Part 5

23 4 0
                                    

Μαρ: Κι αν δεν τον ξαναδεις? Τι θα κανεις?
Εγω: Δεν ξερω
Μαρ: Εντομεταξει αποψε ειναι η συναβλια των R5
Εγω: Ειναι αναγκη να παμε?
Μαρ: Το υποσχεθηκες
Εγω: Καλα καλα,αφου το υποσχεθηκα θα παμε. Σε ποση ωρα αρχιζει ?
Μαρ: Σε 3 ωρες. Πρεπη να ετιμαστουμε να κανουμε μπανιο και να μην ξεχασω να σου δωσω το φορεμα.
Εγω: Ναι ,παλι καλα που μου το θημισες.
Μετα απο λιγη ωρα,αφου ειχαμε κανει μπανιο ηρθαν τα κοριτσια στο δωματιο μου για να ετοιμαστουμε.
Εγω: Λοιπων πως σας φενεται το φωρεμα?
Μαρ: Εισαι θεα,αποψε θα καψεις καρδιες οταν σε δουν.
Ηταν ενα μαυρο φωρεμα που ειχε μανικια με δαντελλα και στο πισω μερος ηταν λιγο ανοιχτο. Ειχα λιγες αμφηβολιες γι αυτο το φωρεμα διοτι δεν εχω ντιθη ποτε προκλητικα και δεν ηξερα αν μου τεριαζε.
Εγω: Συγουρα μου κανει? Διοτι εχω καποιες αμφηβολιες γι αυτο το...
Δεν με αφησε να τελιοσω την προταση μου και απαντισς η Μαρινα με συγουρια.
Μαρ: Ναι ,μην ανισηχεις. Σου παει παρα πολυ..πιστεψε με, κριμας που δεν θα ειναι εκει το αγορι που βρηκες στο εμπορικο να δει και να θαυμασει. Τωρα παμε κατω διοτι θα μας περιμενει το ταξι που καλεσα πριν λιγο.
Εγω: Ναι παμε
Καθως βγαιναμε απο το δωματιο μου ,βρηκαμε μπροστα μας τον Μηχαλη. Μας κατασκοπευε ως συνηθως.
Μηχ: Γεια σας κοριτσια! Που πατε?
Στεφ: Θα παμε σε μια συναβλια.
Μηχ: Α ωραια! Μπορω να ερθω κι εγω?
Μηχ: Λοιπαμε Μηχαλη αλλα εμεις πηραμε τα εισητηρια εδω και κατι μηνες ,τωρα ειναι ολα sold out.
Μηχ:Δεν μπηραζει. Καλα να περασετε
Μαρ: Ευχαριστουμε.
Εγω: Επιτελουε εφειγε κι αυτος. Γρηγορα παμε κατω γιατι θα μας περιμενει το ταξι.
Στεφ: Ναι παμε
Μολεις βγηκαμε εξω μας περιμενε το ταξι,ετσι μπηκαμε γρηγορα μεσα και αρχισε να οδειγα με προορισμο την συναβλια.

Ευχαριστω που διαβαζετε το imagine μου. Παρακαλω μπορειτε να κανετε vote& comment?

True Love|R5Where stories live. Discover now