες και σου το ειπα για να ερθεις πιο γρηγορα.
Στεφ: Σοβαρα τορα? Τοτε παμε σε κανενα cafe διοτι δεν προλαβα να φαω τιποτα το προη
Μαρ: Ωραια,παμε
Μετα απο 2 ωρες..
Μαρ: Επιτελους μπηκαμε στο αεροπλανο.
Στεφ: Νε,μετα απο τοσο βασανο που επαθα μεχρει να ερθω στο αεροδρομιο ,επιτελους μπηκαμε.
Μαρ: Ελα τωρα,πρεπη να εισαι χαρουμενη τωρα!
Στεφ: Γιατι??
Μαρ: Επιτελους θα συναντησουμε τους R5!!! Το ονειρο μας θα γινει πραγματικοτητα!!
Εγω: Τι ακουω κι εγω η καημενη. Μα καλα ,πως μπορειτε και ακουτε αυτους τους R5? Τι εχουν,μελι?
Μαρ: Οταν θα τους συναντισουμε θα δεις τι εχουν....Ειναι το πρωτο μου imagine γι αυτο δεν ξερω αν σας αρεσε η αρχη.
Like & Comment please!!
YOU ARE READING
True Love|R5
Fanfiction3 κολλητες ετημαζονται για ενα ταξιδη στην Αμερικη για τις σπουδες τους. Θα ειναι ευχαριστα τα ατομα που θα συναντισουν η μοιπος οχι;Αραγε θα βρουν την αληθεινη τους αγαπη ή θα πληγωθουν;