Το μονο που βρηκαμε μπροστα μας ηταν εναν συμφιτιτη μας που οταν μας ειδε (εμενα συγγεκριμενα) με εβλεπε απο πανω μεχρι κατω,ουτε ρομποτ να ηταν και να εβγαζε λεϊζερ για να μας σκαναρει αν ημαστε κινδυνος. Τεσπα,οταν πηγε να μας μειλησει ,ηταν παρα πολυ περιεργος ( σοβαρα τωρα,μηπος ειναι ρομποτ?) Αν δεν με πιστευεται θα σας πω τι ελεγε
....: Για ,εεεε...Με λενε Μηχαλη. Εεε..εισαστε οι καινουργιες συμφητιτριες? Εεεε...ψαχνετε κατι? Εεεε,πως σας λενε? ( συνεχιζει να κοιταει μονο εμενα) Εεεε,γιατι δεν απαντατε τις ερωτησεις? Εεε..
Εγω: Γεια Μηχαλη,εγω ειμαι η Εμιλη ,αυτη ειναι η Μαρθνα και αυτη η Στεφανη. Τωρα ξρθαμε ψαχνουμε τα δωματια μας.
Μηχ: Εεε,θελετε να σας βοηθησω?
Στεφ: Φυσικα και θελουμε!!
Εγω: Τιι? Μα τι κανεις? Εγω δεν θελω να ερθει μαζι μας ( μειλαμε ψυθιρηστα)
Στεφ: Ελα τωρα,του αρεσεις και πολυ μαλιστα
Μαρ: Ρλα Εμιλη,εξαλου δεν εχουμε κι αλλη επιλογη. Δεν ξερουμε που ειναι τα δωματια μας και θα μας βοηθησει.
Εγω: Καλα
Εγω: Ενταξη Μηχαλη,μπορεις να μας βοηθησεις?
Μηχ: Φυσικα, εεε,ποιος αριθμος ειναι τα δωματια σας?
Εγω: Το δικο μου ειναι το 468, της Μαρινας το 469 και της Στεφανης το 470.
Μηχ: Α ωραια! Εεε,α θημιθηκα που ειναι,ακολουθηστε με!
Μετα απο 5 λεπτα περπατημα στο διαδρομο επιτελους βρηκαμε τα δωματια μας.
Μηχ: Εεε,εδω ημαστε. Εε,Εμιλη... μπορεις να μου δωσεις το τηλεφωνο σου?
Εγω( δεν ειχα αλλη επιλογη,αν του ελεγα οχι θα ηταν αγενια) Ναι φυσικα( τι το ειπα το φυσικα τωρα η ηλιθια? Τωρα θα νομιζει πως του αρεσω.) Δωσε μου το τηλεφωνο σου να το γραψω.
Μηχ: Εεε,ωραια.
Αφου μου εδωσε το τηλεφωνο του και πληκτρολογισα το νουμερο μου ,στην αρχη αρνηθηκα να το αποθηκευσω αλλα δεν ειχα κι αλλη επιλογη,ετσι το εκανα.
Εγω: Τωρα πες μου το δικο σου. (μην με κοιτατε ετσι,ο μονος λογος που το ειπα ηταν για να ξερω ποτε με περνει τηλεφωνο και να τον αποφευγω)
Μηχ: Εεε,θα σου κανω αναπαντητη κλιση.
Μετα απο λιγα δευτερολεπτα μου εκανε αναπαντητη κλιση ,σημιωσα το ονομα του και το αποθηκευσα.
Μηχ: Ωραια,εεε...θα σας αφησω τωρα...θα θελετε να δειτε να δωματια σας.
Εγω: Ναι,γιειαααα....
Ειμουν με το χαμογελο στα χιλη και περιμενα να φιγει.
Εγω: Αχ,εφτυχως εφειγε. Αντε να δουμε τα δωματια διοτι αρκετη συζητηση ανοιξαμε.
Ανοιξαμε και οι 3 συνχρωνος τα δωματια μας και μπηκαμε μεσα.
Ηταν υπεροχο και τεραστιο το δωματιο. Ακριβος μπροστα στην εισοδο ειχε ενα γραφιο αρκετα μεγαλο για να διαβαζω και δυπλα ειχε ενα δυπλο κρεβατι...Τελια. Ποιο μεσα ειχε μια πορτα που σε οδηγουσε στο μπανιο. Τεσπα,το δωματιο ηταν υπεροχο κε οι τοιχοι ηταν βαμενοι κιτρινο. Μετα απο την ολη ξεναγιση του δωματιου,ειπα με τα κοριτσια να ξεκουραστουμε λιγο στα δωματια μας και μετα να παμε για ψωνια.Ευχαριστω που διαβαζετε το imagine μου ,please καντε vote&comment για να δω αν θα το συνεχισω.
YOU ARE READING
True Love|R5
Fanfiction3 κολλητες ετημαζονται για ενα ταξιδη στην Αμερικη για τις σπουδες τους. Θα ειναι ευχαριστα τα ατομα που θα συναντισουν η μοιπος οχι;Αραγε θα βρουν την αληθεινη τους αγαπη ή θα πληγωθουν;