Part 1

41 6 0
                                    

Εγω: Μισο,τι? Τι εννωεις να τους συναντισουμε?
Μαρ: Α,δεν σου το ειπα? Μολεις παμε στο LA, οι R5 θα κανουν συναβλια και μας πειρα εισητηρια για να παμε.
Εγω: Γιατι παντα τελευταια πρεπη να τα μαθαινω ολα αυτα? Και δεν θα ερθω

Μαρ: Γιατι? Ελα τωρα! Τοση προσπαθια εκανα ξια να μας βρω εισητηρια στην πρωτη σειρα και μας πηρα και M&G.
Εγω: Τι ειναι αυτο παλη?
Μαρ: Πριν απο την συναβλια μπορεις να παρεις αυτογραφα απο τους R5 και να βγαλεις φωτογραφια μαζι τους.
Εγω: Δεν ξερω. Εξαλου θα εχουμε να διαβαζουμε για το πανεπιστιμιο.
Μαρ: Η συναβλια ειναι πριν να ανοιξη το πανεπιστημιο.
Εγω: Δεν ξερω
Μαρ: Ελα τωρα, please,please,please,please,please,please...
Εγω: Ενταξη θα ερθω,μονο μην μειλας αλλο διοτι με ζαλισες.
Μαρ: Ευχαριστω,ευχαριστω,ευχαριστω,ευχαριστω...
Εγω: Τι σου ειπα τωρα?
Μρ: Sorry,sorry,sorry,sorry,sorry,sorry... Εξαλου,δεν εχεις και τιποτα να κανεις μολεις παμε στο LA.
Εγω: Σωστα....Και ποτε ειναι η συναβλια?
Μαρ: Σε μια βδομαδα!!
Εγω: Τιιιι? Και γιατι δεν μου το ειπες ποιο νωρεις? Δεν εχω κατι για να βαλω.
Μαρ: Μην ανισιχης ,το ηξερα πως θα το ελεγες κι ετσι θα σου δανισω απο την ντουλαπα μου. Εξαλου θα παμε κι απο το εμπορικο,ειναι δυνατο να μην βρεις τιποτα?
Εγω: Ωραια!! .....Πολυ ισιχια δεν εχει? Τι κανει η Στεφανη?
Μαρ: Γλυκοκιταζει τον δυπλανο της απο την ωρα που μπηκαμε στο αεροπλανο.
Εγω: Για να δω! Μα καλα,τι του βρηκε?
Μαρ: Εχει ξανθα μαλλια και οπως ξερουμε η Στεφανη τρελενετε για τους ξανθους. Οπως ξερεις επρεπε να το περιμενουμε αυτο.
Εγω: Σωστα!!

Μετα απο αρκετες ωρες στο αεροπλανο ,επιτελους φτασαμε στο LA. Κατεβηκαμε απο το αεροπλανο,πηραμε τις αποσκευες μας και ευτυχος βρηκαμε ενα ταξι στην εξοδο του αεροδρομιου και μας πηρε στο πανεπιστημιο ( ειχαμε παει 1 μηνα νωρητερα στο πανεπιστημιο για να μπορεσουμε να προσαρμοστουμε). Μολεις φτασαμε στο πανεπιστημιο κατεβηκαμε απο το ταξι με τις βαλιτσες μας και τρεξαμε προς το πανεπιστημιο διοτι αγωνιουσαμε που θα ηταν τα δωματια μας(αν θα ηταν διπλα το ενα με το αλλο). Οταν μπηκαμε μεσα,πηγαμε απευθιας στην γραμματια για να μας πει που ειναι τα δωματια μας. Ηπαμε στην γραμματια τα ονοματα μας και μας ειπε πως ηταν στον 4ο οροφο. To δικο μου ηταν το 468 ,της Μαρινας ηταν το 469 και της Στεφανης το 470. Την ρωτησαμε πως θα παμε στον 4ο οροφο και μας ειπε πως διπλα ακριβος εχει ενα ασανσερ,ομως η κοπελλα δεν ηταν πολυ ομιλιτικος τιπος και δεν μας ειπε πως θα τα βρουμε μετα. Τεσπα οταν φυγαμε απο την γραμματια μπηκαμε στο ασανσερ κι εγω πατησα το κουμπι για τον τεταρτο οροφο. Μεσα στο ασανσερ ειχαν βαλει pop μουσικη και πισω ειχε ενα καθρεφτη που η Στεφανη δεν μπορουσε να αντισταθει και πηγε να βαλει λιγο lipgloss. Μετα απο λιγο,οταν ανοιξε η πορτα βγηκαμε εξω και κοιτουσαμε δεξια- αριστερα γθα να δουμε που ειναι τα δωματια μας.

Like & Comment please!!!
Ευχαριστω οσους το διαβαζουν!!!

True Love|R5Where stories live. Discover now